Re-rollhan ei siis voi kumota misscastia tai tuoda IR:rää (ellei toisin erikseen mainita), mutta voiko se tuoda misscastin?
Pysäyttääkö Life 3. loitsu howler wind ei BS aseet myös, kuten hellblasterin ja salamanteri? Jos kyllä, niin miten on stonarin laita, jolla S 8 keskellä ja 4 muualla?
Tuhoutuuko kärryt myös esim. heron lyödessä S 7 woundin automaattisesti ? Tästäkin on tullut jotain kinaa.
re-roll, howler wind, S7 käsiase ja kärryt
re-roll, howler wind, S7 käsiase ja kärryt
"Cover my lovejunk in catnip and teabag a horny lion"
Spoonyone
Spoonyone
Re: re-roll, howler wind, S7 käsiase ja kärryt
Kyllä voi (ja usein tuokinAntrax kirjoitti:Re-rollhan ei siis voi kumota misscastia tai tuoda IR:rää (ellei toisin erikseen mainita), mutta voiko se tuoda misscastin?
Helblasteri pitkältä kantamalta ja salamanteri ovat myöskin "shooting with strength 4 or less", joten niillä ei voi roimia. Tuuli vie myös katapultin pikkukivet - reiästä en ole varma. Jos reikä on S8, niin kai se sitten kilahtaa - mutta jos se on double strenght, niin sitten mielestäni ei. En muista kumpi on oikea sanamuoto.Antrax kirjoitti:Pysäyttääkö Life 3. loitsu howler wind ei BS aseet myös, kuten hellblasterin ja salamanteri? Jos kyllä, niin miten on stonarin laita, jolla S 8 keskellä ja 4 muualla?
Chariotin säännöissä ei erikseen erotella osuman lähdettä - voima seiska on voima seiska.Antrax kirjoitti:Tuhoutuuko kärryt myös esim. heron lyödessä S 7 woundin automaattisesti ? Tästäkin on tullut jotain kinaa.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Saakos sitten samalla periaatteella kumota IFn?jullevi kirjoitti:Kyllä voi (ja usein tuokinAntrax kirjoitti:Re-rollhan ei siis voi kumota misscastia tai tuoda IR:rää (ellei toisin erikseen mainita), mutta voiko se tuoda misscastin?)
Joskus olisi kovin hyödyllinen jekku meinaan se.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
En näe mitään syytä miksi ei voisi. Suomeksi, kyllä voi.Deetwo kirjoitti:Saakos sitten samalla periaatteella kumota IFn?jullevi kirjoitti:Kyllä voi (ja usein tuokinAntrax kirjoitti:Re-rollhan ei siis voi kumota misscastia tai tuoda IR:rää (ellei toisin erikseen mainita), mutta voiko se tuoda misscastin?)
Edit// hyvä minä! olenpa tänään ajatuksella mukana...
Viimeksi muokannut Mayhemia, Ma 20.12.2004 20:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Eli näin loogisesti sääntö menee siis karkeasti suomentamalla että rerollit ei vaikuta IFään ja miscastiin, ellei siitä ole haittaa.Nazreg Moonsinger kirjoitti:En näe mitään syytä miksi ei voisi. Suomeksi, kyllä voi.Deetwo kirjoitti:Saakos sitten samalla periaatteella kumota IFn?jullevi kirjoitti:Kyllä voi (ja usein tuokinAntrax kirjoitti:Re-rollhan ei siis voi kumota misscastia tai tuoda IR:rää (ellei toisin erikseen mainita), mutta voiko se tuoda misscastin?)
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt