"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Onko tulemassa uusi codex:Chaos space marines?

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Drikon

Onko tulemassa uusi codex:Chaos space marines?

Viesti Kirjoittaja Drikon »

ja jos on niin milloin (en millään saa päätettyä aloitanko chaos va tavallisilla) :(
Just a little drop of poison.
Lassek

Viesti Kirjoittaja Lassek »

Se nykyinen, tähän sääntölaitokseen suunniteltu tuli melko äskettäin. Uuteen ei siis ole mitään suunnitelmia, sen puoleen kuin tarvettakaan.
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Largo da Skulkrusha kirjoitti:Uuteen ei siis ole mitään suunnitelmia, sen puoleen kuin tarvettakaan.
Tarvetta olisi kyllä, suhteellisen tasapainoton tekele kuitenkin... Mutta tuskinpa ainakaan pariin vuoteen mitään uutta codexia ovat saamassa.. On muita armeijoita joilla on kipeämpi tarve ;)
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Tuorein Codex: Chaos Space Marines on pikemminkin "3,5 -edikan" kuin nelosedikan codex. Suunniteltu kenties nelosedikkaa silmälläpitäen, ja on käytettävissä kunnes se uusitaan (veikkaisin että aikaisintaan 2007).
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Lassek

Viesti Kirjoittaja Lassek »

No jos haluaa monimutkaiseksi vetää...
shiwan8

Viesti Kirjoittaja shiwan8 »

Kaikella kunnioituksella kolmos edikan kirja oli vielä kaiken lisäksi parempi kuin uusi. No, ainakin jos arvostaa valinnanvapautta.
Jos haluat väitellä asiasta, pistä yv. Jos pistän vastakommentin tänne niin aihe suljetaan välittömästi. Such is life.
Teräratas
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Teräratas »

shiwan8 kirjoitti:Kaikella kunnioituksella kolmos edikan kirja oli vielä kaiken lisäksi parempi kuin uusi. No, ainakin jos arvostaa valinnanvapautta.
No kyllä minusta uudellakin kaaoskirjalla on ihan riittävästi valinnan vapautta, ainakin jos Black Legionin sääntöjä käyttää.

Mutta sekava se on, ja ehkä vähän rikkikin.

Portentissa oli huhua, että joku uusi kaaoskirja olisi tulossa lähiaikoina ulos, mutta enpä oikein jaksa itse moiseen uskoa. Eli se 4-6 vuotta lienee semmoinen normiväli millä codexit uusitaan, mutta tämäkään ei mikään kirjoitettu sääntö GW:llä kyllä taida olla.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

shiwan8 kirjoitti:Kaikella kunnioituksella kolmos edikan kirja oli vielä kaiken lisäksi parempi kuin uusi. No, ainakin jos arvostaa
...Tzeentchiä.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Teräratas kirjoitti: Eli se 4-6 vuotta lienee semmoinen normiväli millä codexit uusitaan, mutta tämäkään ei mikään kirjoitettu sääntö GW:llä kyllä taida olla.
Tämäkin saattaa kyllä vaihdella erittäin paljon, esimerkiksi pelaajien palautteen, sääntömuutoksien ja muiden sellaisten tekijöiden takia...
Itse ainakin toivoisin uutta kaaoskodeksia mahd. nopeasti. Kaaoksessa on potentiaalia olla pelin mukavimpia armeijoita (konversiomahdollisuudet), mutta tasapaino hapuilee...
Parhaana esimerkkinä lienevät eri ääripäissä tzeentch, sireeniprinssi ja iron warriors (ja uutukaisuuttaan kiiltelevä kuuden havocin undiv/slaanesh).
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Zymeth Salkir Dkhan

Viesti Kirjoittaja Zymeth Salkir Dkhan »

Samoja uuden kaaoskirjan huhuja on kuultu, mutta niissä huhuissa sanottiin uuden tulevan 3-5 vuoden kuluttua. Syy uusimiseen olisi nimenomaan nykyisen koodeksin epätasapaino eri kaaosarmeijoiden välillä. GW sai nimittäin kodeksin tulon jälkeen melkoisesti valitusta kaaoksen heikoista ja hyvistä puolista.
We will march, until whole world is in his colours, his glory and his madness.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”