"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

nightbringerin tappaminen IW:llä

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
Etzka

nightbringerin tappaminen IW:llä

Viesti Kirjoittaja Etzka »

Miten nightbringerin vois tappaa Iron Warrioreilla ite ajattelin jäädää kulmaan kämmppäämään ja ku se tulee tarpeeks lähelle ni sit hyökkäis oblietaattoreilla kimppuun... Vai onko tossa jotakin vikaa antakaa parannus ehdotuksia sun muuta:)
Nauku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nauku »

Iron warrioreilla on perinteisesti mukaanaan jäätävä määrä raskasta aseistusta. Ampumallahan tuo hoituu. Lascannon, battlecannon, autocannon jne.jne. Ei se sen hankalampaa ole.
The same line three times. The same line three times. The same line three times.
Deetwo

Re: nightbringerin tappaminen IW:llä

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Etzka kirjoitti:Miten nightbringerin vois tappaa Iron Warrioreilla ite ajattelin jäädää kulmaan kämmppäämään ja ku se tulee tarpeeks lähelle ni sit hyökkäis oblietaattoreilla kimppuun... Vai onko tossa jotakin vikaa antakaa parannus ehdotuksia sun muuta:)
Obleja ei kannata kyllä laittaa bringerin kimppuun, se nimittäin instakillaa ne ennen kuin kerkeävät lyödä :D

Ampumalla se kuolee... Heavyaseet laulamaan.
Tai sitten ini vitosen charrulla hakkaamaan ja toivomaan että se kuolee ennen kuin tulee iskua takaisin :P
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Teräratas
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Teräratas »

Luulisi tokenevan, kun pumppaa ensin hyvän määrän tulta siihen, ja lopuksi vaikka demoniprinssillä dread axe kourassa tapolle, jos se liian lähelle ehtii.

Toinen vaihtoehto on antaa sen olla, ja phase outata necronit. Pitäisi olla ihan mahdollista, kun ottaa huomioon, minkä verran pisteitä NB:ssä on kiinni.
Henri Ketonen

Viesti Kirjoittaja Henri Ketonen »

Kävele sitä karkuun. Necroneiden suuri jumala ei ilmeisesti pysty mahtavilla maailmantuhovoimillaan liikkumaan sitä kuutta tuumaa vuorossa nopeampaa.
zqmfgb
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Taktiikat”