"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

snotlingien pumppuvaunu

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
teini.pootti

snotlingien pumppuvaunu

Viesti Kirjoittaja teini.pootti »

mitäs mieltä te muut olette pumppuvaunusta??
Janson

Viesti Kirjoittaja Janson »

No jaa, jos sen saa rynnäköimään, niin voipi tehdä ikävää hallaa T3 5+ save soltuille. Ongelma on varmaan se, ettei pumppuvaunu kestä mitään ja sen liikkuminenkin on vähän epävarmaa. Kerran olen käyttänyt ja kyllä se pisteensä takaisin tienasi. (tappoi 2 knights errantia). Mutta örkeillä on parempaakin rarea.

Perskuta kun näitä saisi 2 yhdellä rare slotilla, niin voisi käyttääkin vähän enemmän.
"Beibi, sulla on focusta, tekis mieli slammata sua. Haluisitsä marshalloida mun 'jackia?"
The Boss
Viesti:

Viesti Kirjoittaja The Boss »

Janson kirjoitti: Kerran olen käyttänyt ja kyllä se pisteensä takaisin tienasi. (tappoi 2 knights errantia)
Meidän pelissä tappo 4 realmin knighteja :D lol, ja voitti vielä komapatin :D toinen lol. Siinä pelissä örkeillä tais pelata blacklion.
"See, this is problem with terrorist, they never care about other peoples schedule."
-Arnold
yrska
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja yrska »

Kyllä minä ainakin olen ihantunut aivan totaalisesti näihin, varsinkin kun maksavat pisteissä vähän ja omaavat tujun pakkauksen potenttiaalista iskuvoimaa. Eikä sovi unohtaa näiden konversio mahdollisuuksia.

Yrska
Taitojaan ei saa hukata => Silloin kun inspiraatio iskee, niin muu maailma saa odottaa.
Buhani

Viesti Kirjoittaja Buhani »

Jos et muuten saa örkeillä rare slotteja täyteen, ota aina pumppuvaunuja! 40 pistettä ei ole käytännössä mitään ja noilla voi saada melkoista tuhoa aikaan.
nynnyt ei tohdi humpata!

;)
Aleksi Pesonen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aleksi Pesonen »

Minä en ainakaan tätä pummpuvaunua ostaisi, Sillä se maksaa jotain 30€ ja vie pisteissä vain 40€ joten se tulisi melko kalliiksi mutta tosi armeijaasi vähän pisteitä.
Olenhan toki tehnyt oman pumppuvaunun ja kerran käyttänytkin sitä.
juma meitä ammutaan...
hölömpöö

Viesti Kirjoittaja hölömpöö »

Urbag kirjoitti:Minä en ainakaan tätä pummpuvaunua ostaisi, Sillä se maksaa jotain 30€ ja vie pisteissä vain 40€ joten se tulisi sitä.
Anteeksi pilkun-nussimisesta mutta se vie 40pts ei 40€. Ottaisin sen peliin koska se on hauska ja hieno ja on kiva kattoo ku snotlingit tappaa jonkun.
Lassek

Viesti Kirjoittaja Lassek »

Jos hinta hirvittää, niin voi vaikka ostaa sen snotaribeissin 10€ hintaan ja tehdä vaunun vaikka tulitikuista ja leegoista.
yrska
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja yrska »

Eikös tuolla vaunulla ole hintaa "vain" 20€, joten hinnaksi pisteeltä tulee niinkin vähän kuin 0.5€/piste :)

Ja tosiaan jos ei halua maksee tuosta täyttä hintaa tai tarvitsee useampia ja haluaa erillaisia vaunuja, niin ainahan sitä tosiaan voi kasata ite muovin pätkistä, pahvista ja balsasta.

Yrska
Taitojaan ei saa hukata => Silloin kun inspiraatio iskee, niin muu maailma saa odottaa.
Warma
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Warma »

Tosiaan en ole kuullut että kovin moni olisi ostanut pumppuvaunua vaan aikas moni on sen itse konffinut balsasta. Mitä vaunun käytännöllisyyteen tulee niin en itse ole kauhean vakuuttunut sen tehosta (jopa elffien jousimiehet voivat tiputtaa sen helposti). Mutta 40 pistettä ei toisaalta ole kauhean suuri menetys ja onhan se hauska vekotin.
Sumppi Ry
Salon Kortti-, Lauta- ja Miniatyyripelaajat
http://sumpinmukana.blogspot.fi/
Goblinisti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Goblinisti »

Tehosta en tiedä, mutta GW:n hökötys on sairaalloisen ruma. Yritin jopa konffata tuollaista mutta projekti on edelleen hyllyllä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijat ja yksiköt”