Sitä vain ei aina ole kolmatta pelaajaa paikalla, ainakaan sellaista joka jaksaisi olla tuomarina. Ei minulla ainakaan ole koskaan ollut, mutta tietysti auttaa kun osaa itse ne säännöt hyvin.Urbag kirjoitti:Aina kannattaa mukana olla erillinen puolueeton tuomari joka osaa säännöt hyvin. Niin kuin meidän peleissä.
miten pelata nopeammin?
-
Ar-Senator
Me ei olla kotipoikia
Kysykää vaikka meidän äideiltä
Kysykää vaikka meidän äideiltä
- Tunkiokuningas
Nuo kaikki ovat hyviä neuvoja, mutta tuossa Siegessä, josta koko aihe sai alkunsa, meillä oli melkein koko armeija proxytetty, vain sotakoneita ja ampujia taisi olla oikeina figuina. Nuo säännöt niin... porukkamme kyllä osaa ne hyvin, mutta kun joskus toisella on eri versio säännöstä kuin toisella, niin siinä tapellessa menee mukavasti aikaa, ja nyt esim. minulla on sääntökirja ja osaan säännöt, mutta kun porukassamme minua ei tahdota uskoa, koska erehdyin parista säännöstä, kun olin kerännyt Hamereita vasta n. 2 kk enkä omistanut sääntökirjaa. Suurin osa porukastamme asuu Ruutanassa, kun taas minä Kangasalla, ja toinen sääntömestareistamme asuu siellä. He pelaavat siellä ja kun minä olen sääntömiehenä jossain pelissä, niin yllätys yllätys, minun versioni on aivan erilainen ja niiden erehdysteni takia minua ei aina uskota, vaikka lukisin asian ääneen sääntökirjasta, vaan aina kaikkien on nähtävä se omin silmin. Nkyään välttelenkin pelaamista siinä porukassa, mutta Sorillekkaan en pääse, kun urheiluharrastukseni vie niin paljon aikaa ja muutenkin, ne ruutanalaiset kaverini ovat siellä aina ja jos siellä pelaisin, niin he varmasti olisivat koko ajan kimpussani. Ainoa pelipaikkani on tällä hetkellä Tampereen Fantsu, mutta kukaan ei näköjään halua pelata siellä minun kanssani.
Surullista...=(
Surullista...=(