Mordorin Confederaatio
Mordorin Confederaatio
Azog katsoi mäeltä alas tasangolle, joka tulvi örkkejä. idästä saapui yhä lisää örkkejä. Kolmen heimon pojat olivat tulleet paikalle. Tasangolla tulvi lippuja. Lippuja oli kolmenlaista. Yksi oli Mustan Silmän menninkäisten lippu. Keltaisella pohjalla musta karkeasti tehty silmä. Toinen oli Punaisen Kuun yömenninkäisten lippu.Siinä oli mustalla pohjalla punainen kuunsirppi. Kolmas oli Hullun Kallon örkkien lippu. Siinä oli kallo jonka silmät katsoivat kieroon mustalla pohjalla. Aika oli kohta valmis ja örkit valmiina olivat valmiina hyökkäämään kääpiöiden ja ihmisten kaupunkeihin. Azog komensi armeijan liikkeelle. Torven soitto raikui tasangolla. Hän lähti lentoon wyvernillaan. Tämä oli ehkä hänen viimeinen lentonsa...
Viimeksi muokannut Lord Azog, Pe 18.10.2002 21:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Olen kantanut miekkaa ja keihästä, kunnes kumpikin verestä kiilti. Olen uljaana katsonut syrjästä, haukat hävityksen yllä kun liiti.
- Henri Ketonen
- Henri Ketonen
-
Gandalf The White
- Henri Ketonen
-
Gandalf The White
no ei oo itellänikään ikää ku 15 ja sain Tsh:n vissiin toissa jouluna. Sen jälkeen oon ollu täysin koukussa kaikkeen keski-maa tuotantoon 8)Lord Azog kirjoitti:Ai niin se Melkor. Olin lainannut kirjan joskus mut en lukenut loppuun (kävi tylsäksi).Ja eh oon vasta 13-vuotias ja aloin Fantasy friikiksi vasta pari vuotta sitten.
"I come back to you now... At the turn of the tide"