YK Rauhanturvaajat + Chick's w/Guns
-
Ancient CaamosMariner
Tjaah, elikkä vanhaan elokuvaan vedoten; Herrat pitävät vaaleaveriköistä. Maalina tuossa on ollut ilmeisesti Bronzed Flesh tai joku sen tyylinen, omana mielipiteenäni on että kyseinen väri on liian tumma, näyttävät lhieman päivittyneiltä. Noh, tuo onkin vain mielipide asia, mutta häiritsevää figuissa on oudon näköiset Flesh Wash rajaukset siellä sun täällä joka saa Neidit näyttämään oudoilta.
- Half-breed
Kiitos kaikista tähänastisista kommenteista. Jos tarkotat Command Biatcheja ni ei niissä itse asiassa paksut maalit oo niissä on vaa tosi huono valu.
On munki mielestä valkonen tankki aika yksinkertanen mut sit taas ku ajatellaa YKta ni niillähän on vitivalkoset ajoneuvot.
Onhan toi vaaleen sininen aika pistävä väri ku niil on viel mustat vaatteet...
mut oon ajatellu tehdä niille camot ku oon saanu kaikki 80 äijää/mammaa ja 3 tankkii valmiiks.
On munki mielestä valkonen tankki aika yksinkertanen mut sit taas ku ajatellaa YKta ni niillähän on vitivalkoset ajoneuvot.
Onhan toi vaaleen sininen aika pistävä väri ku niil on viel mustat vaatteet...
mut oon ajatellu tehdä niille camot ku oon saanu kaikki 80 äijää/mammaa ja 3 tankkii valmiiks.
- Morhgoz
- Peliporukkavalvoja
Tyytöset ovat selvästikin Wargames Foundryn Street Fight-sarjan misukoita. Pitäisi löytyä Sotataidosta...tane kirjoitti:haluaisin kysyä mistä nuo tyttöset on saatu?
Warbands of Wastelands
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....