Lootia (Dakka-)kansalle
Lootia (Dakka-)kansalle
Juu eli olen väsäilemäss örkeilleni armeijalistaan ja väljyyttä jäi sen verran etä ajattelin ottaa jonkin looted-yksikön mukaan. Itse ajatellut Space marinien predator annihilatoria tai -destruktoria (IG:n leman russ myös harkittu). Paljonkon edellämainitut maksavat pisteissä ja olisikomuuta suositeltavaa yksikköä?
There are 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.
basilisk ja leman russ ovat ne yleisimmät.. (tai niin kuvittelisin)
vielä että ovat ne loota aseetkin aivan mukavia.. itse käytän 10 örkin snaipperi ryhmää..aika huisin kalliita ja ne eivät ole yhtä hyviä kuin mariinit tähtäämään.. (yleensä peleissä puolet niistä kuolee.. mutta nehän ovat örkkejä! aina joku kuolee!:D)
vielä että ovat ne loota aseetkin aivan mukavia.. itse käytän 10 örkin snaipperi ryhmää..aika huisin kalliita ja ne eivät ole yhtä hyviä kuin mariinit tähtäämään.. (yleensä peleissä puolet niistä kuolee.. mutta nehän ovat örkkejä! aina joku kuolee!:D)
Jahas..
Tämän asian tekijänoikeuslakien kanssa on vähän niin ja näin, pistehinnan voisi kuitenkin päätellä tai jopa suoraan tarkistaa IG:n armeijalistoista.Leksa kirjoitti:Paljonko Leman russ maksaa pisteissä?
140 ja sisältää battlecanonin, pakko valita hull ase ja sponsonit valinnaisia.
Itse valitsisin kyllä indirect fire- lisäyksellä lahjotun basiliskin, ei joudu suoran tulen alle piiloutuessaan metsiköiden ja muiden taakse, örkkien maanmainio ampumiskyky ei haittaa ja ordnance on aina ordnance.
Näh Monolith tai Defiler sen olla pitää! Tosissaab Leman Russ olisi örkkimäisin vaihtoehto, vaikka Basilisk onkin järkyttävän tehokas.
BTW onko örkkien mahdollista lootata Titaaneja?
BTW onko örkkien mahdollista lootata Titaaneja?
USA upotti Estonian, aiheutti Kekkosen kaljun, järjesti jäävuoren Titanicin eteen, tappoi dinosaurukset ja aiheutti myös alkuräjähdyksen.
Looted Basilisk (100pts) varustettuna Indirect firellä (25pts) toimii kyllä hyvin, kun sen saa mukavasti piiloon ja str9 AP3 kyllä sattuu pahasti. Basiliski vaan harvoin kestää kovinkaan kauan, kun hyvin usein vastustajan Deep Strike ryhmä tulee ja ampuu sen pahimmillaan vuorolla kaksi.
Leman Russia olen itse käyttänyt enemmänkin suojaa antavana yksikkönä. Etupanssarin AV 14 imee todella hyvin tulta, muiden joukkojen edetessä sen takana suojassa. Itsellä työnalla hieman pienempi Battlewagon, jonka olen saanut ujutettua Leman russin korkuiseksi. Tämä kaksikko on jo ehtinyt kylvää tuhoa muutamissa peleissä missä olen tuota ideaa testannut...
Kyllähän se Leman russin Battlecannonkin antaa myös ihan mukavaa tulitukea
Leman Russia olen itse käyttänyt enemmänkin suojaa antavana yksikkönä. Etupanssarin AV 14 imee todella hyvin tulta, muiden joukkojen edetessä sen takana suojassa. Itsellä työnalla hieman pienempi Battlewagon, jonka olen saanut ujutettua Leman russin korkuiseksi. Tämä kaksikko on jo ehtinyt kylvää tuhoa muutamissa peleissä missä olen tuota ideaa testannut...
Kyllähän se Leman russin Battlecannonkin antaa myös ihan mukavaa tulitukea
-
Murmelimies