Matta lakka?
Matta lakka?
GW ei enää vissiin valmista muutakuin kiiltävää, löytyisikö joltain muulta valmistajalta laadukasta kamaa? Mieluiten ihan pensselillä maalattavaa.. Kiitos.
Vallejon mattalakka tippapullossa on omassa käytössä. 2,50 euroa pullo ja pk-seudulla myy HobbyPoint sekä Tietonikkari. Mikäli asut muualla Suomessa http://www.sotataito.com taitaa välittää Vallejon pulloja.
"I reject your reality and substitute my own!"
Adam Savage
Adam Savage
Iceman: Miten hyvin vallejon lakka kestää? Olen itse nähnyt yhden vallejon lakalla lakatun figun ja se lakka ei tuntunut kestävän. Yksittäistapaus, mutta kuitenkin.
Itse kuitenkin suosittelisin spraylakkaa. Spraylakoista varmaan pätevintä (mattaisinta) on Talensin mattalakka, saa ainakin osasta Helsingin taiteilijatarvikekaupoista, ainakin Uudenmaan Temperesta. Hintaa on noin 15e/pullo.
Itse kuitenkin suosittelisin spraylakkaa. Spraylakoista varmaan pätevintä (mattaisinta) on Talensin mattalakka, saa ainakin osasta Helsingin taiteilijatarvikekaupoista, ainakin Uudenmaan Temperesta. Hintaa on noin 15e/pullo.
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277