Averren kirjoitti:Joo hyvä olen mukana annetaan niille 8. Nehän eivät pelkää mitään.
Ja kuten on tapahtunut, ensimmäiset ja parhaat Sarumanin Uruk-hait Saruman lähetti saattuetta vastaan jotka Aragorn ja Boromir ja Gimli ja Legolas söivät, ja myöhemmin sitten Èomer miehineen, Èomer joka hakkasi Ùglukin sitten kaksintaistelussa.
Minusta se ei kieli huonoa taistelutaitoa.
Loput Urukit olivat sitten massatuotantoa.
Lisäksi kun ajatellaan järkevästi niin rivimiesten tason nostaminen rikkoisi pelitasapainoa paljon enemmän kuin sankarien nostaminen, joita näkyy kerrallaan korkeintaan yksi.
Voit samantein lopettaa tämän, koska se on tehty sen takia että satuit ärsyyntymään tuosta Èomer projektista.
Yleensä väittelen tästä kaikkia vastaan rauhallisesti loppuun, mutta koska olen väitellyt tästä niin monta kertaan enkä pidä sävystäsi niin sanon vain että olisit ollut silloin kitisemässä kun noita sääntöjä hiottiin ja projektia tehtiin.
Onnea kuitenkin yritykselle parantaa Urukkeja jos se mielestäsi tasaa tilit. ":)"
En olekkan väittänyt että ne ovat PELOTTOMIA.
Sitäpaitsi, minua on alusta asti suututtanut niiden courage, 3. Se on sama, mikä on perus rivimosurilla.
Sanot jotta tämä on aloitettu "protestiksi", ssis tämä topic.
A-aa, ei pidä paikkaansa, en vain ole aikaisemmin "älynnyt" laittaa topicia tänne. Koska se ei auta, mutta kun kerran kitistään Eomerin stateista niin fntsiun et petskules. Minä teen saman uruk-hain couragesta, joka on aina rassanut hermojani.
Balrog666, joka yrittää olla hauska ja samalla sarkastinen kirjoitti:Pitääkös kaikkie urukkie olla perserkkejä?
Uruk-Haitten statsit (uudet):
Uruk-Hai warrior
Uruk-Hai, Mithril armour 25pts
F S D A W C
7/3+ 6 7 2 1 8
Elf bow 5pts
Anduril 75pts
Elven cloak 10pts
Special rules:
Fearless
Tääkö on hyvä sitte?
No ei. Vaan courage voisi olla 4, mikä olisi todellista vastaava. Ja taas alkaa Eomer kitinä, kuulen sen jo etukäteen (Eomer Whine Radar (tm))
Ei se kielikkään huonoa taistelutaitoa tuo Emer vs. Ugluk, päinvastoin, mutta tämän perusteella Eomerin pitäisi siis olla paremkin kuin 'Gorn on. Koska 'Gorn hikiseen voitti VÄSYNEEN Lurtzin, kuten toisessa topicissa tuli esille. Mutta tätä taas ei ollut kirjassa, mutta Eomer vs. Ugluk oli, mikä ei siis sovi ainakaan elokuvasta tehtyyn peliin, jolloin sen entisestään pska tasapaino kärsii.
Kuinka sitä voidaan siis parantaa Eomerin statteja kirjan tasolle, kun aragorn haastaa olemattoman Uruk-hain?
Melko jännää kun rupeaa ajattelemaan. Jotta se kirjan antama taso säilyy, perskeles, nostetaan aragornin statteja AINAKIN KAHDELLA KAIKKIA.
Siis tässä alkaa jo seuraava versio hahmottua.
Kaikki hyvät herot saavat entistäkin paremmat statit, pudotetaan sit sen kustannuksella vaikka pahisten, noh ollaan reiluja, puolet heroista pois.
Minua rupeaa oikeasti tympimään tuo hyvisten hyysäily.
Ihan sama mitä sanotte, minulla on mielipiteeni ja olen katkeroitunut urukkien huonosta couragesta, Lurtzin paskoista stateista ja herojen puutteesta pahiksilla.