Örkkien iho
Örkkien iho
Haluisin tietää miten te muut maalatte teiän örkit ku mul on hyvä tapa ja tulee hyvää jälkee mut siihen menee vaan hirveesti aikaa..?
Oman tapasi esittely ei olisi varmaan ollut pahitteeksi. Alla pari haulla löytynyttä ketjua, missä ihmiset esittelevät omia tapojaan tai antavat linkkejä GW:n tapoihin.
http://forums.sotavasara.net/viewtopic. ... %F6rkki%2A
"I reject your reality and substitute my own!"
Adam Savage
Adam Savage
Gobbo: mustan pohjavärin päälle d.brush goblin green, sitte green ink, sitte toinen kevyempi d.bursh goblinii ja sit viel tosi kevyt d.brush scorpion green.
Orc: mustan p. värin päälle dark angels green, sitte d.brush goblinii, sit green ink ja sit viel kevyt d.brush goblinii.
Onks noi ihan hirveitä tapoja maalata örkkei ja gobboja?
Orc: mustan p. värin päälle dark angels green, sitte d.brush goblinii, sit green ink ja sit viel kevyt d.brush goblinii.
Onks noi ihan hirveitä tapoja maalata örkkei ja gobboja?
-
Demension
-
Silver Warrior
- TietoPredator
USGW:n sivuilla on kohtuullisen hyvä esitys maalaamisen eri tekniikoista:
A Guide to Painting Basics
Omat örkit/gobbot maalattu periaatteessa kolmen vihreän layeroinnilla:
1. Snot Green
2. Goblin Green
3. Bilious Green
Joskus vetäisen päälle vielä ohuen glazen vihreällä inkillä jos siltä tuntuu.
A Guide to Painting Basics
Omat örkit/gobbot maalattu periaatteessa kolmen vihreän layeroinnilla:
1. Snot Green
2. Goblin Green
3. Bilious Green
Joskus vetäisen päälle vielä ohuen glazen vihreällä inkillä jos siltä tuntuu.
"Katsoimme, ettei Pori enää ole pelastettavissa, joten Exterminatus jäi ainoaksi vaihtoehdoksi." - Teräratas
Razgul kirjoitti:Niinpä. Haluisko joku sit nopeesti selittää miten se layerointi menee? En oo erityisen kokenu näissä maalaus tekniikoissa
Tämän alueen Tiedoitteissa on Ninnun aloittama ketju, missä on heti alussa hyvä esittely tekniikoista ja muutama linkki lisäohjeisiin.
http://forums.sotavasara.net/viewtopic.php?t=2259
"I reject your reality and substitute my own!"
Adam Savage
Adam Savage
40k örkkini meni aikalailla samalla tavalla, poislukien inkit hus(ainakin ihossa).
Epic örkeille onkin jo oma tapansa mutta se ei taida sinua auttaa
Se kun suunniteltiin pienille figuille _nopeaksi_ tavaksi.
Epic örkeille onkin jo oma tapansa mutta se ei taida sinua auttaa
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Oma tapani on maalata örkit ensiksi mustan pohjamaalin päälle dark angels greenillä. Tämän jälkeen alan highlightaamaan ihoa lisäämällä vihreään valkoista aina asteittain lisää ja maalaamalla entistä pienempiä higlighteja ihoon jolloin saan tällaistajälkeä.
Sopor Aeternus
Kyllä minä ainakin maalaisin uudestaan. Toisaalta, voit myös vetäistä niihin vähän jotain samanlaista kuin muissa (esim. kirkkaimman highlightin) ja piilottaa ne yksikköjen keskelle. Kukaan nyt pariakymmentä erilaista figua huomaa 150 figun keskellä.Razgul kirjoitti:Oukkei. Näyttää aika helpolta. Mut mitäs mä teen niille jotka oon jo maalannu ja liimannu. Pitäskö osat vaan irrottaa ja maalata uudestaan? Kaikkee ei kyl viittis uudestaan tehä ku on jo charru, 6 orcii ja 16 gobboo maalattu...
Sanakri tosin kannattaa ehdottomasti maalata uudelleen.
- Rectunator
Jos haluut vähän erilaista sävyä tohon ihoon, suosittelen korostamaan ihoa tällä tavoin:
-Dark angels green perusväri mustan pohjamaalin päälle (tai miksei valkoisellekin pohjikselle, mutta itse käyttäisin tässä tapauksessa mustaa)
-Korostusta dark angels greenistä snot greenin kautta goblinin vihreään
( Kerrosten lukumäärä sen mukaan miltä tuntuu, mutta usella kerroksella muista ohentaa maaleja. )
-lopuksi goblinista muutama korostus keltaiseen, eli sekoitat keltaista ja gobbo greeniä sen mukaan kuinka keltaista haluat.
Imo tolla saa aika kivan näköstä örkki-ihoa, ainakin erilaista kuin geeweellä.
-Dark angels green perusväri mustan pohjamaalin päälle (tai miksei valkoisellekin pohjikselle, mutta itse käyttäisin tässä tapauksessa mustaa)
-Korostusta dark angels greenistä snot greenin kautta goblinin vihreään
( Kerrosten lukumäärä sen mukaan miltä tuntuu, mutta usella kerroksella muista ohentaa maaleja. )
-lopuksi goblinista muutama korostus keltaiseen, eli sekoitat keltaista ja gobbo greeniä sen mukaan kuinka keltaista haluat.
Imo tolla saa aika kivan näköstä örkki-ihoa, ainakin erilaista kuin geeweellä.
Ensinäkin haltiat ovat päättöminä parempia ja toiseksi ei siitä hamekansasta kumminkaan ota selvää, kuka on nainen ja kuka ei.
-Teräratas
-Teräratas
Omat örkki ihoni värit ovat seuraavat:
1. Musta pohjalla tietysti
2. Sitten Snot Green
3. Tämän jälkeen Goblin Green
4. Sitten hieman laimennettua dark green inkiä
5. Sitten vielä pieni tasoittava sipaus Goblin Greeniä
Mielestäni tällä tulee ihan mukavan näköistä jälkeä. Goblinit teen hieman erilailla. Goblinit aloitan saman tein tuosta Goblin Greensitä...en käytä muita kun Goblin greeniä ja inkiä niissä.
Joskus tulevaisuudessa olen ajatellut hankkivani Black Orceja...
Nämä olen ajatellut vetäväni samalla tavalla kuin tuon tavallisen örkinkin mutta aloitan Dark Angels Greenistä. Maalaustapani saattaa olla hieman "vajaa" mutta mielestäni tuolla jäljellä kyllä kehtaa pelata.
1. Musta pohjalla tietysti
2. Sitten Snot Green
3. Tämän jälkeen Goblin Green
4. Sitten hieman laimennettua dark green inkiä
5. Sitten vielä pieni tasoittava sipaus Goblin Greeniä
Mielestäni tällä tulee ihan mukavan näköistä jälkeä. Goblinit teen hieman erilailla. Goblinit aloitan saman tein tuosta Goblin Greensitä...en käytä muita kun Goblin greeniä ja inkiä niissä.
Joskus tulevaisuudessa olen ajatellut hankkivani Black Orceja...
Nämä olen ajatellut vetäväni samalla tavalla kuin tuon tavallisen örkinkin mutta aloitan Dark Angels Greenistä. Maalaustapani saattaa olla hieman "vajaa" mutta mielestäni tuolla jäljellä kyllä kehtaa pelata.
Voisin itsekkin vaikka kokeillaRazgul kirjoitti:Mä teen mun goblinit ihan samal taval paitsi et mä viimeistelen ne sit viel ohuel kerroksel scorpion greeniä. Tulee kivan näkösii...Zekta kirjoitti: Goblinit aloitan saman tein tuosta Goblin Greensitä...en käytä muita kun Goblin greeniä ja inkiä niissä.