"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Matta lakka?

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Mika

Matta lakka?

Viesti Kirjoittaja Mika »

GW ei enää vissiin valmista muutakuin kiiltävää, löytyisikö joltain muulta valmistajalta laadukasta kamaa? Mieluiten ihan pensselillä maalattavaa.. Kiitos.
Iceman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Iceman »

Vallejon mattalakka tippapullossa on omassa käytössä. 2,50 euroa pullo ja pk-seudulla myy HobbyPoint sekä Tietonikkari. Mikäli asut muualla Suomessa http://www.sotataito.com taitaa välittää Vallejon pulloja.
"I reject your reality and substitute my own!"
Adam Savage
Day
Valvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Day »

Iceman: Miten hyvin vallejon lakka kestää? Olen itse nähnyt yhden vallejon lakalla lakatun figun ja se lakka ei tuntunut kestävän. Yksittäistapaus, mutta kuitenkin.

Itse kuitenkin suosittelisin spraylakkaa. Spraylakoista varmaan pätevintä (mattaisinta) on Talensin mattalakka, saa ainakin osasta Helsingin taiteilijatarvikekaupoista, ainakin Uudenmaan Temperesta. Hintaa on noin 15e/pullo.
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
VC
Viesti:

Viesti Kirjoittaja VC »

Vaikka edellisestä lakatusta figusta onkin jo aikaa pitkälti, niin silti voin sanoa, että mielestämni Vallejon mattalakka on ollut varsin hyvä. Olen käyttänyt sitä jo pitemmään aikaa. Kestävä ja hyvä.
Tybraal

Viesti Kirjoittaja Tybraal »

Purity Seal on (mielestäni turhankin, sillä vie mm. metalleista kiillon) mattapintainen figusuoja. Löytää GW:ltä ja jälleenmyyjilstä.
That is not dead which can eternal lie.
And with strange aeons even death may die.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”