snotlingien pumppuvaunu
-
teini.pootti
snotlingien pumppuvaunu
mitäs mieltä te muut olette pumppuvaunusta??
No jaa, jos sen saa rynnäköimään, niin voipi tehdä ikävää hallaa T3 5+ save soltuille. Ongelma on varmaan se, ettei pumppuvaunu kestä mitään ja sen liikkuminenkin on vähän epävarmaa. Kerran olen käyttänyt ja kyllä se pisteensä takaisin tienasi. (tappoi 2 knights errantia). Mutta örkeillä on parempaakin rarea.
Perskuta kun näitä saisi 2 yhdellä rare slotilla, niin voisi käyttääkin vähän enemmän.
Perskuta kun näitä saisi 2 yhdellä rare slotilla, niin voisi käyttääkin vähän enemmän.
"Beibi, sulla on focusta, tekis mieli slammata sua. Haluisitsä marshalloida mun 'jackia?"
Meidän pelissä tappo 4 realmin knightejaJanson kirjoitti: Kerran olen käyttänyt ja kyllä se pisteensä takaisin tienasi. (tappoi 2 knights errantia)
"See, this is problem with terrorist, they never care about other peoples schedule."
-Arnold
-Arnold
Kyllä minä ainakin olen ihantunut aivan totaalisesti näihin, varsinkin kun maksavat pisteissä vähän ja omaavat tujun pakkauksen potenttiaalista iskuvoimaa. Eikä sovi unohtaa näiden konversio mahdollisuuksia.
Yrska
Yrska
Taitojaan ei saa hukata => Silloin kun inspiraatio iskee, niin muu maailma saa odottaa.
-
Aleksi Pesonen
- Viesti:
Eikös tuolla vaunulla ole hintaa "vain" 20€, joten hinnaksi pisteeltä tulee niinkin vähän kuin 0.5€/piste 
Ja tosiaan jos ei halua maksee tuosta täyttä hintaa tai tarvitsee useampia ja haluaa erillaisia vaunuja, niin ainahan sitä tosiaan voi kasata ite muovin pätkistä, pahvista ja balsasta.
Yrska
Ja tosiaan jos ei halua maksee tuosta täyttä hintaa tai tarvitsee useampia ja haluaa erillaisia vaunuja, niin ainahan sitä tosiaan voi kasata ite muovin pätkistä, pahvista ja balsasta.
Yrska
Taitojaan ei saa hukata => Silloin kun inspiraatio iskee, niin muu maailma saa odottaa.
Tosiaan en ole kuullut että kovin moni olisi ostanut pumppuvaunua vaan aikas moni on sen itse konffinut balsasta. Mitä vaunun käytännöllisyyteen tulee niin en itse ole kauhean vakuuttunut sen tehosta (jopa elffien jousimiehet voivat tiputtaa sen helposti). Mutta 40 pistettä ei toisaalta ole kauhean suuri menetys ja onhan se hauska vekotin.
-
Goblinisti
- Viesti: