Ja itse kuvat:
slayerit edestä
slayerit takaa
command group lähikuvassa
Niillä on jo.Nostradamus kirjoitti:Itse lisäisin silmät.
Vihreät osat eivät toimineet omasta mielestänikään kovin hyvin. Aion kokeilla vähän tummempaa sävyä.Niin - vihreä on hieman omaperäinen valinta, mutta tolla sävyllä valitettavasti ei toimi, ainakaan mielestäni.
Armeijalleni kehittämän fluffin mukaan slayereillani on erikoinen mielisairaus jonka takia he eivät pysty katsomaan suoraan eteenpäin.tuhnu kirjoitti: slayereille, tosin vaikutti siltä että kaikki katsovat joko vasemmalle tai oikealle...miksei kukaan katso suoraan?
Eipä olekaan. Voisin kertoa tällekin fluffillisen selityksen mutta luulenpa että ette halua kuulla sitä.kynsiä ei taidettu olla maalattu, vai enkö vain huomannut
Joo noihin on tulossa lisää ruohoa kunhan löydän jostain liiman.baseen enemmän ruohoa!
Eihän noi läheltä hyvältä näytä mutta, esim. elf flesh länteillä ihoCrackHack kirjoitti:Toiseksi, ihossa oli mielestäni liikaa sitä varjostettua kohtaa, eli sitä ruskeaa. Ja ihossa myös näkyivät elf fleshi highlightit aika selvästi, ja isoina ja outoina läntteinä.
Kiitti.isildur kirjoitti:No joo, onnea niiden kahden rankin maalaamiseen
Ensin leikkasin kypärän pois ja muotoilin green stuffista kaljun, (Oli muuten eka kerta kun käytin GS:ää) sitten liimasin pään figuun ja yhdistin green stuffilla niskassa olevan tukan päähän.High king Godric kirjoitti:On muuten ihan pakko kysyä, mistä sait sen kaljun pään sille lipun kantajalle. On nimittäin eka jonka olen kääpiöille nähnyt.