"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Vampire Counts infoa?

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Ropetus
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Ropetus »

dark_elf_ kirjoitti:Mitenkäs pystyy voittamaan, jos taistelee Kaaosta vastaan joka palvoo Tzheenessiä? Silloin vain noin 3/7 kertaa manaamisesta onnistuu. ja vaikka kaaos palvookin "Isoa Sorsaa", niin sen warrut on ihan yhtä hyviä hakkaamaan skelttareita ja zombeja.
Fear on Tzeentchille aika paha pala, koska Ld on maksimissaan 9, eikä ole mitään erikoissääntöä sitä vastaan, kuten muilla merkeillä. Tzeentch ei myöskään saa mitään ylivoimaista magiapuolustusta, kiitos kalliiden hahmojen. Magian ja fearin + outnumberin voimalla kannattaisi Tzeentchiä lähteä mätkimään.
Darius

Viesti Kirjoittaja Darius »

Olen katsonut armybookkia, mutta siinä ei kerrota pystyvätkö kuolleistamanaajat käyttämään muita loreja kuin Dark Art?
Darius

Ja miten voitat Kaaoksen Greater Demonin? (jolla on 9ws, 8t ja 6w
hyytelöperuna

Viesti Kirjoittaja hyytelöperuna »

dark_elf_ kirjoitti:Ja miten voitat Kaaoksen Greater Demonin? (jolla on 9ws, 8t ja 6w
Puhut näköjään GUO:sta, joka on Hidas, isolla H:lla. Välttele vain sitä, eipä saa mitään pahaa aikaan. Voihan sitä yrittää präiskiä taioilla, mutta suuri määrä woundeja voi olla haitaksi.

Edit: Eiku hetkinen, eihän tuollaista greater daemonia olekkaan! Noh, etsi sitten haku-toiminnolla taktiikka osiosta vinkkejä greater daemonin kellistämiseen.
puolisukeltaja

Viesti Kirjoittaja puolisukeltaja »

dark_elf_ kirjoitti:Ja miten voitat Kaaoksen Greater Demonin? (jolla on 9ws, 8t ja 6w
Mitä niistä tarkoitat? Tuo ei nimittäin täsmää mihinkään greater demoniin.
Teräratas
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Teräratas »

dark_elf_ kirjoitti:Olen katsonut armybookkia, mutta siinä ei kerrota pystyvätkö kuolleistamanaajat käyttämään muita loreja kuin Dark Art?
Voivat käyttää Necromancyä ja Deathia. (Sanotaan muistaakseni velhon säännöissä armylistissä.)
VammaVasara

Viesti Kirjoittaja VammaVasara »

Deetwo kirjoitti:
VammaVasara kirjoitti:Jos haluaa yrittää päästä ward savejen ohi tuurilla, niin lopun varmaan hoitelee se, että ottaa BDlle sen miekan joka antaa +1 osumiseen, sen bloodlinen joka antaa rerolleja ekas roundissa, ja sit vielä hand of dust päälle. Saa lyödä vaan kerran, mutta osuu 3 plussalla(vai osuuko jopa kakkosilla?) ja saa vielä rerollata. Jos vastustaja sit kämää sen saven, se on noudettu.
Miksei killing blow vaan suosiolla? :D
Kolmosella osuu jos hand of dustia käytät, sillon et ole lyömässä sword of strikingilla.
Itse sanoisin että KB ja gw on ihan pätevä jo archaonin tappamiseen, tai sitten kiskoo siltä hepan alta ja sitten ryhtyy katsomaan tarkemmin :) Myöskin kirja on aika pätevä, osuu takaisin vitosilla..
Missä lukee etten voi käyttää sword of strikingia, onko tää korjattuna jossain? Voihan myös ajatella että vampyyri lumoaa miekkansa eikä kättään.
VammaVasara
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

VammaVasara kirjoitti:Missä lukee etten voi käyttää sword of strikingia, onko tää korjattuna jossain? Voihan myös ajatella että vampyyri lumoaa miekkansa eikä kättään.
Aika hassua tosiaan. Sanotaan vain että yksi hyökkäys jonka osuessa blaablaa... Ja kuitenkin spellin kuvaus kertoo nimenomaisesti kosketuksesta ja siitä kuinka taian käyttäjä puristaa toista tiukasti, jne :)

Vaikka fluffisyillä onkin turha perustella tietysti sääntöjä.
Enkä omista mitään kronikkaa tai annualia jossa olisi tähän saatettu vastata :P
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Darius

tarkoitin kaikkia greater demoneja, suunnilleen nuo statithan niillä on.
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

dark_elf_ kirjoitti:tarkoitin kaikkia greater demoneja, suunnilleen nuo statithan niillä on.
Niitten suhteen sama homma kuin ûber charruja, eli välttelet tai tapat muun armeijan, jota ei paljoa ole kiitos prötön hinnan.

Jos tuo ei onnistu niin voi yrittää vampyyriä ison aseen ja ison porukan kanssa, mieluiten sivustassa. Pointtina on saada tarpeeksi combat resoa että demoni mokaa instability testin ja sanoo poks.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Viiksu

Viesti Kirjoittaja Viiksu »

Eli tämmöisiksi minä olen ne todennut

Hyvää:

-Kova magiassa
-Kovat Charrut
-Joukot melko kovia pelon aiheuttamisen takia
-Special unitit maksavat liian vähän
-Banshee on kova
-Vampire lord tai count on kovis
-Zombit (tietyissä tilanteissa)

Huonot:

-Perus troopit ei kestä mitään astetta kovempaa uniittii
-Jos kenraali kuolee niin se on menoa

On niitä muitakin huonoja ja hyviä puolia, mutta tässä on nyt ainakin osa
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Itza-Kai kirjoitti:-Special unitit maksavat liian vähän
-Banshee on kova
-Vampire lord tai count on kovis

-Perus troopit ei kestä mitään astetta kovempaa uniittii
Eipä nuo nyt kovin kalliita ole, kun otat huomioon CR sulamisen, marssikiellon ja chargen alta pakenemisen puuttumisen.

Banshee on ERITTÄIN tilanneriippuvainen, se on ihan ok JOS sattuu heittämään erittäin hyvin noppaa oikeeseen yksikköön oikeeseen aikaan.
Eipä noille raresloteille tosin parempaakaan käyttöä ole :)

Master necromancer on vielä kovempi :)

Zombien millään statistiikoilla ei itseasiassa ole yhtään mitään merkitystä, muuta kun että ne aiheuttavat fearia ja niitä saa summonoitua.
Perus trooppien siis ei edes tarvitse kestää mitään. Mutta tämä nyt on ihan yleistä, ei kenelläkään tuollainen suht halpa perusmassayksikkö ole mitään himotappajia tai kestäjiä... VCllä ei tarvitse onneksi, sitä saa aina ilmaiseksi lisää :)
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
VammaVasara

Viesti Kirjoittaja VammaVasara »

Onko Archaonilla WS tosiaan vaan 9? LOL Noob :)
VammaVasara
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijat ja yksiköt”