"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

re-roll, howler wind, S7 käsiase ja kärryt

Warhammer FB -pelin säännöt ovat yleensä hieman tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
Antrax

re-roll, howler wind, S7 käsiase ja kärryt

Viesti Kirjoittaja Antrax »

Re-rollhan ei siis voi kumota misscastia tai tuoda IR:rää (ellei toisin erikseen mainita), mutta voiko se tuoda misscastin?

Pysäyttääkö Life 3. loitsu howler wind ei BS aseet myös, kuten hellblasterin ja salamanteri? Jos kyllä, niin miten on stonarin laita, jolla S 8 keskellä ja 4 muualla?

Tuhoutuuko kärryt myös esim. heron lyödessä S 7 woundin automaattisesti ? Tästäkin on tullut jotain kinaa.
"Cover my lovejunk in catnip and teabag a horny lion"
Spoonyone
jullevi
Valvoja

Re: re-roll, howler wind, S7 käsiase ja kärryt

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Antrax kirjoitti:Re-rollhan ei siis voi kumota misscastia tai tuoda IR:rää (ellei toisin erikseen mainita), mutta voiko se tuoda misscastin?
Kyllä voi (ja usein tuokin ;) )
Antrax kirjoitti:Pysäyttääkö Life 3. loitsu howler wind ei BS aseet myös, kuten hellblasterin ja salamanteri? Jos kyllä, niin miten on stonarin laita, jolla S 8 keskellä ja 4 muualla?
Helblasteri pitkältä kantamalta ja salamanteri ovat myöskin "shooting with strength 4 or less", joten niillä ei voi roimia. Tuuli vie myös katapultin pikkukivet - reiästä en ole varma. Jos reikä on S8, niin kai se sitten kilahtaa - mutta jos se on double strenght, niin sitten mielestäni ei. En muista kumpi on oikea sanamuoto.
Antrax kirjoitti:Tuhoutuuko kärryt myös esim. heron lyödessä S 7 woundin automaattisesti ? Tästäkin on tullut jotain kinaa.
Chariotin säännöissä ei erikseen erotella osuman lähdettä - voima seiska on voima seiska.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

jullevi kirjoitti:
Antrax kirjoitti:Re-rollhan ei siis voi kumota misscastia tai tuoda IR:rää (ellei toisin erikseen mainita), mutta voiko se tuoda misscastin?
Saakos sitten samalla periaatteella kumota IFn? :D
Joskus olisi kovin hyödyllinen jekku meinaan se.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Mayhemia

Viesti Kirjoittaja Mayhemia »

Deetwo kirjoitti:
jullevi kirjoitti:
En näe mitään syytä miksi ei voisi. Suomeksi, kyllä voi.

Edit// hyvä minä! olenpa tänään ajatuksella mukana...
Viimeksi muokannut Mayhemia, Ma 20.12.2004 20:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Nazreg Moonsinger kirjoitti:
Deetwo kirjoitti:
jullevi kirjoitti:
En näe mitään syytä miksi ei voisi. Suomeksi, kyllä voi.
Eli näin loogisesti sääntö menee siis karkeasti suomentamalla että rerollit ei vaikuta IFään ja miscastiin, ellei siitä ole haittaa. :D
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Säännöt”