Uskoisin, ettei kenelläkään tällä foorumilla ole ennustustaitoa. Todennäköisesti GW:n suunnittelijatkaan eivät tämän ilmestymisajankohtaa tiedä. Luultavasti on tulossa ainakin eldarit, tyranidit ja Alien hunterit ennen sitä.jonde1993 kirjoitti:entä milloin tulee uusi CODEX CHAOS SPACE MARINES?
Uusimmat Codexit
-
Stenvall
Re: kysymys
Re: kysymys
Ilmestysjärjestys on oletettavasti Tyranid, Ork, Eldar, Alien Hunters ja sitten noita muita joskus.Chosen kirjoitti:Uskoisin, ettei kenelläkään tällä foorumilla ole ennustustaitoa. Todennäköisesti GW:n suunnittelijatkaan eivät tämän ilmestymisajankohtaa tiedä. Luultavasti on tulossa ainakin eldarit, tyranidit ja Alien hunterit ennen sitä.jonde1993 kirjoitti:entä milloin tulee uusi CODEX CHAOS SPACE MARINES?
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Henk koht. veikkaukseni järjestyksestä on:
Tyranids
Black Templars
Orks
Alienhunters
Eldar
Mutta näitähän voidaan spekuloida loputtomiin. Nuo kaksi ekaa ei pitäisi olla kaukaa heattuja, örkit ja eldarit voivat aina vaihtaa paikkaa, ja Alienhuntereiden tilalla saattaa olla jotain muuta. Mutta tuo sopisi siihen lojalistit-xenos-lojalistit-xenos.... kuvioon, mikä kuullemma on se periaate, jolla kirjat ovat kuulemma tulossa ulos.
Tyranids
Black Templars
Orks
Alienhunters
Eldar
Mutta näitähän voidaan spekuloida loputtomiin. Nuo kaksi ekaa ei pitäisi olla kaukaa heattuja, örkit ja eldarit voivat aina vaihtaa paikkaa, ja Alienhuntereiden tilalla saattaa olla jotain muuta. Mutta tuo sopisi siihen lojalistit-xenos-lojalistit-xenos.... kuvioon, mikä kuullemma on se periaate, jolla kirjat ovat kuulemma tulossa ulos.
Phil Kelly says "No!"
-
Der Dexter
Miksi kaaosmariinit uutta kirjaa kaipaisivat?
Se käsittääkseni toimii hyvin uusittujen sääntöjen kanssa, pistehinnat melko lailla kohdallaan ja erittäin monipuolinen.
Sitä voi moneen suuntaan vääntää, ja saada mielenkiintoisia erilaisia listoja, ja siihen ei kovin moni kirja samalle tasolle pysty.
Kyllä nuo päärodut ensin kuntoon laitetaan, mutta henk. koht liputtaisin "pienten" sotujen puolesta, kuten Tau.
Siis armeijat, jotka eivät ole nyt kovin monimuotoisia.
Lojalisteja on viime aikoina hellitty, ja vaikka odotan itsekin innolla Viimeistä Ordoa, näkisin mielellään seuraavaksi boostia muillekin, lisää variantteja ja jopa mahdollisesti uusia rotujakin...
Esim. Webway strike force avasi erilaisen lähestymisen Eldareille, lisää näitä pirstyksiä xenoille...
Se käsittääkseni toimii hyvin uusittujen sääntöjen kanssa, pistehinnat melko lailla kohdallaan ja erittäin monipuolinen.
Sitä voi moneen suuntaan vääntää, ja saada mielenkiintoisia erilaisia listoja, ja siihen ei kovin moni kirja samalle tasolle pysty.
Kyllä nuo päärodut ensin kuntoon laitetaan, mutta henk. koht liputtaisin "pienten" sotujen puolesta, kuten Tau.
Siis armeijat, jotka eivät ole nyt kovin monimuotoisia.
Lojalisteja on viime aikoina hellitty, ja vaikka odotan itsekin innolla Viimeistä Ordoa, näkisin mielellään seuraavaksi boostia muillekin, lisää variantteja ja jopa mahdollisesti uusia rotujakin...
Esim. Webway strike force avasi erilaisen lähestymisen Eldareille, lisää näitä pirstyksiä xenoille...
Aliquando Insanire Iucundum Est
Olisihan se mukavaa, mutta ota huomioon että yksikään Xenorotu ei kilise GWn kassassa niin paljoa kuin marinet (kumpikin laatu).
SM on 40kn lippulaiva, joten ihan ymmärrettävää että sille lähdetään ensimmäiseksi antamaan uutta kivaa.
Chaos codex kyllä vaatisi päivitystä, siitä voisi tehdä huomattavasti nykyistä tasapainoisemman ja monipuolisemman opuksen.
Älkääkä väittäkö että se olisi OIKEASTI monipuolinen. Vaihtoehtoja löytyy, mutta aidosti hyödyllistä tavaraa kovin vähän.
EDIT: Ohhoh, viesti numero 2000
Mutta ei siitä sen enempää
SM on 40kn lippulaiva, joten ihan ymmärrettävää että sille lähdetään ensimmäiseksi antamaan uutta kivaa.
Chaos codex kyllä vaatisi päivitystä, siitä voisi tehdä huomattavasti nykyistä tasapainoisemman ja monipuolisemman opuksen.
Älkääkä väittäkö että se olisi OIKEASTI monipuolinen. Vaihtoehtoja löytyy, mutta aidosti hyödyllistä tavaraa kovin vähän.
EDIT: Ohhoh, viesti numero 2000
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
-
Stenvall
Kaaos kaipaisi todellakin tasapainoitusta. Älkää väittäkö, ettei se ole hieman liian rikkinäinen muihin listoihin verrattuna.Deetwo kirjoitti:Olisihan se mukavaa, mutta ota huomioon että yksikään Xenorotu ei kilise GWn kassassa niin paljoa kuin marinet (kumpikin laatu).
EDIT: Ohhoh, viesti numero 2000Mutta ei siitä sen enempää
SM ovat 40k:n lippulaiva ja varmaan pysyykin sellaisena. Ainoa asia, mitä niissä vihaan on, että jotkut figut ovat niin huononnäköisiä.