Ampuminen?
-
Vieras
Ampuminen?
Pitääkö heittää ld heitto jos yrittää ampuu pekoo levittävää kohdettu kun kaveri väittää et pitää. mut rulebook kertoo musta tooiosin et onko se niin ???
- The Captain
- Valvoja
Re: Ampuminen?
Jos kaveri ja sääntökirja ovat eri mieltä, kumpaa uskot?Flame cannon kirjoitti:Pitääkö heittää ld heitto jos yrittää ampuu pekoo levittävää kohdettu kun kaveri väittää et pitää. mut rulebook kertoo musta tooiosin et onko se niin ???
Sitähän minäkin.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-
Vieras
Rynnäkössä ei voi koskaan ampua, vastaanottajan ominaisuudet eivät vaikuta siihen.Flame cannon kirjoitti:Siin lukee jotain shoottingista. Musta siin lukee et rynnäkös ei voi ampuu mut kaveri väittää et ei voi mistään ampuu. Et miten on
Fear ei tosiaan vaikuta ampumiseen millään tavoin.
Viimeksi muokannut Deetwo, Ti 21.12.2004 14:46. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Kaveri väittää... Pah! Käskepäs kaveriasi näyttämään sääntökirjasta se kohta jossa noin sanotaan.Flame cannon kirjoitti:Siin lukee jotain shoottingista. Musta siin lukee et rynnäkös ei voi ampuu mut kaveri väittää et ei voi mistään ampuu. Et miten on
Rynnäkön vastauksena voi ampua, jos vastustaja on rynnäkön alkaessa yli oman Movement- arvonsa päässä rynnäköitävästä yksiköstä. Tästä käytetään nimitystä Stand & shoot.
EDIT: Paitsi jos tarkoitit että saako yksikkö ampua rynnäköidessään. Vastaus on ei tietenkään voi, sillä ampuminen tulee vasta Movementin jälkeen.