"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Kislev army book

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
flinkkuman

Kislev army book

Viesti Kirjoittaja flinkkuman »

Eli nuita tietoja olen jo jonkin aikaa etsinyt netistä ja tiedän että ne ovat Chroniclesissa mutta kun siihen ei ole varaa niin olen niitä sen takia muualta haeskellut.

Joten varsinainen aihe on että mistä löydän kislev army bookin tai no pikemminkin kislevin säännöt ;) (HUOM! nettisivua etsin)
Iceman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Iceman »

Netissä tuskin on kuranttia tietoa, ellei sitten GW:n omilla sivuilla ole, tekijänoikeuksien takia. Mikäli kiinnostaa, niin minulla on WD:n mukana tullut Kislev-lehtinen. Heitä osoite yv:llä, niin voin paiskata tuon postiin, ettei kerää pölyä hyllyssä.
"I reject your reality and substitute my own!"
Adam Savage
-frenzy-

Viesti Kirjoittaja -frenzy- »

Mikä tuo Kislev on? Uusi rotu?
Mä en tehny mitään, mut toi löi takasi!
Cutter

Viesti Kirjoittaja Cutter »

Empiren pohjoinen provinssi, joka on mm. tapellut useamman kerran kaaosta vastaan. En nyt muista mikä oli virallinen nimitys paikasta (siis oliko se provinssi vai mikä), mutta se on kuitenkin autonominen (sitä hallitsee tällä hetkellä Katarina Enmuistasukunimeä).
blaa blaa aargh
Blacklion

Viesti Kirjoittaja Blacklion »

Kislev Allied Contingents?
Pelastakaa Tähtiportti

"joskin ei kyllä"
-kynä-ääliö.
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Australian GW:n sivuilta löytyy, postasin linkinkin joskus. Iskepä hakuun 'kislev'.

EDIT:
http://oz.games-workshop.com/download/d ... myList.pdf
Viimeksi muokannut jullevi, Pe 14.01.2005 12:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Morhgoz
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Morhgoz »

Cutter kirjoitti:Empiren pohjoinen provinssi,
Itse asiassa erillinen kansakunta/valtio, joka on liitossa Keisarinkunnan kanssa...
Warbands of Wastelands

Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....

I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Druzhina Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Druzhina Captain »

jullevin mainitsemista Australian GW:n sivuilta löytyy myös vastaus siihen ketkä ovat Kisleviteja: Who are the Kislevites.
Samasta paikasta löytyy paljon muutakin tietoa Kislevista, sen historiasta, maantieteesta, asukkaista ja monesta muusta. Tästä voi aloittaa.
flinkkuman

Viesti Kirjoittaja flinkkuman »

Kiitoksia kaikille varsinkin julleville ja druzhina captainille jotka auttoivat löytämään vastauksen moniin etsimiini tietoihin. :) <(kiitollinen)
Jaqo

Viesti Kirjoittaja Jaqo »

Onko siinä White Dwarf lehtisessä kaikille Kislevin yksiköille säännöt vai onko esim Kislev Warrior Priestille tai Karhuratsastajille tehty erikseen sääntöjä?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”