"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Shadowblade:n potion arveluttaa

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
ChainMaster DrakeDom

shadowblade may drink this

Viesti Kirjoittaja ChainMaster DrakeDom »

aivan samaa mieltä
Janson

Re: ShadowBladella aina S7!!!!

Viesti Kirjoittaja Janson »

ChainMaster DrakeDom kirjoitti:no jos sillä olisi s7 niin mitä järkeä on olla jokin potion ku se voisi lukea
sen statseissa suoraan et s7 tai S3(7)!!!!!
Varmaan samasta syystä, kuin grimgorilla on kirves joka antaa +2 voimaan. Vaikka tyhmäähän se kait on, kun sen voisi laittaa suoraan grimgorin statseihin?
hyytelöperuna

Re: ShadowBladella aina S7!!!!

Viesti Kirjoittaja hyytelöperuna »

Janson kirjoitti:
ChainMaster DrakeDom kirjoitti:no jos sillä olisi s7 niin mitä järkeä on olla jokin potion ku se voisi lukea
sen statseissa suoraan et s7 tai S3(7)!!!!!
Varmaan samasta syystä, kuin grimgorilla on kirves joka antaa +2 voimaan. Vaikka tyhmäähän se kait on, kun sen voisi laittaa suoraan grimgorin statseihin?
Mutta jos on jokin esine/kyky, jolla taika-aseet nolaantuvat, niin tällöin on eri asia tuleeko voima taika-aseesta vai onko se suoraan stateissa.
Janson

Jeps jeps, näinhän se menee. Lisäksi siinä on muutamia muitakin seikkoja, esim. characteristic-testit ja mahdolliset vaihdot(van horstmann), miinukset sun muut.
"Beibi, sulla on focusta, tekis mieli slammata sua. Haluisitsä marshalloida mun 'jackia?"
Daruan

Viesti Kirjoittaja Daruan »

Minä olen sitä mieltä että sitä ei voi juoda ku kerran pelissä. Se ois vähä outo juttu potionille. muuten se kai ois ollu talismaani joka antaa +3 strenght JOS se antais +3 strenght joka vuoro...
Daruan

Janson kirjoitti: Varmaan samasta syystä, kuin grimgorilla on kirves joka antaa +2 voimaan. Vaikka tyhmäähän se kait on, kun sen voisi laittaa suoraan grimgorin statseihin?

minä sanon että: johtuskohan se siitä että sen vois poistaa esim. HElf Vaul`s unmaking loitsulla.
Sen takia niitä taika-aseita on sillee esim Jansonin grimgonin kirves. ETTÄ NIITÄ VOI POISTAA JA NÄIN HEIKENTÄÄ NIITÄ UKKOJA. (anteeksi caps. yritän saada asialleni huomiota.)
hyytelöperuna

Viesti Kirjoittaja hyytelöperuna »

Daruan kirjoitti:
minä sanon että: johtuskohan se siitä että sen vois poistaa esim. HElf Vaul`s unmaking loitsulla.
Sen takia niitä taika-aseita on sillee esim Jansonin grimgonin kirves. ETTÄ NIITÄ VOI POISTAA JA NÄIN HEIKENTÄÄ NIITÄ UKKOJA. (anteeksi caps. yritän saada asialleni huomiota.)
Minä vähän aikaa sitten kirjoitti:
Janson kirjoitti:
Mutta jos on jokin esine/kyky, jolla taika-aseet nolaantuvat, niin tällöin on eri asia tuleeko voima taika-aseesta vai onko se suoraan stateissa.
LUETAAN NIITÄ VIESTEJÄ. (anteeksi caps. yritän saada asialleni huomiota.)
Janson

Daruan: luitko lainaamani viestin? Taas näitä tilanteita, jossa pikku piikittelyä ei ymmärretä kun vieressä ei ole keltaista naamaa.
"Beibi, sulla on focusta, tekis mieli slammata sua. Haluisitsä marshalloida mun 'jackia?"
Daruan

Nyt luin. :) kylkyl. sori en varmaa huomannu yksittäistä viestiä siinä pikaisesti selaillessani :D
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

Kakkossivu onkin ollut pääasiassa jo pelkkää OT:tä, joten keskustelu lienee saavuttanut jo pisteen jossa sitä ei enää kannata jatkaa.
Lukittu

Palaa sivulle “FB: Armeijat ja yksiköt”