"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

APUA! Liskoille hywiä speciaaleita

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Rosgakori
Viesti:

APUA! Liskoille hywiä speciaaleita

Viesti Kirjoittaja Rosgakori »

Elikkä tarttis Hyviä lizkojen sdeciaaleja. Mitä mieltä ootte näistä?

1.Cold one raiders

2.Kroxigors

3.chameleon skinks

4.terradon raiders

eli mtä näistä pitäs hankkia 2000 pisteen valmiiseen lizko armeijaan?

=0
Ropetus
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Ropetus »

Kroxit ja Terradonit ovat noista käytetyimpiä, ja ihan syystäkin. Molempia kaksi kolmen päkkiä niin hyvä tulee. Kroxit silppuavat ritarit ja isot möröt suht helposti ja Terradonit ovat täydellisiä syömään sotakoneiden miehistöjä ja velhoja (jopa yksiköistä).

Cold Oneja vaivaa allergisuus ampumiselle, 3+ save ei loppujen lopuksi ole kovin hyvä 35pts 1W figulla. Chamot taas eivät osaa tehdä oikeastaan mitään, mihin tavisskinkit eivät pystyisi.
Blue_Hill

Viesti Kirjoittaja Blue_Hill »

Ei mitään, jos minulta kysytään. 2000 pisteen peliin vois silti harkita terradoneita tai chameleon skinkkejä. Ne on nopeita ja kohtuu halpoja,,, =}
Half-Breed kirjoitti:Täällä annetaan neuvoja 40k:hon, ei lassipalloon.
Never Play Poker with GM
Nimimerkki vaihtui 5.1.-12; elfman -> Blue_Hill
Skinkki

Viesti Kirjoittaja Skinkki »

Kroxit ja terradonit toimii parhaiten, cold onet on kalliita, ja save kusee,tosin huanchi banneril ne on aika WOU! chameleon skinkit muuten ok mut sea guardit ampuu siin alku shoottingis ne kaikki
Skinkit on rauhoitettuja, eli pidä se ase huotrassa.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Skinkki kirjoitti:chameleon skinkit muuten ok mut sea guardit ampuu siin alku shoottingis ne kaikki
Sen varaanhan kannattaakin armeijansa rakentaa, että joku gavismin huippu tärvelee jonkun yksikön ennen peliä.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
DJ_Silverpig

Viesti Kirjoittaja DJ_Silverpig »

elfman90 kirjoitti:Ei mitään, jos minulta kysytään. 2000 pisteen peliin vois silti harkita terradoneita tai chameleon skinkkejä. Ne on nopeita ja kohtuu halpoja,,, =}
Perusteluja... Kroxigorit ja terradonit toimivat "yhdessä" oikein hyvin, jos niitä osaa käyttää...
Skinkki kirjoitti:chameleon skinkit muuten ok mut sea guardit ampuu siin alku shoottingis ne kaikki
Chameleon skinkkejä ei tietenkään pistetä sea guardien eteen ammuttavaksi (ellei kuulu suunnitelmiin uhrata niitä), niillä on suht hyvä dodge vedessä killuessaan (-3 osumiseen, -4 long rangella).
Minä olen kerran kokeillut ja kämmännyt ne tk skeleton arruihin, kun en muistanut, että ne osuvat aina viisi plussalla! :S

Cold one riderit ovat kalliita cold bloodedin, cold onejen statsien ja fearin takia. Save on surkea näin kalliille yksikölle (ottakaa huomioon, että käytätte speareita, ettekä hand weaponeja).
En ole koskaan saanut näillä oikein mitään aikaan... Siis minä, en tiedä muista!

- Hopeapossu
Possu
SirKaarlo

Viesti Kirjoittaja SirKaarlo »

Joskus tuurilla ne pääsevät iskemään kun pöljä vihu ei älyä ampua Cold One Cavalrya alas ajoissa. Eri asia armeijat jotka eivät juuri ammu. Beastmenit etunenässä.
Mutta jos Cold Onet pääsevät chargemaan niin itku kuuluu aina Norskassa asti.
Ropetus
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Ropetus »

DJ_Silverpig kirjoitti:
Chameleon skinkkejä ei tietenkään pistetä sea guardien eteen ammuttavaksi (ellei kuulu suunnitelmiin uhrata niitä), niillä on suht hyvä dodge vedessä killuessaan (-3 osumiseen, -4 long rangella).
Minä olen kerran kokeillut ja kämmännyt ne tk skeleton arruihin, kun en muistanut, että ne osuvat aina viisi plussalla! :S

Cold one riderit ovat kalliita cold bloodedin, cold onejen statsien ja fearin takia. Save on surkea näin kalliille yksikölle (ottakaa huomioon, että käytätte speareita, ettekä hand weaponeja).
En ole koskaan saanut näillä oikein mitään aikaan... Siis minä, en tiedä muista!

- Hopeapossu
Miten estät merihaltsuja ampumasta Chamoja ennen peliä tapahtuvalla ampumisellaan, joka ei välitä näkyvyydestä, kantamasta tai negatiivisista modifiereistä? Mitä merkitystä Cold Onejen käyttämällä aseella on saven kanssa? Eiväthän ne hyödy hand weapon + shield bonuksesta, koska ovat ratsain.
KROLLE

Viesti Kirjoittaja KROLLE »

Kroxit skinkki screenin takana ovat pahinta mitä minä tiedän. :)
Headquarters -turnauksia jo vuodesta 2005.
7 järjestetyn turnauksen kokemuksella.
HQ - Laatupelit Avoin Yhtiö
http://www.hedquarters.fi
EI POSTIKULUJA! KAIKKI MINIATYYRIT -20%!!!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijat ja yksiköt”