"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Uusimmat Codexit

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Stenvall

Re: kysymys

Viesti Kirjoittaja Stenvall »

jonde1993 kirjoitti:entä milloin tulee uusi CODEX CHAOS SPACE MARINES?
Uskoisin, ettei kenelläkään tällä foorumilla ole ennustustaitoa. Todennäköisesti GW:n suunnittelijatkaan eivät tämän ilmestymisajankohtaa tiedä. Luultavasti on tulossa ainakin eldarit, tyranidit ja Alien hunterit ennen sitä.
Deetwo

Re: kysymys

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Chosen kirjoitti:
jonde1993 kirjoitti:entä milloin tulee uusi CODEX CHAOS SPACE MARINES?
Uskoisin, ettei kenelläkään tällä foorumilla ole ennustustaitoa. Todennäköisesti GW:n suunnittelijatkaan eivät tämän ilmestymisajankohtaa tiedä. Luultavasti on tulossa ainakin eldarit, tyranidit ja Alien hunterit ennen sitä.
Ilmestysjärjestys on oletettavasti Tyranid, Ork, Eldar, Alien Hunters ja sitten noita muita joskus.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Garoth
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Garoth »

Henk koht. veikkaukseni järjestyksestä on:

Tyranids
Black Templars
Orks
Alienhunters
Eldar

Mutta näitähän voidaan spekuloida loputtomiin. Nuo kaksi ekaa ei pitäisi olla kaukaa heattuja, örkit ja eldarit voivat aina vaihtaa paikkaa, ja Alienhuntereiden tilalla saattaa olla jotain muuta. Mutta tuo sopisi siihen lojalistit-xenos-lojalistit-xenos.... kuvioon, mikä kuullemma on se periaate, jolla kirjat ovat kuulemma tulossa ulos.
Phil Kelly says "No!"
Der Dexter

Viesti Kirjoittaja Der Dexter »

Miksi kaaosmariinit uutta kirjaa kaipaisivat?
Se käsittääkseni toimii hyvin uusittujen sääntöjen kanssa, pistehinnat melko lailla kohdallaan ja erittäin monipuolinen.
Sitä voi moneen suuntaan vääntää, ja saada mielenkiintoisia erilaisia listoja, ja siihen ei kovin moni kirja samalle tasolle pysty.

Kyllä nuo päärodut ensin kuntoon laitetaan, mutta henk. koht liputtaisin "pienten" sotujen puolesta, kuten Tau.
Siis armeijat, jotka eivät ole nyt kovin monimuotoisia.
Lojalisteja on viime aikoina hellitty, ja vaikka odotan itsekin innolla Viimeistä Ordoa, näkisin mielellään seuraavaksi boostia muillekin, lisää variantteja ja jopa mahdollisesti uusia rotujakin...
Esim. Webway strike force avasi erilaisen lähestymisen Eldareille, lisää näitä pirstyksiä xenoille...
Aliquando Insanire Iucundum Est
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Olisihan se mukavaa, mutta ota huomioon että yksikään Xenorotu ei kilise GWn kassassa niin paljoa kuin marinet (kumpikin laatu).

SM on 40kn lippulaiva, joten ihan ymmärrettävää että sille lähdetään ensimmäiseksi antamaan uutta kivaa.

Chaos codex kyllä vaatisi päivitystä, siitä voisi tehdä huomattavasti nykyistä tasapainoisemman ja monipuolisemman opuksen.
Älkääkä väittäkö että se olisi OIKEASTI monipuolinen. Vaihtoehtoja löytyy, mutta aidosti hyödyllistä tavaraa kovin vähän.

EDIT: Ohhoh, viesti numero 2000 :P Mutta ei siitä sen enempää
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Stenvall

Viesti Kirjoittaja Stenvall »

Deetwo kirjoitti:Olisihan se mukavaa, mutta ota huomioon että yksikään Xenorotu ei kilise GWn kassassa niin paljoa kuin marinet (kumpikin laatu).

SM on 40kn lippulaiva, joten ihan ymmärrettävää että sille lähdetään ensimmäiseksi antamaan uutta kivaa.

Chaos codex kyllä vaatisi päivitystä, siitä voisi tehdä huomattavasti nykyistä tasapainoisemman ja monipuolisemman opuksen.
Älkääkä väittäkö että se olisi OIKEASTI monipuolinen. Vaihtoehtoja löytyy, mutta aidosti hyödyllistä tavaraa kovin vähän.

EDIT: Ohhoh, viesti numero 2000 :P Mutta ei siitä sen enempää
Kaaos kaipaisi todellakin tasapainoitusta. Älkää väittäkö, ettei se ole hieman liian rikkinäinen muihin listoihin verrattuna.

SM ovat 40k:n lippulaiva ja varmaan pysyykin sellaisena. Ainoa asia, mitä niissä vihaan on, että jotkut figut ovat niin huononnäköisiä.
Da Purpla

Viesti Kirjoittaja Da Purpla »

mielestäni dark eldarit tarvitsisivat eniten uutta kodekkia.. valitettavasti gw mehustelee niitä armeijoita jotka tuottavat eniten rahaa gw:n rahasäkkiin
Jahas..
Dalamar

Viesti Kirjoittaja Dalamar »

Näyttää vain siltä että deldareille ei uutta codexia ole eikä tule.
"Kasvatitte vihaani ja melkein tuhositte minut.
Mutta vahi teki minusta voimakkaamman!"

-Nöf loordi

Kynä-ääliöt.
Abu
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Abu »

Dalamar kirjoitti:Näyttää vain siltä että deldareille ei uutta codexia ole eikä tule.
Hmm... Onkos sinulla paljonkin sisäpiirin lähteitä, vai mistä olet noin päätellyt?

-A
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”