miksi valitsit armeijasi?

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
puolisukeltaja

Viesti Kirjoittaja puolisukeltaja »

Snoozer kirjoitti:Toisen armeejan (liskot) alotin koska se on paljon moni puolisempi kuin örkit, and I love reptiles (okej, this is getting worse)
Kehtaatko väittää että liskot olisivat monipuolisempia kuin FB:n ehkä monipuolisin armeija?!

En ole varma olenko tähän vastannut, mutta aloitin Delffit, sillä pidän "pahiksista", ja pidän niiden fluffista, sekä siksi että en pidä high elffeistä. ;)
ChildGamez

Viesti Kirjoittaja ChildGamez »

Elikkäs:

Chaos Dwarfit on nyt sellanen ensirakkaus armeija, jota en kuitenkaan ole vielä saanut suureen kokoon laiskuuden (ym.) vuoksi
Eli pidän Chaos Dwarfeissa lähes kaikesta. :)

Chaos on se Chaos Dwarfien "korvike" jolla aloin pelaamaan, ne ovat kuitenkin ihan komeita ja pelityyli on varsin minulle sopiva (tosin joskus ampumista kaipaa). Aloitin kuitenkin hieman väärällä tavalla ja vasta vaikeimman kautta älysin pitäväni nopeasta chaos armeijasta, joten nyt vähitellen korvaillaan knighteillä warruja jne.
Chaos armeijan ohella on myös pieni armeija beasteja ja joskus tulee demon ja cult armeijatkin.

Bretonians on sit se mun eka hyvis armeija, joka saa kunnolla alkunsa jouluna, tavoite tehdä monipuolinen armeija.
Minua myös kiehtoo josko ritareille saisi nopean, mutta siistin väriteeman ;) .
A person can't defeat loneliness.
Waiting for the rising of Chaos Dwarfs
The Boss
Viesti:

Viesti Kirjoittaja The Boss »

Liikkeen, taistelukyvn, magian, sotakoneiden ja figujen takia aloitin helffit. :p
"See, this is problem with terrorist, they never care about other peoples schedule."
-Arnold
kaaos-soturi

Viesti Kirjoittaja kaaos-soturi »

Itse aloin keräämään vc:tä, koska niiden maalaaminen ja kokoaminen on niin hauskaa (ostin empiren ritari rykmentin ja tein niistä black knight:teja, eli laittelin niihin luhisten päitä sun muuta). ja pelillisesti vc on mieleeni oleva armeija.
it is a momentary madness!!!
Kom

Viesti Kirjoittaja Kom »

Kääpiöt. Miksi?

Aloittelin peliä bretonnialla mutta hetkessä tajusin etten pidä ritareiden maalamisesta ja suunnitelmissa ollut all-cav, oli vähän liian tylsähkö. En sano että se olisi suoraviivainen kuin khorne, mutta lähestulkoon, joitain vastaan vielä suoraviivaisempi. Ajattelin siinä sitten muutamia, khemri, dark elves tai skaven, enkä aluksi edes huomioinut kääpiöitä. Tiesin kuitenkin kokoajan että pahiksia en jaksaisi kauaa, niin se on ollut aina, olen sydämestäni hyvis. ;) Sitten luin kääpiöiden armeijakirjan läpi ja tutustuin yksiköihin, proxytin muutaman pelin ja täytyy sanoa että pidin pelityylistä (puolustava) vaikka aluksi tuntui että sitä juuri en tahdo. Kääpiöiden maalaminen on yhtä mukavaa kuin örkkien, vaikka askeleen haastavampaa, ainakin minulle.

Ehkä tärkein yksityiskohta kääpiöissä on niiden asenne ja moraali, niihin voi luottaa aina, vaikka tilanne olisi kuinka toivoton tahansa. Nämä karvapallerot kyllä hoitavat homman kotiin, hyvässä tai huonossa, eipä ainakaan hävetä koskaan!
Viimeksi muokannut Kom, La 01.01.2005 09:14. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
weis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja weis »

Ensimmäisen armeijani, joka oli kaaos valitsin koska se oli kuulemma hyvä :D
Toisen armeijani, eli dark elffit valitsin puhtaasti hienojen figujen takia.
Kolmannen armeijan, eli mortal/beast nurglen valitsin taas hienojen figujen ja uusien kaaoswarrujen takia :D
[11:24] <Dalamar> äiti ilmeisesti pitää minua seksiorjana
Rishadan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rishadan »

Kun ensimmäisen kerran alottelin FB:n pelaamista olin silloin tosi lähellä etten valinnut Dark elffejä (kirottu R.A.Salvatore) mutta jostain käsittämättömästä syystä lopulta päätyin keräämään Dwarffeja. Niillä pelasin joku 4 vuotta kunnes rupesin kyllästyttämään se ainainen hitaus ja magian puute. Rupesin silloin harkitsemaan Vampire countsien aloittamista mutta kun kuulin Tomb Kingsien ilmestyneen päätin samantien ruveta keräämään niitä. Peusteina oli silloin: Fluffi(olin muutenkin kiinnostunut egyptiläisestä mytologiasta), hienot figut, kaipaamani nopeus sekä AH! se iso taika määrä minkä TK:t voi pistää vuorossa.
"Vade retro, alter ego!"
The Punisher

Viesti Kirjoittaja The Punisher »

Mielestäni (ainakin minulle) tärkein pointti mitä mietin kun harkitsen tulevaa armeijaani (Bretonnia) on mahdollisuus luoda fluffikas armeija... Pelattua pari-kolme vuotta kaaoksella joka oli hemmetin kova armeija. Haluan luoda armeijan joka on mahdollisimman fluffikas, hauska ja monipuolinen. Lisäksi koska pidän kirjoittamisesta haluan armeijan josta saa aikaiseksi kunnon tarinoita, josta yhden osan muodostaa jo se miksi armeija on juuri tällainen... ;)
Fluffi siis on kaikki kaikessa! (Tosin hienot figutkin auttavat! :))
It's not vengeance... it's punishment...
Swiftstorm

Viesti Kirjoittaja Swiftstorm »

Aloitin Wood Elffeillä sitten siirryin Dwarffeihin, nyt kerään molempia!
The Path will never end...
kaaos-soturi

Viesti Kirjoittaja kaaos-soturi »

mä kerään nykyään kolmea armeijaa (VC, lissut ja kaamos) ! välillä kolmen armeijan kerääminen on ihan sairasta kun ei voi keskittyy yhteen kunnolla, vaan pitäs keskittyy kaikkiin. mä en voi sille mitään että tykkään kerää kolmee armeijaa, mä vaan tykkään niin paljon noista kaikista roduista.
Shadow-walker

Viesti Kirjoittaja Shadow-walker »

Aloitin helfeille, koska...En itsekään enää tiedä.Tzeench kaaosta nyt pääasiassa kerään magian ja closiksen takia
Ainoa henkilö joka on onnistunut lavastamaan kuolemansa on Elvis.
Dray

Viesti Kirjoittaja Dray »

no kuulin ekan kerran warhammereista kaverini isältä.. :)
sitten juttelin kaverin kanssa ja ostin skaveneita pari sataa pinnaa koska ne olivat minusta niin parhaita koska niillä oli mukavia sotakoneita... sitten skavenit vaihtui high elvesseihin koska olen aina pitänyt haltioista...
elffien jälkeen tulivat skaven uudestaan joista sain noin 500-1000pinnaa ja sitten chaos joita sain ostettua jopa warruboksin ja heron... :)
chaoksen jälkeen innoistuin liskomiehistä koska ne olivat dinosauruksia ja niitäkin sain vain pari sataa pinnaa kunnes kyllästyin :)
ja nyt örkeistä ja goblineista on tulossa SE armeija johon toivottavasti en kyllästy mutta saapahan nähdä.. :>
LAndE

Viesti Kirjoittaja LAndE »

Dray kirjoitti:no kuulin ekan kerran warhammereista kaverini isältä.. :)
sitten juttelin kaverin kanssa ja ostin skaveneita pari sataa pinnaa koska ne olivat minusta niin parhaita koska niillä oli mukavia sotakoneita... sitten skavenit vaihtui high elvesseihin koska olen aina pitänyt haltioista...
elffien jälkeen tulivat skaven uudestaan joista sain noin 500-1000pinnaa ja sitten chaos joita sain ostettua jopa warruboksin ja heron... :)
chaoksen jälkeen innoistuin liskomiehistä koska ne olivat dinosauruksia ja niitäkin sain vain pari sataa pinnaa kunnes kyllästyin :)
ja nyt örkeistä ja goblineista on tulossa SE armeija johon toivottavasti en kyllästy mutta saapahan nähdä.. :>
Elät ikuisessa oravanpyörässä. Otan osaa.
Olen kohta aikuinen, mutta en ihan vielä.

Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
DeSSuMan

Viesti Kirjoittaja DeSSuMan »

Heh kolmisen vuotta sitten, (kun olin 10v) otin aivan munkilla jonkun armeijan ja örkithän ne sitten alotin. Ja oon 3v niitä samoja örkkejä keränny, en oo kertaakaan armeijaa vaihtanu. Mutta pidin semmosen noin 1-1,5 vuoden tauon tuossa välissä, ja nyt on vaan vähän yli 2000 pts. :D
Orcs & Goblins rulettaa.. :)
Batista

Viesti Kirjoittaja Batista »

Aloitin keräämään kaaostani vajaa vuosi sitten, kun hävisin turnauksessa kaaokselle... Se olikin sitten hyvä ja perusteltu syy aloittaa uusi armeija ;)
I do what I wanna do, when I wanna do it!
Karu

Viesti Kirjoittaja Karu »

Ensimmäisen armeijani welffit aloitin siksi, että army bookin sai WD:stä.
Welffejä keräsin vähän aikaa, mutta sitten armeija vaihtui örkkiläisiin niiden hupiasenteen sun muun takia. Örkkejä tuli kasattua n.2000 pistettä. Sitten alkoi örkit kyllästyttämään (yli 50 maalaamatonta örkkiä pyöri pöydälläni, kuljetukseen en jaksanut panostaa joten figuja meni rikki ja osia hukkui).
Sitten aloitin Bretonnian enimmäkseen niiden fluffin takia. Tarkoituksena olisi tehdä jonkinlainen teema-armeija. Nyt kesken brettien aloitin Chaos Dwarffit, alkuperäisillä figuilla tietenkin, enimmäkseen sen takia että onnistuin tekemään loistavat kaupat niistä, ja siksi, että ne ovat aikas harvinainen armeija. Ja blunderbussit rokkaa.
Iceman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Iceman »

Mitä keräät? kun tuo on myös aktiivinen, niin en näe syytä kerätä kahteen eri ketjuun mitä ja miksi. Isompi ketju syököön pienemmän.
"I reject your reality and substitute my own!"
Adam Savage
Lukittu

Palaa sivulle “FB: Taktiikat”