Minä taasen olen tupannut voittamaan semmoisen 100% peleistä liskoja vastaan. vastassa on aina tosin vain 750pts aloittelijalla, mutta eipä siinä sitten mitään.Naldor kirjoitti:No minä olen se "kaveri"
joka sanoo niitä ylivoimaisiksi!
katos kun on tultu häviämään niinkuin 100%peleistä ja aina sellasella massacrella!
että on vaikea uskoa tuohon "tasapainoinen armeija" justkaan.
listoja on ollut all shooteja, mega magic lsitoja, closis mättääjiä, mutta aina siis aina on tullut takkiin!
Saurukset ovat tosiaan melko kovia. Omistin 20orc boytä ja defended obstaclen niillä. siihen hyökkää 16 saurusta, jotka menee läpi... Kivaa.
Kovia ne on, muttei ylivoimaisia. Sotakoneilla ja magialla tippuu liskojakin melko lahjakkaasti.
Kaikkien mielestä ne aina ah niin ihnanat ja ylivoimaiset kroxigoritkin on helppo tappaa. Stonari, boltteri. Itse tapoin sellaiset viimeksi tyylillä susipojat takaa ja possukärry eteen.
Skinkit juoksevat karkuun helposti. niihin päräyttää jollain pienellä fast cav yksiköllä, niin voittaa aika helpoti. Terrori on myös kivaa. Ei se cold blooded aina auta kun on niin huono LD. tai sitten magic missileillä tiputtaa. Metsässä kyykkiminen ehkä hankaloittaa asiaa.