"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Slayereita

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
nomic
Sotavasaran Maalaajamestari 2008

Slayereita

Viesti Kirjoittaja nomic »

Joo, eli slayereita olen viimeaikoina maailaillut nyt on jo kaksi rankkia täynnä (enää puolet jäljellä :D ).

Ja itse kuvat:
slayerit edestä
slayerit takaa
command group lähikuvassa
anavriN

Viesti Kirjoittaja anavriN »

Hienojahan nuo ovat. :) Ehkä kuitenkin itse jättäisin hiukan tuota "sotamaalausta" pois ja sen tilalle ihoa...
No joo, onnea niiden kahden rankin maalaamiseen ;)
If I die before I wake
Hope I don't come back again...
taunotonttu

Viesti Kirjoittaja taunotonttu »

Joistain tulee mieleen smurffit
Me tullaan ja tapetaan paistoi sitten kuu tai aurinko.
Nostra
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nostra »

Ihan pelikelpoisia figuja, toisin sanoen ihan hienoja.

Itse lisäisin silmät. Silmät ovat jopa pelifiguilla sellainen kumma juttu, joka luo ihan törkeesti tunnetta ja ulkonäköä. Kyllä noi tollasinakin menee, mutta yksinkertainen valkonen läiskä, jossa musta pilkku keskellä ja musta rajaus tekee aivan ihmeitä. '

Sotamaalaus oli POP, tai siis fiksu valinta. Eivät sentään ole ihan samanlaisia, kun kirjassa. Oranssi letti on kai hieman tabu, joten eipä iinä mitään. Tosin erilaisuus olisi sen osalta kiva juttu. Myös raitapöksyt ovat hieno idea (ei sillä, että sen olisit keksinyt, vaan että sopii noihin hienosti) ja toteutuskin välttävä. Raitapöksyihin suosittelisin tosin hieman korostetumpaa sinistä (ihan magic blue + hieman valkosta, ja valkosiin korostukset bleached bonesta valkoseen). Itse olen tehnyt kanssa tuollaisia, ja kuvakin löytyy täältä. Tommosen blacklinen tilalle sopii mielestäni paremmin darkline hyvin tummalla ruskealla, kannattaa siis kokeilla. Darkline voisi myös olla hieman ohuempi, mutta pelifiguilla menee.

Niin - vihreä on hieman omaperäinen valinta, mutta tolla sävyllä valitettavasti ei toimi, ainakaan mielestäni. Vaikka itse pyrinkin hieman tummempaan lookkiin normaaleissa sotureissani, niin kaikenkarvaiset (heh) peikonsurmaajat sun muut ovat karkkimaisia ja väririkkaita.

Niin, pelifiguja, hyviä sellaisia. Pari pientä korjausta ja vielä parempia, mutta tälläisenäkin menevät erinomaisesti.
Illidan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Illidan »

Kauniita figuja, mutta tuo vihreä kyllä sotii mielestäni slayerien asennetta vastaan. Nämähän inhoavat greenskinejä, joten en usko, että juuri vihreä olisi oikea väri noihin... Esimerkiksi tummempi, tai turkoosi?
Seurataksesi polkua;
katso mestariin,
seuraa mestaria,
kulje mestarin rinnalla,
näe mestarin läpi,
ole mestari.
The Boss
Viesti:

Viesti Kirjoittaja The Boss »

Todella hienoja showcase figuja! Slayerit ovat sen verran sekaisin että tuskin välittävät ovatko sinisiä vai vaaleanpunaisia(kuten kääpät yleensä :). Heheh :D
"See, this is problem with terrorist, they never care about other peoples schedule."
-Arnold
roku

Viesti Kirjoittaja roku »

nuohan ovat ihan hienoja. sotamaalaukset luovat hyvin tunnelmaa, aseet ovat mukavan ruosteisen(?) näköiset, vaikkakin uupuvat hieman heijastuksia joka on metallin yksi perusominaisuus.
silmät: pyöreät ja hullunomaiset sopivat paremmin kuin hyvin slayereille, tosin vaikutti siltä että kaikki katsovat joko vasemmalle tai oikealle...miksei kukaan katso suoraan.
parrat olivat hyvin onnistuneet erinomaisesti, gemitkin näyttivät gemeiltä. kynsiä ei taidettu olla maalattu, vai enkö vain huomannut?
baseen enemmän ruohoa! se tekisi tunnelmasta täydellisen, ehkä jokunen taiston uhri tai jotain vastaavaa?
"Parhaita motivointikeinoja ovat uhkailu ja katteettomat lupaukset..."
Blacklion

Viesti Kirjoittaja Blacklion »

Hienoja ovat. Minuakin jäivät vaivaamaan nuo silmät. Näyttävät liian sekopäisiltä... pupillit olisi ihan kiva juttu :D. Toinen mikä vaivasi oli hieman liian voimakkaasti tehty vatjostus lihaksien väliin. Niin ja ehkä olisi voinut karsia hieman eri värejä, niitä oli mielestäni himpun liikaa. Mutta ehdottomasto hienoja.
Pelastakaa Tähtiportti

"joskin ei kyllä"
-kynä-ääliö.
Turretti

Viesti Kirjoittaja Turretti »

No niin.

Tykkäsin kyllä niistä, esim. base oli hieno, sekä muutenkin kokonaisuus. Mutta mielestäni värejä oli liikaa. Yhdistävänä tekijänä toimi enimmäkseen parran väri, sekä iho, mutta sekin vaihteli :).

Toiseksi, ihossa oli mielestäni liikaa sitä varjostettua kohtaa, eli sitä ruskeaa. Ja ihossa myös näkyivät elf fleshi highlightit aika selvästi, ja isoina ja outoina läntteinä.

Mutta kokonaisuudessaan hienoja.
"Monet ihmiset tuhlaavat rahoja, joita eivät ole ansainneet, tavaroihin, joita eivät halua, tehdäkseen vaikutuksen ihmisiin joista eivät pidä."
nomic

Nostradamus kirjoitti:Itse lisäisin silmät.
Niillä on jo.
Niin - vihreä on hieman omaperäinen valinta, mutta tolla sävyllä valitettavasti ei toimi, ainakaan mielestäni.
Vihreät osat eivät toimineet omasta mielestänikään kovin hyvin. Aion kokeilla vähän tummempaa sävyä.
tuhnu kirjoitti: slayereille, tosin vaikutti siltä että kaikki katsovat joko vasemmalle tai oikealle...miksei kukaan katso suoraan?
Armeijalleni kehittämän fluffin mukaan slayereillani on erikoinen mielisairaus jonka takia he eivät pysty katsomaan suoraan eteenpäin. ;)
kynsiä ei taidettu olla maalattu, vai enkö vain huomannut
Eipä olekaan. Voisin kertoa tällekin fluffillisen selityksen mutta luulenpa että ette halua kuulla sitä.
baseen enemmän ruohoa!
Joo noihin on tulossa lisää ruohoa kunhan löydän jostain liiman.
Ja pitäähän sitä slayereilla ruohoa olla. :)
CrackHack kirjoitti:Toiseksi, ihossa oli mielestäni liikaa sitä varjostettua kohtaa, eli sitä ruskeaa. Ja ihossa myös näkyivät elf fleshi highlightit aika selvästi, ja isoina ja outoina läntteinä.
Eihän noi läheltä hyvältä näytä mutta, esim. elf flesh länteillä iho
näyttää paremmalta pelikentällä kuin ilman länttejä.
isildur kirjoitti:No joo, onnea niiden kahden rankin maalaamiseen ;)
Kiitti. :D
High king Godric

Viesti Kirjoittaja High king Godric »

Hienoja pelifigujahan nuo, kyllä kelpaa. Ehkä vähän tyhjä katse niillä silmissä, mutta toisaalta ehkä se sopii slayereihin ;)

On muuten ihan pakko kysyä, mistä sait sen kaljun pään sille lipun kantajalle. On nimittäin eka jonka olen kääpiöille nähnyt.
There is no "Overkill", there is only "Open fire" and "I need to reload".
Spore miina

Viesti Kirjoittaja Spore miina »

Hienoja Slayereitä! Tulee mieleen ihan Mythin berserkkerit. Maalaapas viel muutama ja laita sotamaalausten väriks vaaleenpunanen.
Lahtaaja

Viesti Kirjoittaja Lahtaaja »

Vihreät housut sopivat oikein hyvin, mutta IMO sitä on liikaa ihossa.. Mutta ihan omaperäinen ja hyvä idea kuitenkin.. Hiuksista ja parroista suurta plussaa.. Hyvät highlitit. Aseitten ruostekin on hyvännäköistä. Eli en löydä oikeestaan valittamisen aihetta. Hienoja nappuloita :) .
" Raining blood
From a lacerated sky
Bleeding its horror
Creating my structure
Now I shall reign in blood! "
Wizard Lord

Viesti Kirjoittaja Wizard Lord »

Kivan näköisiä slayereita. Melekein samanlaisia, kuin minun. Jopa sota maalaukset ovat samanlaisia.
Put your trust in stone and iron - stone and iron have always been true friends of the dwarfs.

You can feel thousends of deaths by fearing one.
nomic

High king Godric kirjoitti:On muuten ihan pakko kysyä, mistä sait sen kaljun pään sille lipun kantajalle. On nimittäin eka jonka olen kääpiöille nähnyt.
Ensin leikkasin kypärän pois ja muotoilin green stuffista kaljun, (Oli muuten eka kerta kun käytin GS:ää) sitten liimasin pään figuun ja yhdistin green stuffilla niskassa olevan tukan päähän.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”