Special Characters
Special Characters
Ajattelin kysyä sellaista että onko mitään sääntöä että jos haluaa ottaa special characterin niin vastapelaajan on hyväksyttävä se...
Oon jostain kuullu et pitäis mut ajattelin varmistaa sen:)
Oon jostain kuullu et pitäis mut ajattelin varmistaa sen:)
-
Oberon
Hmmm.
Eli minun tietääkseni Maugan Ra Ulthwé strike forcella on ainoa characteri jota saa käyttää ilman lupaa. Missään codexeissa jotka on uusittu lähiaikoina ei sanota asiasta mitään, mutta homma tarkennetaan sääntökirjassa.Rulebook, characters, sivu 52 kirjoitti:They may only be used in battles where both players have agreed to their use beforehand.
Äläs vääristele osittaisilla lainauksilla. Koko lause menee: "In some cases, with particularly legendary and celebrated (or infamous and reviled characters, they may only be used in battles where both players have agreed to their use beforehand."Terminator kirjoitti:Eli minun tietääkseni Maugan Ra Ulthwé strike forcella on ainoa characteri jota saa käyttää ilman lupaa. Missään codexeissa jotka on uusittu lähiaikoina ei sanota asiasta mitään, mutta homma tarkennetaan sääntökirjassa.Rulebook, characters, sivu 52 kirjoitti:They may only be used in battles where both players have agreed to their use beforehand.
Eli Nightbringeriä saa käyttää ilman lupaa edelleen.
-
Andromedus
Eikös tuo periaatteessa tarkoita samaa asiaa?Baldur kirjoitti:Äläs vääristele osittaisilla lainauksilla. Koko lause menee: "In some cases, with particularly legendary and celebrated (or infamous and reviled characters, they may only be used in battles where both players have agreed to their use beforehand."Terminator kirjoitti:Eli minun tietääkseni Maugan Ra Ulthwé strike forcella on ainoa characteri jota saa käyttää ilman lupaa. Missään codexeissa jotka on uusittu lähiaikoina ei sanota asiasta mitään, mutta homma tarkennetaan sääntökirjassa.Rulebook, characters, sivu 52 kirjoitti:They may only be used in battles where both players have agreed to their use beforehand.
Eli Nightbringeriä saa käyttää ilman lupaa edelleen.
On se kumma että sain potkut työstäni vaikken mitään tehnyt.
Yleisesti ottaen mitään special charactereja ei kovin hyväksytä, Tau on siinä rajamailla tosin aun'shin ja herra farsightin tasapainon vuoksi.
C'tanit, red terror ja old one eye ovat vapaasti käytettävissä koska eivät itseasiassa ole special charactereita vaikka joskus kuulee jonkun väittävän toisin.
Tämä on siis ainakin tietääkseni yleinen käytäntö.
C'tanit, red terror ja old one eye ovat vapaasti käytettävissä koska eivät itseasiassa ole special charactereita vaikka joskus kuulee jonkun väittävän toisin.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Ainakin Red Terror ja OOE oli GW:n sivuilla luokiteltu special charactereiksi. Tosin Red Terror nyt ei ainakaan ole mikään kauhea überhero, enemmänkin syömisen osaava tavallinen ryömijäDeetwo kirjoitti:Yleisesti ottaen mitään special charactereja ei kovin hyväksytä, Tau on siinä rajamailla tosin aun'shin ja herra farsightin tasapainon vuoksi.
Potkaiskaa jos johdin kansaa harhaan
Shall I burn you?
Red Terror ja OOE ovat itseasiassa eräässä nidifaqissa kolmosedikan aikaan mainittu että ne EIVÄT ole special charactereita, joten eivät tarvitse vastustajan suostumusta.
Erikoiskavereita kyllä, mutta eivät sääntöteknisiä special charactereita.
Erikoiskavereita kyllä, mutta eivät sääntöteknisiä special charactereita.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt