"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Ampuminen?

Warhammer FB -pelin säännöt ovat yleensä hieman tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
Vieras

Ampuminen?

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Pitääkö heittää ld heitto jos yrittää ampuu pekoo levittävää kohdettu kun kaveri väittää et pitää. mut rulebook kertoo musta tooiosin et onko se niin ???
The Captain
Valvoja

Re: Ampuminen?

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Flame cannon kirjoitti:Pitääkö heittää ld heitto jos yrittää ampuu pekoo levittävää kohdettu kun kaveri väittää et pitää. mut rulebook kertoo musta tooiosin et onko se niin ???
Jos kaveri ja sääntökirja ovat eri mieltä, kumpaa uskot?

Sitähän minäkin.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Ropetus
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Ropetus »

Mätkikää näitä kavereitanne säntökirjalla päähän. Vaikka kaveri väittäisi mitä, älä usko ennenkuin hän näyttää sen sääntökirjasta.

Fearia aiheuttavia vihuja voi ampua ihan vapaasti. Fear vaikuttaa rynäköissä ja break testeissä.
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Siin lukee jotain shoottingista. Musta siin lukee et rynnäkös ei voi ampuu mut kaveri väittää et ei voi mistään ampuu. Et miten on
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Flame cannon kirjoitti:Siin lukee jotain shoottingista. Musta siin lukee et rynnäkös ei voi ampuu mut kaveri väittää et ei voi mistään ampuu. Et miten on
Rynnäkössä ei voi koskaan ampua, vastaanottajan ominaisuudet eivät vaikuta siihen.

Fear ei tosiaan vaikuta ampumiseen millään tavoin.
Viimeksi muokannut Deetwo, Ti 21.12.2004 14:46. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
pamp-pu

Viesti Kirjoittaja pamp-pu »

Flame cannon kirjoitti:Siin lukee jotain shoottingista. Musta siin lukee et rynnäkös ei voi ampuu mut kaveri väittää et ei voi mistään ampuu. Et miten on
Kaveri väittää... Pah! Käskepäs kaveriasi näyttämään sääntökirjasta se kohta jossa noin sanotaan.

Rynnäkön vastauksena voi ampua, jos vastustaja on rynnäkön alkaessa yli oman Movement- arvonsa päässä rynnäköitävästä yksiköstä. Tästä käytetään nimitystä Stand & shoot.

EDIT: Paitsi jos tarkoitit että saako yksikkö ampua rynnäköidessään. Vastaus on ei tietenkään voi, sillä ampuminen tulee vasta Movementin jälkeen.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Säännöt”