"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

YK Rauhanturvaajat + Chick's w/Guns

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Kimmotus

Viesti Kirjoittaja Kimmotus »

Ostin ne Ropeconista 10€ 5kpl. Nii no mut se Lascannon on erikois alumiinii ja painaa vaa 8.5kg... oliks ees hyvä selitys =)
Ancient CaamosMariner

Viesti Kirjoittaja Ancient CaamosMariner »

Tjaah, elikkä vanhaan elokuvaan vedoten; Herrat pitävät vaaleaveriköistä. Maalina tuossa on ollut ilmeisesti Bronzed Flesh tai joku sen tyylinen, omana mielipiteenäni on että kyseinen väri on liian tumma, näyttävät lhieman päivittyneiltä. Noh, tuo onkin vain mielipide asia, mutta häiritsevää figuissa on oudon näköiset Flesh Wash rajaukset siellä sun täällä joka saa Neidit näyttämään oudoilta.
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Kelpo figuja, tosin tuo sininen on aika räikeä minun silmiini. Sitten tämä on ihan pakko sanoa:
Noista komentoporukan väen kanssa varmaankin tulee kovia lähitaisteluita, joka jannu saa varmasti Macharian Crossin tai vastaavan.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Late M

Viesti Kirjoittaja Late M »

Noi on just hauskoja joukkoja, tollasella vähän huumoripohjalta tehdyllä armeijalla varmaan pelaa. Ainoostaan tankki ei sovi väreiltään noihin muihin joukkoihin mun mielestä, se kun on melkeen kokonaan valkonen...
Rutto

Viesti Kirjoittaja Rutto »

Kimmo tee noille command squadin typyille rotsit roikkuu ovat raukat niin alastoman näköisiä. :)
Oli miten oli,mutta näin on!
Hamara

Viesti Kirjoittaja Hamara »

Onkohan sulla maalit vähän paksuja? Aika puuroa näyttäisi iho olevan (ellei typyillä sitten ole vähän extra-sellua reisissä ja rinnoissa).
gawd

Viesti Kirjoittaja gawd »

toi hoitsu on aika hot.... aika kivoja ...
big or small,we loot it all.hmph..
Kimmotus

Viesti Kirjoittaja Kimmotus »

Kiitos kaikista tähänastisista kommenteista. Jos tarkotat Command Biatcheja ni ei niissä itse asiassa paksut maalit oo niissä on vaa tosi huono valu.
On munki mielestä valkonen tankki aika yksinkertanen mut sit taas ku ajatellaa YKta ni niillähän on vitivalkoset ajoneuvot.
Onhan toi vaaleen sininen aika pistävä väri ku niil on viel mustat vaatteet...
mut oon ajatellu tehdä niille camot ku oon saanu kaikki 80 äijää/mammaa ja 3 tankkii valmiiks.
Morhgoz
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Morhgoz »

tane kirjoitti:haluaisin kysyä mistä nuo tyttöset on saatu?
Tyytöset ovat selvästikin Wargames Foundryn Street Fight-sarjan misukoita. Pitäisi löytyä Sotataidosta...
Warbands of Wastelands

Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....

I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”