Amazing Slug kirjoitti:Örf. Tämäkö on jotain muuta kuin omaa syytäsi?
No luonnollisestihan se olen minä joka armeijalistani kirjoittaa, mutta se mitkä joukot/aseet valitsen johtuu lähinnä niistä säännöistä jotka Editio Kuusi toi mukanaan. Esim. jos GW ei olisi niin hyvä ase johtajalla tai hw & shield -kombo rivimiehillä niin täydellinen S3-hyökkäysten tappaja niin minunkin pomoillani alkaisi näkyä kunnolla erilaisia taika-aseita ja joukoilla keihäitä.
Onko minun pakko valita sitä ainaista GW:a herolleni? Ei. Onko minun toisaalta mitenkään järkevää valita jotain muuta? Eipä oikeastaan. Joskus huvin vuoksi otan jonkun taika-aseen, mutta yleensä tämä ei aiheuta muuta kuin mahdollisia lisäpisteitä vastustajalle yksikön kohdatessa kalman kylmän kouran.
Ja ne joukot. Mielestäni vanhojen versioiden prosenttipohjaiset kompositiot toimivat paremmin kuin nykyiset special/raret. Kyllä ennenkin tunnettiin 0-1 vaihtoehdot listoissa jos haluttiin että jotkut yksiköt todellakin ovat harvinaisia. Nykyään joutuu vertailemaan yksiköiden valinnassa kaikken eniten kustannustehokkuutta, koska usein käy niin että vaikka pisteitä olisi runsaasti olisi melkein puolet jäljellä niin voi valita kahdesta halvasta yksiköstä vain toisen koska special-slotit ovat jo täynnä.
Nykyisin esim. örkeillä voisin jättää vaikka kaikki raret kotiin jos sitten saisin pari spessuvalintaa lisää. Ja vieläkään ei kaaliini mene se että jos kolme gobboani ampuvat boltterilla niin se on jotenkin pois kymmenen örkin kyvystä nousta possun selkään.
Ei ollut Sotavasaraa.
Ei ollut joo, mutta jotkut tiesivät mikä Usenet on ja osasivat vieläpä englantia sen verran jotta pystyivät jo vuonna -97 ruikuttamaan GW:n sikamaisesta hinnoittelusta. Näin jälkikäteen katsellen olisi vain pitänyt olla hiljaa ja ostaa niitä metallifiguja sillä hinnalla kuin mitä niitä silloin sai. Eipähän tarvitsisi metsästää niitä ympäri nettiä uusien hinnoilla...
"Katsoimme, ettei Pori enää ole pelastettavissa, joten Exterminatus jäi ainoaksi vaihtoehdoksi." - Teräratas