nightbringerin tappaminen IW:llä
nightbringerin tappaminen IW:llä
Miten nightbringerin vois tappaa Iron Warrioreilla ite ajattelin jäädää kulmaan kämmppäämään ja ku se tulee tarpeeks lähelle ni sit hyökkäis oblietaattoreilla kimppuun... Vai onko tossa jotakin vikaa antakaa parannus ehdotuksia sun muuta:)
Re: nightbringerin tappaminen IW:llä
Obleja ei kannata kyllä laittaa bringerin kimppuun, se nimittäin instakillaa ne ennen kuin kerkeävät lyödäEtzka kirjoitti:Miten nightbringerin vois tappaa Iron Warrioreilla ite ajattelin jäädää kulmaan kämmppäämään ja ku se tulee tarpeeks lähelle ni sit hyökkäis oblietaattoreilla kimppuun... Vai onko tossa jotakin vikaa antakaa parannus ehdotuksia sun muuta:)
Ampumalla se kuolee... Heavyaseet laulamaan.
Tai sitten ini vitosen charrulla hakkaamaan ja toivomaan että se kuolee ennen kuin tulee iskua takaisin
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Luulisi tokenevan, kun pumppaa ensin hyvän määrän tulta siihen, ja lopuksi vaikka demoniprinssillä dread axe kourassa tapolle, jos se liian lähelle ehtii.
Toinen vaihtoehto on antaa sen olla, ja phase outata necronit. Pitäisi olla ihan mahdollista, kun ottaa huomioon, minkä verran pisteitä NB:ssä on kiinni.
Toinen vaihtoehto on antaa sen olla, ja phase outata necronit. Pitäisi olla ihan mahdollista, kun ottaa huomioon, minkä verran pisteitä NB:ssä on kiinni.
- Henri Ketonen