"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Ogre Kingdoms +Welffit +muuta sälää

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
MinerMe

Viesti Kirjoittaja MinerMe »

hmm.....?

Mikäs tämän viestin idea on? Miksi tämä piti postata? Ei näitä! Kiitos. -VC
"there is nothin`as sure
in the world as the
beer of Bugmans family
and the treachery of elves"
Janson

Viesti Kirjoittaja Janson »

Ymmärsinköhän tuon maneater jutun oikein. Siis yksikkö, jonka jokaisen jäsenen voi varustaa eri tavalla?
"Beibi, sulla on focusta, tekis mieli slammata sua. Haluisitsä marshalloida mun 'jackia?"
Ar-Senator

Viesti Kirjoittaja Ar-Senator »

Olet. Tai sitten olemme molemmat väärässä.
Me ei olla kotipoikia
Kysykää vaikka meidän äideiltä
Janson

Voi voi sentään. Noh, niillä on varmaankin jokin erikoissääntö sen suhteen, miten niitä lähitaistelussa oikein hakataan ja miten tappiot poistetaan. Aika vaikealta kuitenkin vaikuttaa näin äkkiseltään.
"Beibi, sulla on focusta, tekis mieli slammata sua. Haluisitsä marshalloida mun 'jackia?"
The Scientist

Viesti Kirjoittaja The Scientist »

Janson kirjoitti:Aika vaikealta kuitenkin vaikuttaa näin äkkiseltään.
Sehän riippuu siitä kuinka vaikeaksi GW sen päättää tehdä. Yksi melko helposti toteutuva vaihtoehto voisi olla se että OK-pelaaja valitsee itse mitkä hän haluaa poistaa casualtyinä, niinkuin 40k:ssa tällä hetkellä tehdään.

-E
"I don't know what I want, but I know how to get it."
Ari

Viesti Kirjoittaja Ari »

The Scientist kirjoitti:Sehän riippuu siitä kuinka vaikeaksi GW sen päättää tehdä. Yksi melko helposti toteutuva vaihtoehto voisi olla se että OK-pelaaja valitsee itse mitkä hän haluaa poistaa casualtyinä, niinkuin 40k:ssa tällä hetkellä tehdään.

-E
Tuohan se todennäköisin vaihtoehto on.
Janson

Just just. Eturankkiin great weapon heeboja ja kakkosrankkiin heavy armour ja shield tyyppejä. Otetaan iskut vastaan panssarihirmuilla ja taotaan takaisin great weaponeilla.

Mutta pelkkää spekulointiahan tämä tietysti on, joten ei kannata hermostua. En ole mikään ogrevastainen vaan itseasiassa kannatan ogrejen tuloa, jotta me kaaospelaajatkin saamme muoviogreja.
Ar-Senator

Viesti Kirjoittaja Ar-Senator »

Toisaalta voi olla, että lähiksessä saa päättää mihin ogreen iskee, mutta ampuessa ogrepelaaja päättää kehen ne otetaan. Ongelmaksi nousee se, että siinä sitten hakkaat kaikilta vain pari woundia pois mutta siltikin kaikki pääsevät iskemään. Ja sitten aina tähdättäisiin niihin GW-miehiin, jos niitä löytyy, mikä taas kannustaisi yhdenmukaistamaan varustusta.
Me ei olla kotipoikia
Kysykää vaikka meidän äideiltä
Janson

Tuossakin kohdistamisessa on se ongelma, ettei sellaista normaalisäännöissä tehdä(tietysti charruihin ja champoihin). Jos näihin ogreihin pitäisi erikseen kohdistaa hyökkäykset saattaisi syntyä hupihauska tilanne, jossa kaaoslordi rending swordilla, joka normaalisti tappaisi melkein koko rykmentin ogreja voisikin tappaa vain yhden maneaterin, koska ei koske kuin yhteen.

Vähän samanlainen tilanne, kuin pelaisi kääpiöitä vastaan, joilla on koko rykmentti giant slayereitä. Onko kukaan yrittänyt? Aivan sairas tilanne, kokemuksella sanon.
Melmon

Viesti Kirjoittaja Melmon »

Olin tänään GW:ssä ja siellä oli noita ogre figuja koottuna 2 kappaletta. Olivat muuten komean näköisiä veijareita.
FB is far better than that round-based nonsense...
Maedhros

Viesti Kirjoittaja Maedhros »

Melmon kirjoitti:Olin tänään GW:ssä ja siellä oli noita ogre figuja koottuna 2 kappaletta. Olivat muuten komean näköisiä veijareita.
Minäkin olin ja niitä oli enemmän tai vähemmän koottuna 10+. Ruman näköisiä olivat, mutta lieneekö se tarkoituskin. Army bookki on pakko-ostos, muuta jäävät hyllylle.

Outoa muuten oli, että naamat ovat sellaisia maskeja ja jalat ja keskivartalo ovat yhdessä osassa. Lisäksi valittavana olevia "napakoruja" oli muutama ja niitä varten oli vatsan kohdalla iso kolo. Yksi Ogre per Sprue taisi olla, joten jos joku noita haluaa Mail Orderista lisää tilata vain yhden tai kaksi niin onnistuu suht helposti eikä hukkafiguja jää.
shadowdancer

Viesti Kirjoittaja shadowdancer »

Miksi Ogre kingdoms otettiin mukaan? GW on varmaan rahapulassa ;)
Liian kauan yritit pitää kiinni,
tiukempi ote saa minut vajoamaan
kauaksi pois.
Niihin varjoihin kaukaisiin
kaikkoavat kasvoni kalpeat .
Ari

Viesti Kirjoittaja Ari »

Army Deal on ilmestynyt Online Storeen
Zherec

Viesti Kirjoittaja Zherec »

shadowdancer kirjoitti:Miksi Ogre kingdoms otettiin mukaan? GW on varmaan rahapulassa ;)
Uskoisin että samasta syystä kuin kaikki muutkin armeijat ja yksiköt joita ei ollut ensimmäisessä editiossa.
hyytelöperuna

Viesti Kirjoittaja hyytelöperuna »

Sneak Peekissä Ogre Kindoms Yhetee. Todella mäystin näköinen, parhaimpia figuja.
TietoPredator

Viesti Kirjoittaja TietoPredator »

Hassua. Kun klikkaan tuota Yhetee-linkkiä, näytölle tulee vain kuva albiinopaviaanista.

Vuoden rumimman figun vähemmän haluttu valtikka vaihtoi juuri omistajaa.
"Katsoimme, ettei Pori enää ole pelastettavissa, joten Exterminatus jäi ainoaksi vaihtoehdoksi." - Teräratas
Grom

Viesti Kirjoittaja Grom »

Jaahas, nytpä ollaan edistytty vauhdilla. Suhteellisen innoissani olen näistä ogreista. Pari figua pitää hommata ihan hienouden takia (ja siksi, että haluan maalata ne paremmin värein kuin GW ;)), mutta saattahan tuosta lähteä armeijakin kasaantumaan. Jetit ovat todellakin aika rumia. Etenkin se niiden turpavärkki... Hunter on edelleen yksi hienoimmista figuista. Saa nähdä kuinka suureen suosioon OK nyt nousee. Tämän jälkeen sitten vain odottelemaan Weed Smoking Elffejä...
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
NetDiver

Viesti Kirjoittaja NetDiver »

Itse kirosin alkuun, että jetit eivät vastanneet tarpeeksi hyvin concept-taidetta. Kun näki tuon maalaissa, mielipide alkaa kyllä mennä parempaan suuntaan. Harkintaan menee ainakin yhden osto.
Comebackia pelaamisen eturintamaan...
Ihmiskilpi

Viesti Kirjoittaja Ihmiskilpi »

Voisin toteuttaa suunnitelmissa olevan all-marauder armeijan käyttämällä kahta ogre bull unittia rarena kun on noin kivan näköisiä.
VD

Viesti Kirjoittaja VD »

Jees OK on saanut nyt GW:seen oman osionsa tuonne: http://uk.games-workshop.com/storefront ... orignav=13
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”