Joten varsinainen aihe on että mistä löydän kislev army bookin tai no pikemminkin kislevin säännöt
Kislev army book
-
flinkkuman
Kislev army book
Eli nuita tietoja olen jo jonkin aikaa etsinyt netistä ja tiedän että ne ovat Chroniclesissa mutta kun siihen ei ole varaa niin olen niitä sen takia muualta haeskellut.
Joten varsinainen aihe on että mistä löydän kislev army bookin tai no pikemminkin kislevin säännöt
(HUOM! nettisivua etsin)
Netissä tuskin on kuranttia tietoa, ellei sitten GW:n omilla sivuilla ole, tekijänoikeuksien takia. Mikäli kiinnostaa, niin minulla on WD:n mukana tullut Kislev-lehtinen. Heitä osoite yv:llä, niin voin paiskata tuon postiin, ettei kerää pölyä hyllyssä.
"I reject your reality and substitute my own!"
Adam Savage
Adam Savage
Australian GW:n sivuilta löytyy, postasin linkinkin joskus. Iskepä hakuun 'kislev'.
EDIT:
http://oz.games-workshop.com/download/d ... myList.pdf
EDIT:
http://oz.games-workshop.com/download/d ... myList.pdf
Viimeksi muokannut jullevi, Pe 14.01.2005 12:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
- Morhgoz
- Peliporukkavalvoja
Itse asiassa erillinen kansakunta/valtio, joka on liitossa Keisarinkunnan kanssa...Cutter kirjoitti:Empiren pohjoinen provinssi,
Warbands of Wastelands
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
- Druzhina Captain
- Valvoja
jullevin mainitsemista Australian GW:n sivuilta löytyy myös vastaus siihen ketkä ovat Kisleviteja: Who are the Kislevites.
Samasta paikasta löytyy paljon muutakin tietoa Kislevista, sen historiasta, maantieteesta, asukkaista ja monesta muusta. Tästä voi aloittaa.
Samasta paikasta löytyy paljon muutakin tietoa Kislevista, sen historiasta, maantieteesta, asukkaista ja monesta muusta. Tästä voi aloittaa.
-
flinkkuman