"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Lootia (Dakka-)kansalle

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Leksa

Lootia (Dakka-)kansalle

Viesti Kirjoittaja Leksa »

Juu eli olen väsäilemäss örkeilleni armeijalistaan ja väljyyttä jäi sen verran etä ajattelin ottaa jonkin looted-yksikön mukaan. Itse ajatellut Space marinien predator annihilatoria tai -destruktoria (IG:n leman russ myös harkittu). Paljonkon edellämainitut maksavat pisteissä ja olisikomuuta suositeltavaa yksikköä?
There are 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.
Da Purpla

Viesti Kirjoittaja Da Purpla »

basilisk ja leman russ ovat ne yleisimmät.. (tai niin kuvittelisin)
vielä että ovat ne loota aseetkin aivan mukavia.. itse käytän 10 örkin snaipperi ryhmää..aika huisin kalliita ja ne eivät ole yhtä hyviä kuin mariinit tähtäämään.. (yleensä peleissä puolet niistä kuolee.. mutta nehän ovat örkkejä! aina joku kuolee!:D)
Jahas..
Leksa

Viesti Kirjoittaja Leksa »

Paljonko Leman russ maksaa pisteissä?
There are 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.
Frenzy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Frenzy »

Leksa kirjoitti:Paljonko Leman russ maksaa pisteissä?
Tämän asian tekijänoikeuslakien kanssa on vähän niin ja näin, pistehinnan voisi kuitenkin päätellä tai jopa suoraan tarkistaa IG:n armeijalistoista.

140 ja sisältää battlecanonin, pakko valita hull ase ja sponsonit valinnaisia.

Itse valitsisin kyllä indirect fire- lisäyksellä lahjotun basiliskin, ei joudu suoran tulen alle piiloutuessaan metsiköiden ja muiden taakse, örkkien maanmainio ampumiskyky ei haittaa ja ordnance on aina ordnance.
Coveria ei jätetä.

WAR HEAD
Markkola

Viesti Kirjoittaja Markkola »

Näh Monolith tai Defiler sen olla pitää! Tosissaab Leman Russ olisi örkkimäisin vaihtoehto, vaikka Basilisk onkin järkyttävän tehokas.

BTW onko örkkien mahdollista lootata Titaaneja?
USA upotti Estonian, aiheutti Kekkosen kaljun, järjesti jäävuoren Titanicin eteen, tappoi dinosaurukset ja aiheutti myös alkuräjähdyksen.
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

Pieni Pimeä Mies kirjoitti:Näh Monolith tai Defiler sen olla pitää!
Sinullahan kummallinen örkki-codex on jos se noita päästää loottaamaan.
Kurimus

Viesti Kirjoittaja Kurimus »

Looted monolith olisikin aika rivo. Deep strikellä vastustajan linjoihin ja maksikokoinen ryhmä sluggaboytä waaghilla päälle... :P
Onneksi semmosta ei ole saatavilla.
"Silmitön väkivalta on vilpittömin ja läheisin ihmiskontaktin muoto."
-Sörkan Sika-Harri-
popo

Viesti Kirjoittaja popo »

Mielestäni 3 parasta looted vehicleä, mitkä örkit voivat saada (en omista örkki codexia...), ovat basilisk, anhililator ja vindicator.
beari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja beari »

Looted Basilisk (100pts) varustettuna Indirect firellä (25pts) toimii kyllä hyvin, kun sen saa mukavasti piiloon ja str9 AP3 kyllä sattuu pahasti. Basiliski vaan harvoin kestää kovinkaan kauan, kun hyvin usein vastustajan Deep Strike ryhmä tulee ja ampuu sen pahimmillaan vuorolla kaksi.

Leman Russia olen itse käyttänyt enemmänkin suojaa antavana yksikkönä. Etupanssarin AV 14 imee todella hyvin tulta, muiden joukkojen edetessä sen takana suojassa. Itsellä työnalla hieman pienempi Battlewagon, jonka olen saanut ujutettua Leman russin korkuiseksi. Tämä kaksikko on jo ehtinyt kylvää tuhoa muutamissa peleissä missä olen tuota ideaa testannut...

Kyllähän se Leman russin Battlecannonkin antaa myös ihan mukavaa tulitukea :)
Murmelimies

Viesti Kirjoittaja Murmelimies »

Olen ajatellut örkkieni heavy supporteiksi dreadnoughtia, 3 killer kania ja 3 big gunz lobbaa. Kannattaisikohan vaihtaa tuo dreadnought basiliskiin ?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijat ja yksiköt”