"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Mumak ja LoS

Varo, ettei Sauron saa vallattua Keski-maata! Vai onko se kenties juuri se, minkä haluat tapahtuvan?
Jubbe

Mumak ja LoS

Viesti Kirjoittaja Jubbe »

GarothEDIT: Tämä listan kommentointi paisui melko pitkäksi sääntöjupinaksi, joten otetaan tämä tänne erikseen...

Toimiipa: Kun laitat jalkaväelle keihäät ja muman päälle mahudin niin silloin. Mutta jos pelaat ryhmää vastaan jossa on yli 10 bouvaa saat heittää mahudillesi hyvästit. Mumakilta on vaikea heittää 10 woundia pois ja kun laitat haradit kahteen riviin muman eteen tulee 1 line of site jonka jälkeen mumalta ei paljon woundia oteta pois jousilla. Lista toimii joitakin listoja vastaan mutta jos tuota vastaan on varauduttu niin sen jälkeen ei muu auta kuin hävitä.

Ja muuten nuo haradit tappoivat puolet rohans ridereistani viime viikolla kun charchasin niitä päin. Mutta ammuin mahudin pois volleyllä seitsemällä rorillani ja scenu oli kunkuntappo joten näinhän siinä kävi.
Spinal

Viesti Kirjoittaja Spinal »

Jubbe kirjoitti:...kun laitat haradit kahteen riviin muman eteen tulee 1 line of site jonka jälkeen mumalta ei paljon woundia oteta pois jousilla...
Et oo tosissas! Siis semmoiset pikku-ukot antas LOSin semmoselle hemmetin isolle norsulle?! Jos itse ampuisit jousella norsua, niin tuskin tähtäisit sitä polvien alapuolelle. Säälittävä on se joka tuolla tavalla pelaa!

Tiedän, LOS -säännön ja kuinka se toimii, mutta joku kohtuus
kuitenkin.

SPedit: Niimpä, yli puolet pitää peittyä.
Viimeksi muokannut Spinal, La 13.11.2004 15:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Shall I burn you?
Valtsu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Valtsu »

Spinal kirjoitti:
Jubbe kirjoitti:...kun laitat haradit kahteen riviin muman eteen tulee 1 line of site jonka jälkeen mumalta ei paljon woundia oteta pois jousilla...
Et oo tosissas! Siis semmoiset pikku-ukot antas LOSin semmoselle hemmetin isolle norsulle?! Jos itse ampuisit jousella norsua, niin tuskin tähtäisit sitä polvien alapuolelle. Säälittävä on se joka tuolla tavalla pelaa!

Tiedän, LOS -säännön ja kuinka se toimii, mutta joku kohtuus kuitenkin.
Eikös se ole että pitää ainakin puolet peittyä? Joten ei ne pari pikku apinaa siellä ketään estä.
Lalalaa
Marcca

Viesti Kirjoittaja Marcca »

joo puolet pitää peittyä joten los ei katkea
makkarafolio

Viesti Kirjoittaja makkarafolio »

Taitaapa mumakin joku erikoissääntökin sen sanoa, että mumak näkyy aina jamumakkia voi ampua aina. Näin muistelisin vahvasti.
Githoniel
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Githoniel »

Valtsu kirjoitti:
Spinal kirjoitti:

Eikös se ole että pitää ainakin puolet peittyä? Joten ei ne pari pikku apinaa siellä ketään estä.
"Miten sitten Cavis saa LOSsin goboista?!"
Tahi Mormor-rölli orkista?
No... Olen itsekin samaa mieltä siitä, että Múmakiin ammuttaessa EI tule LOSsia ukoista.
Itse käytän listaa: Múmak; Mahud;12 Jousta, 22 jalkaspearia.
Ja on toiminut, vaikka myönnän, että on tylsä pelata ;).
Sieni ei ole kasvi.
Valtsu
Viesti:

The TAU kirjoitti:
Valtsu kirjoitti:
Spinal kirjoitti:

"Miten sitten Cavis saa LOSsin goboista?!"
Tahi Mormor-rölli orkista?
No... Olen itsekin samaa mieltä siitä, että Múmakiin ammuttaessa EI tule LOSsia ukoista.
Itse käytän listaa: Múmak; Mahud;12 Jousta, 22 jalkaspearia.
Ja on toiminut, vaikka myönnän, että on tylsä pelata ;).
Siis goblin nyt vie melkein puolet Caviksesta. M-trollista ei vie paljon mitään, mutta :?
Lalalaa
Jubbe

Viesti Kirjoittaja Jubbe »

En tainnut tietää tarkalleen tuota los sääntöä: luulin että se riittää mutta olin väärässä. Typeräähän se olisi. Sorry.
Garoth
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Garoth »

Jubbe kirjoitti:En tainnut tietää tarkalleen tuota los sääntöä
Hyvä niin, koska sellaista ei ole. Tuo "puolet" juttu on kyllä jonkun ihan itse keksimä, sääntökirjasta ei meinaan löydy sille minkäänlaista perustetta.
Phil Kelly says "No!"
Elrohir

Viesti Kirjoittaja Elrohir »

Tuolla säännöllä meinataan ROTK kirjasen sivua 16 kohtaa"Can i see", josta tuo sääntö on luultavasti pohjautunut.Jos näkee puolet hahmosta niin on miltein varmaa ettei se ole pelkkää käsivartta tai asetta.Tuolla tarkoitetaan lähinnä keskivartaloa.
Loppiainen hyvin, kaikki hyvin
Spinal

Viesti Kirjoittaja Spinal »

Garoth kirjoitti:
Jubbe kirjoitti:En tainnut tietää tarkalleen tuota los sääntöä
Hyvä niin, koska sellaista ei ole. Tuo "puolet" juttu on kyllä jonkun ihan itse keksimä, sääntökirjasta ei meinaan löydy sille minkäänlaista perustetta.
Tämä taisi jäädä siitä osalla (myös itselläni) mieleen, kun tätä asiaa jossain topicissa jauhettiin ja pohdittiin vaikka kuinka kauan. Sitten se kai vain syöpyi mieleen.
Shall I burn you?
makkarafolio

Viesti Kirjoittaja makkarafolio »

Eli siis turnauksissa voi laittaa mordor trollin vaikka kolminkertaisen örkkirivistön taakse joten silloin piää saada tulokset:
Osuma, 4+,4+,4+,6[Jos haltia vs. normitrolli]
Ainoa "haitta" trollin koossa on se, ettei sitä oikein voi piilottaa näkymättömiin.
[Vastasinkohan oikeaan kysymykseen.]
Valtsu
Viesti:

Silloin jos ne blokkaavat näkyvyyden. Jos taas vain yksi niistä blockaa niin sitten vain yhdestä. Eli esim. Jos Mordortrollin edessä on kolmeörkkiä peräkkäin ja cavetroll, et luultavasti joudu heittämään kuin yhden testin.
Lalalaa
LAndE

Viesti Kirjoittaja LAndE »

Tästäkin ollaan harvinaisen montaa mieltä. Jotkut sanovat, että täytyy ottaa In hte Way, joka örkistä. Jotkut eivät ota ollenkaan.

Tuntuuhan se kuitenkin hassulta, että trolliin olisi yhtä helppo/vaikea osua tasaisella maalla ilman mitään suojaa, kun taas kolmen örkkirivin takaa.

Minä ottaisin ainakin yhden In the Way heiton.
Olen kohta aikuinen, mutta en ihan vielä.

Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
Garoth
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Garoth »

Itse on tullut pelattua In the Way jokaisesta tiellä olevasta örkistä. Jos kerran yhden korkeus riittää olemaan tiellä, niin sitten riittää kaikkien. Loogisin vaihtoehto minusta.
Phil Kelly says "No!"
clutch

Viesti Kirjoittaja clutch »

makkarafolio kirjoitti:Taitaapa mumakin joku erikoissääntökin sen sanoa, että mumak näkyy aina jamumakkia voi ampua aina. Näin muistelisin vahvasti.
Tarkoitatko siis ettei toisella mumakilla voi blokata lossia toisesta. Kuullostaa vähän pöljältä.
Frak!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “LOTR: Yleinen keskustelu”