Shadowblade:n potion arveluttaa
Re: ShadowBladella aina S7!!!!
Varmaan samasta syystä, kuin grimgorilla on kirves joka antaa +2 voimaan. Vaikka tyhmäähän se kait on, kun sen voisi laittaa suoraan grimgorin statseihin?ChainMaster DrakeDom kirjoitti:no jos sillä olisi s7 niin mitä järkeä on olla jokin potion ku se voisi lukea
sen statseissa suoraan et s7 tai S3(7)!!!!!
-
hyytelöperuna
Re: ShadowBladella aina S7!!!!
Mutta jos on jokin esine/kyky, jolla taika-aseet nolaantuvat, niin tällöin on eri asia tuleeko voima taika-aseesta vai onko se suoraan stateissa.Janson kirjoitti:Varmaan samasta syystä, kuin grimgorilla on kirves joka antaa +2 voimaan. Vaikka tyhmäähän se kait on, kun sen voisi laittaa suoraan grimgorin statseihin?ChainMaster DrakeDom kirjoitti:no jos sillä olisi s7 niin mitä järkeä on olla jokin potion ku se voisi lukea
sen statseissa suoraan et s7 tai S3(7)!!!!!
Janson kirjoitti: Varmaan samasta syystä, kuin grimgorilla on kirves joka antaa +2 voimaan. Vaikka tyhmäähän se kait on, kun sen voisi laittaa suoraan grimgorin statseihin?
minä sanon että: johtuskohan se siitä että sen vois poistaa esim. HElf Vaul`s unmaking loitsulla.
Sen takia niitä taika-aseita on sillee esim Jansonin grimgonin kirves. ETTÄ NIITÄ VOI POISTAA JA NÄIN HEIKENTÄÄ NIITÄ UKKOJA. (anteeksi caps. yritän saada asialleni huomiota.)
minä sanon että: johtuskohan se siitä että sen vois poistaa esim. HElf Vaul`s unmaking loitsulla.
Sen takia niitä taika-aseita on sillee esim Jansonin grimgonin kirves. ETTÄ NIITÄ VOI POISTAA JA NÄIN HEIKENTÄÄ NIITÄ UKKOJA. (anteeksi caps. yritän saada asialleni huomiota.)
-
hyytelöperuna
Daruan kirjoitti:
LUETAAN NIITÄ VIESTEJÄ. (anteeksi caps. yritän saada asialleni huomiota.)Minä vähän aikaa sitten kirjoitti:Mutta jos on jokin esine/kyky, jolla taika-aseet nolaantuvat, niin tällöin on eri asia tuleeko voima taika-aseesta vai onko se suoraan stateissa.Janson kirjoitti:
Varmaan samasta syystä, kuin grimgorilla on kirves joka antaa +2 voimaan. Vaikka tyhmäähän se kait on, kun sen voisi laittaa suoraan grimgorin statseihin?