Onko tulemassa uusi codex:Chaos space marines?
Onko tulemassa uusi codex:Chaos space marines?
ja jos on niin milloin (en millään saa päätettyä aloitanko chaos va tavallisilla) 
Just a little drop of poison.
Tarvetta olisi kyllä, suhteellisen tasapainoton tekele kuitenkin... Mutta tuskinpa ainakaan pariin vuoteen mitään uutta codexia ovat saamassa.. On muita armeijoita joilla on kipeämpi tarveLargo da Skulkrusha kirjoitti:Uuteen ei siis ole mitään suunnitelmia, sen puoleen kuin tarvettakaan.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Tuorein Codex: Chaos Space Marines on pikemminkin "3,5 -edikan" kuin nelosedikan codex. Suunniteltu kenties nelosedikkaa silmälläpitäen, ja on käytettävissä kunnes se uusitaan (veikkaisin että aikaisintaan 2007).
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
No kyllä minusta uudellakin kaaoskirjalla on ihan riittävästi valinnan vapautta, ainakin jos Black Legionin sääntöjä käyttää.shiwan8 kirjoitti:Kaikella kunnioituksella kolmos edikan kirja oli vielä kaiken lisäksi parempi kuin uusi. No, ainakin jos arvostaa valinnanvapautta.
Mutta sekava se on, ja ehkä vähän rikkikin.
Portentissa oli huhua, että joku uusi kaaoskirja olisi tulossa lähiaikoina ulos, mutta enpä oikein jaksa itse moiseen uskoa. Eli se 4-6 vuotta lienee semmoinen normiväli millä codexit uusitaan, mutta tämäkään ei mikään kirjoitettu sääntö GW:llä kyllä taida olla.
- The Captain
- Valvoja
Tämäkin saattaa kyllä vaihdella erittäin paljon, esimerkiksi pelaajien palautteen, sääntömuutoksien ja muiden sellaisten tekijöiden takia...Teräratas kirjoitti: Eli se 4-6 vuotta lienee semmoinen normiväli millä codexit uusitaan, mutta tämäkään ei mikään kirjoitettu sääntö GW:llä kyllä taida olla.
Itse ainakin toivoisin uutta kaaoskodeksia mahd. nopeasti. Kaaoksessa on potentiaalia olla pelin mukavimpia armeijoita (konversiomahdollisuudet), mutta tasapaino hapuilee...
Parhaana esimerkkinä lienevät eri ääripäissä tzeentch, sireeniprinssi ja iron warriors (ja uutukaisuuttaan kiiltelevä kuuden havocin undiv/slaanesh).
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
-
Zymeth Salkir Dkhan
Samoja uuden kaaoskirjan huhuja on kuultu, mutta niissä huhuissa sanottiin uuden tulevan 3-5 vuoden kuluttua. Syy uusimiseen olisi nimenomaan nykyisen koodeksin epätasapaino eri kaaosarmeijoiden välillä. GW sai nimittäin kodeksin tulon jälkeen melkoisesti valitusta kaaoksen heikoista ja hyvistä puolista.
We will march, until whole world is in his colours, his glory and his madness.