Warhammer 40k- aloittelijan apuja
-
nersu the warlord
- Viesti:
mä kysyisin jos voi ostaa ton orkkien army set tai mikä se oli se missä oli warlordi.Nii että voiko sen ostaa gw kaupasta.
tulkaa ihmeessä mun kaikkeen perustuvaan foorumiin. sivu on [url]http://tuubiboard.999.org[url/]
-
Stenvall
Taitaapi olla niin, että kyseinen pakkaus on lopetettu, mutta jos myydään, niin eiköhän sen voi ostaa GW:n kaupasta, kun sattuu olemaan GW:n myymää.mahti suni kirjoitti:mä kysyisin jos voi ostaa ton orkkien army set tai mikä se oli se missä oli warlordi.Nii että voiko sen ostaa gw kaupasta.
Myönnetään, muoviliima on taatusti parempaa kuin erikeeper, mutta erikeeper onkin oikein hyvää maaston tekoon.
-
Demension
Kenties ostit mikäsenytonkaan, epoksiliimaa? Vai muistanko näin aikaisin aamusta väärin liimalajikkeet? But whatever, teit mitä vain, älä tue GW:n riistoliimaa... Muoviliimaa et saa kuin 1/3 siitä pullosta, aivan karsean kalliilla hintalapulla vielä. Se aiemmin mainittu Revelin "piikkiliima" on minusta hyvää ja halpaa.Dennu kirjoitti:Ostin kerran erästä toista liimaa ja se oli keltaista, haisi ja oli tahmeaa :D.
and her hallway
moves
like the ocean
moves
moves
like the ocean
moves