Mordorin Confederaatio

Jos et tiedä, keitä ovat Chaos Dwarfit tai kuka on Sigmar tai mitä olivat Fimirit, tieto löytyy tältä palstalta.
Lord Azog

Mordorin Confederaatio

Viesti Kirjoittaja Lord Azog »

Azog katsoi mäeltä alas tasangolle, joka tulvi örkkejä. idästä saapui yhä lisää örkkejä. Kolmen heimon pojat olivat tulleet paikalle. Tasangolla tulvi lippuja. Lippuja oli kolmenlaista. Yksi oli Mustan Silmän menninkäisten lippu. Keltaisella pohjalla musta karkeasti tehty silmä. Toinen oli Punaisen Kuun yömenninkäisten lippu.Siinä oli mustalla pohjalla punainen kuunsirppi. Kolmas oli Hullun Kallon örkkien lippu. Siinä oli kallo jonka silmät katsoivat kieroon mustalla pohjalla. Aika oli kohta valmis ja örkit valmiina olivat valmiina hyökkäämään kääpiöiden ja ihmisten kaupunkeihin. Azog komensi armeijan liikkeelle. Torven soitto raikui tasangolla. Hän lähti lentoon wyvernillaan. Tämä oli ehkä hänen viimeinen lentonsa...
Viimeksi muokannut Lord Azog, Pe 18.10.2002 21:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Olen kantanut miekkaa ja keihästä, kunnes kumpikin verestä kiilti. Olen uljaana katsonut syrjästä, haukat hävityksen yllä kun liiti.
Agathokles

Viesti Kirjoittaja Agathokles »

Jees iha ovela. :twisted: :twisted:
Lord Azog

Lippuja liikaa! Ois pitänyt tehä pitempi, jos ois jotakin taistelua...
Olen kantanut miekkaa ja keihästä, kunnes kumpikin verestä kiilti. Olen uljaana katsonut syrjästä, haukat hävityksen yllä kun liiti.
Henri Ketonen

Viesti Kirjoittaja Henri Ketonen »

Laita siihen nyt Melkor johonkin, vaikkei se siihen ehkä sopisikaan.
zqmfgb
Lord Azog

Siis mikä?
Henri Ketonen

Morgoth, maailman musta vihollinen (alunperin Melkor, mahdissa nouseva. Lue Silmarillion.)
zqmfgb
Gandalf The White

Viesti Kirjoittaja Gandalf The White »

Sieni2 kirjoitti:Morgoth, maailman musta vihollinen (alunperin Melkor, mahdissa nouseva. Lue Silmarillion.)
lord azog: Silmarillion (+Taru Sormusten Herrasta) kuuluu ehdottomasti perussivistykseen!
"I come back to you now... At the turn of the tide"
Henri Ketonen

Jeps. Jopa osa meidänluokkalaisista banaaleista tyypeistä on sen lukenut.
zqmfgb
Lord Azog

Ai niin se Melkor. Olin lainannut kirjan joskus mut en lukenut loppuun (kävi tylsäksi).Ja eh oon vasta 13-vuotias ja aloin Fantasy friikiksi vasta pari vuotta sitten.
Gandalf The White

Viesti Kirjoittaja Gandalf The White »

Lord Azog kirjoitti:Ai niin se Melkor. Olin lainannut kirjan joskus mut en lukenut loppuun (kävi tylsäksi).Ja eh oon vasta 13-vuotias ja aloin Fantasy friikiksi vasta pari vuotta sitten.
no ei oo itellänikään ikää ku 15 ja sain Tsh:n vissiin toissa jouluna. Sen jälkeen oon ollu täysin koukussa kaikkeen keski-maa tuotantoon 8)
"I come back to you now... At the turn of the tide"
Lord Azog

Heh!
Voikko kirijottaa oikeaoppisesti--> sun teksis sisältää tosi vähän Isoja kirjaimia!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Historia”