Riippuu täysin teemasta, otatko handgunnereita vai crossbowiehiä, mutta pakko sanoa, etten ilman sellaisia kovin mielelläni enää tässä vaiheessa jättäisi kotia. Detachmentien huono puoli on minusta niiden kovin rajallinen deploymentmahdollisuus, joten olen alkanut itse käyttää sellaista kivaa 100 pisteen 10 handgunneria repeaterilla. Vaikka itse käytänkin guneja, crossbowit olen huomannut aivan yhtä käteviksi, ehkä hyödyllisemmiksikin kuin handgunnerit huonolla AS:llä varustettuja vastustajia vastaan. 30" kantama on kovin suuri bonus, vaikka sitä kahta miinusta armouriin ei tulekaan. Flankkien suojaajina enemmän kuin loistavia. Enemmän maalaismaiseen/palkkasoturityyliseen/sigmariittiarmeijaan ottaisin ehdottomasti kaksi 10 miehen crossbowblokkia. Ne saa flankkeihin todella kivasti vaikka seitsemän tai kuuden riveihin, ja nuolet tappavat pienet flankkiporukat ja fast cavalaryn toimintakyvyttömiksi kovin nopeasti. 2+ armour saven omaavan ratsuväenkin kannattaa varoa nahkojaan. Ehodottomasti, kannattaa ottaa. Lisäävät kivaa väriäkin peleihin.
Sotakoneista, että hellblasta on kannattava lähes aina, ja kahta tykkiä tykkään itse käyttää. Yhdelle tuppaa 2000 pisteen peleissä ilmenemään aivan liikaa kohteita, ja peli alkaa mennä vaikeaksi.
Blackguard kirjoitti:Runeakin Huonompi Pelaaja!
VD ei avatariani löydä!!!
Joku yrittää näemmä päteä täällä...