"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Warhammer 40k- aloittelijan apuja

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
nersu the warlord
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nersu the warlord »

mä kysyisin jos voi ostaa ton orkkien army set tai mikä se oli se missä oli warlordi.Nii että voiko sen ostaa gw kaupasta.
tulkaa ihmeessä mun kaikkeen perustuvaan foorumiin. sivu on [url]http://tuubiboard.999.org[url/]
Stenvall

Viesti Kirjoittaja Stenvall »

mahti suni kirjoitti:mä kysyisin jos voi ostaa ton orkkien army set tai mikä se oli se missä oli warlordi.Nii että voiko sen ostaa gw kaupasta.
Taitaapi olla niin, että kyseinen pakkaus on lopetettu, mutta jos myydään, niin eiköhän sen voi ostaa GW:n kaupasta, kun sattuu olemaan GW:n myymää.

Myönnetään, muoviliima on taatusti parempaa kuin erikeeper, mutta erikeeper onkin oikein hyvää maaston tekoon.
orvelo

Viesti Kirjoittaja orvelo »

JarLoz kirjoitti:Ei, ei hankita sitä GW:n muoviliimaa
Olen kyllä GW liiman puolella.. Ostin kerran erästä toista liimaa ja se oli keltaista, haisi ja oli tahmeaa :D. Ravellin liimat on hyviä, jos on halvempaa, kannattaa toki hankkia... Ja jos saa erikseen huom!
a
Demension

Viesti Kirjoittaja Demension »

No jos on aloittelemassa harrastusta/uutta rotua, niin kyllä battleforce kannattaa hommata. Kyllä siinä monta euroa säästyy.
Aacheron
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aacheron »

Dennu kirjoitti:Ostin kerran erästä toista liimaa ja se oli keltaista, haisi ja oli tahmeaa :D.
Kenties ostit mikäsenytonkaan, epoksiliimaa? Vai muistanko näin aikaisin aamusta väärin liimalajikkeet? But whatever, teit mitä vain, älä tue GW:n riistoliimaa... Muoviliimaa et saa kuin 1/3 siitä pullosta, aivan karsean kalliilla hintalapulla vielä. Se aiemmin mainittu Revelin "piikkiliima" on minusta hyvää ja halpaa.
and her hallway
moves
like the ocean
moves
orvelo

Viesti Kirjoittaja orvelo »

Aacheron kirjoitti: ...revellin "piikkiliima" on minusta hyvää ja halpaa.
Juu, paitsi että kun se piikki menee tukkoon sitä on paha aukoa -.-
a
Incognito

Viesti Kirjoittaja Incognito »

Eihän ole. Otat sytkärin ja laitat siihen tikun alle niin sieltä pitäs tulla kuumaa liimaa ulos ja tikun pitäs olla taas tyhjä.
" From The Darkest of All Places i Found You."
Örvä

Viesti Kirjoittaja Örvä »

Itse on tullu käytettyä rautakaupoista löytyvää Super Attackin syanoakrylaattiliimaa. Hyvin on pitäny ja on halpakin. Ainoana miinuksena voi sanoa kaikille syanoliimoille ominaisen n. 1 vuoden säilytysajan.
Iceman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Iceman »

Liimakeskustelu ei enään mitenkään ole 40K:n Yleistä keskustelua, joten isken raumalaisen pöytään. Mikäli jollakulla vielä maailmaan järisyttävää tietoa liimoista ( ei haistelujuttuja ), niin Maalaus etc.-osioon, kiitos.
"I reject your reality and substitute my own!"
Adam Savage
Lukittu

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”