"Muuritekstuuria"?
"Muuritekstuuria"?
Elikä onko suomenmaassa myynnissä jotain levyä tms. johon on valmiiksi teksturoitu ( luultavasti väärä termi) muuria tai kiviseinää tyyliltään samanlaista kuin kääpiö vahtitornin seinät uusimman white dwarfin sivulla 19.
-
Armageddon
Ei ole tuota WD:a käsillä, joten en tiedä millaista seinää tarkoitat, mutta tässä on erittäin hyvä kiviseinäopas, jonka avulla saa todella upeaa jälkeä helposti: http://stormofchaos.us.games-workshop.c ... gstone.htm
- TietoPredator
Valmiiksi kuvioitua paperia löytyy parhaiten pienoisrautatietarvikkeita myyvistä liikkeistä, itse hommasin Helsingin Hobby Pointista aikanaan Nochin Dolomitmaueria. Nochin paperikatalogi (ikävä kyllä lontoonkielinen versio ei toimi):
Das katalog
Das katalog
"Katsoimme, ettei Pori enää ole pelastettavissa, joten Exterminatus jäi ainoaksi vaihtoehdoksi." - Teräratas
-
Demension
tämä toimii ihan hyvin ainakin mulle, olen tehnyt pari kokeilua ja hienoa jälkeä on tullutmauno kirjoitti:mutta tässä on erittäin hyvä kiviseinäopas, jonka avulla saa todella upeaa jälkeä helposti: http://stormofchaos.us.games-workshop.c ... gstone.htm
hmm... on se.
Ainakin Tampereen Harrasteessa että Risteysasemalla olen jonkinlaisia valmiita tekstuurinpätkiä nähnyt, tosin eivät IMO ole kovin kustannustehokasratkaisu, sillä hinta pitäisi saada ppoljettua 5€/neliö, että saisi katetta rahoilleen. Siksipä siis itse suosin kittiä, jolla saa helposti ja pienellä vaivalla hienoa jälkeä aikaan, tässä kuva
Hintaa kittipurkille tulee ~10€ ja purkillisella olen itse teksturoinut kuvan muuritekstuurilla ~2 neliöö linnaa. Ehkä enemmänkin.
Hintaa kittipurkille tulee ~10€ ja purkillisella olen itse teksturoinut kuvan muuritekstuurilla ~2 neliöö linnaa. Ehkä enemmänkin.
Olisi varsin kätevää jos joku vois suomentaa ton GW:een modellingstone homman. Itse en tajunnut siitä yhtään mitään. Eilen levittelin finfoamille polyfillaa siitäkin tuli ihan kivan näkönen, enää pitää urat tehä.
edit: Siis polyfillalla saan aikaan hyvän seinän mutta, tiili/kivi seinän teko voi olla vaikeaa
edit: Siis polyfillalla saan aikaan hyvän seinän mutta, tiili/kivi seinän teko voi olla vaikeaa
Re: "Muuritekstuuria"?
No sillä sivullahan on se teko ohje joten katso siitä.Huan-Loq kirjoitti:Elikä onko suomenmaassa myynnissä jotain levyä tms. johon on valmiiksi teksturoitu ( luultavasti väärä termi) muuria tai kiviseinää tyyliltään samanlaista kuin kääpiö vahtitornin seinät uusimman white dwarfin sivulla 19.
The important thing is not to stop questioning.
- Albert Einstein-
- Albert Einstein-
Re: "Muuritekstuuria"?
Taitaa tarkoittaa että miten siihen saisi ne kuviot, ei miten sen saisi rakennettua... Sitä nimittäin ei siellä kerrottu.BaCk kirjoitti:No sillä sivullahan on se teko ohje joten katso siitä.Huan-Loq kirjoitti:Elikä onko suomenmaassa myynnissä jotain levyä tms. johon on valmiiksi teksturoitu ( luultavasti väärä termi) muuria tai kiviseinää tyyliltään samanlaista kuin kääpiö vahtitornin seinät uusimman white dwarfin sivulla 19.
blaa blaa aargh