"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Satunnainen suoörkkinovelli

Onko kynä (tai näppäimistö) miekkaa mahtavampi? Tule ja todista, että näin on - muuten emme usko.
Ghen'tos

Viesti Kirjoittaja Ghen'tos »

Joku ihme hyypiö kirjoitti:Hänen örkkinsä näkyivät vain mustina siluetteina taivaan rantaa vasten, huohottaen...
Niin, taivaanrantahan ei ole yhdyssana... ;) Noh, ihan kivan näköistä tekstiähän tämä oli, tosin se mikäsenniminytolikaan-mustaörkki olis saanu olla vähän enemmän örkkimäisempi, tosin suomeksi kirjoittamalla se saatta olla vähän vaikeaa (noh, ainakin minusta, suomeksi mulla ei synny tesktiä pätkääkään..). Mutta mitäs rakentavaa tähän sanois... eikai mitään, pitää odotella sitä kisaa että pääsee taas rasittamaan silmiään liian pitkien tekstien lukemisella koneen äärestä. ^_^
Work out, in case future happens.
KousaCreations

Viesti Kirjoittaja KousaCreations »

sanotaan suoraan, turhia esim.auringonvalo-juttuja oli ihan helkutisti liikaa, ja koko tarina ei edennyt paljoa minnekkään, sekä tarina oli tylsä(ne yksityiskohdat oli ihan turhia/liikaa)...ei kerää multa pinnoja, eikä varmaan kauhean monltakaan muulta jotka eivät tajua tällaisesta kirjoitustyylistä mitään... sori
put up or shut up!
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

Opiskeluun 100% kyllästyneenä olen lueskellut itseltäni rästiin jääneitä tarinoita tänään - eli myöhäinen kommentointi....

Kun aloin lukea Runen tarinaa, odotin jotain hyvää ... eikä odotus pettänyt. Tosin: ?Hei, sä satunnainen suoshamaani! Mäystäähän sieltä kukkulalta arsees tänne alas, mulla ois vähän sanottavaa!?

Mielestäni tuo lause pilasi koko jutun pahasti. (Jos joku on tuon jo haukkunut, anteeksi - ei minulla NIIN paljoa ole aikaa että lukisin kaikkien muiden kommentit ;o)). Kai nyt sentään pomo omat shamaaninsa nimeltä tuntee (puhumattakaan sanasta mäystää).

Mutta älä välitä - huipun tarinasta etsitään vain virheitä, koska kehuminen on turhaa :o). Kyllä, tatsi on hallussa, ja osaat kirjoittaa vaikka Marienburgin viemäreiden vesikirpuista. Itse asiassa, näkisin mielelläni tälle jatkoa :o).
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

ja koko tarina ei edennyt paljoa minnekkään,
Kovin minun ongelmani kaikessa, tiedän. Olen yrittänyt taas kirjoitella jotain, mutta minulla ei ole suoraan sanottuna pitkäjänteisyyttä kirjoittaa mitään jatkuvaa tarinaa. Jokainen kappale on kuin oma kohtauksensa jossain hemmetin leffassa, eikä se toimi niin. Tiedän. En tätä tarinaa tänne kehuttavaksi tuonutkaan, tiedän että tämä on lähinnä roskaa. Satuin vain jotain kirjoittamaan, satuin tänne pistämään. Parempihan sitä vaan on välillä kuulla haukkuja, ettei vaan munuainen käänny väärinpäin. :D
Kun aloin lukea Runen tarinaa, odotin jotain hyvää ... eikä odotus pettänyt. Tosin: ?Hei, sä satunnainen suoshamaani! Mäystäähän sieltä kukkulalta arsees tänne alas, mulla ois vähän sanottavaa!?
Hmh, kun itse en pitänyt tätä käytännössä minkään oloisena. :P No joh. Itse tykkäsin kirjoittaa juuri tuota kommenttia. ;) Ajattelin, että shamaani olisi ilmestynyt jostain, eihän Rarus ollut sitä ennen nähnytkään. Mielestäni tuo oli kiva virke. ;) Mäysti ja satunnainen suoshamaani oli vain pakko saada ängettyä johonkin kohtaan novellia, olin sen jo päättänyt ennen tarinan kirjoittamista.

Ja ei, en pidä itseäni enää ainakaan huippuna, tai edes hyvänä. En minä pahemmin ole vähään aikaan osannut kirjoittaa. Katsotaan mitä tuosta tarinakilvastakin tulee, näyttäisi vain siltä että joku käy nappaamassa käytännössä ojennetusta kädestä tuonkin tittelin. Joka ei toisaalta minua haittaakaan. :D
Kyllä, tatsi on hallussa, ja osaat kirjoittaa vaikka Marienburgin viemäreiden vesikirpuista.
Now, when you mention it... :D
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tarinat ja novellit”