"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Tarinakilpailu 2005, keskustelu

Onko kynä (tai näppäimistö) miekkaa mahtavampi? Tule ja todista, että näin on - muuten emme usko.
Lukittu
Dalamar

Viesti Kirjoittaja Dalamar »

The Captain kirjoitti:
Dalamar kirjoitti:Onnittelen sotavasaran Longbeardia.
Että mitä? Minun synttärini olivat jo joulukuussa.
No hyvä! Sittenhän Longbeardeja alkaa olla jo rykmentti kasassa! Myöhäisiä onnitteluja vaan sinnekkin.
"Kasvatitte vihaani ja melkein tuhositte minut.
Mutta vahi teki minusta voimakkaamman!"

-Nöf loordi

Kynä-ääliöt.
Stenvall

Viesti Kirjoittaja Stenvall »

The Captain kirjoitti:
Dalamar kirjoitti:Onnittelen sotavasaran Longbeardia.
Että mitä? Minun synttärini olivat jo joulukuussa.
Mutta kaikilla Sotun mode-sedillähän on pitkä parta? Jos näin ei ole, saa maailmankuvani kovan kolahduksen.
Blackguard

Viesti Kirjoittaja Blackguard »

Kai se maailmankuvasi on sitten pakko lommottaa.
Jamopower
VC
Weekkis
ja Rajatapaus Murhe
"Jazz on imperialistien ideologinen ase vallankumouksellisten kansojen degeneroimiseksi." - Kim Il Sung
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

Blackguard kirjoitti:Kai se maailmankuvasi on sitten pakko lommottaa.
Jamo on hieman rajatapaus. VC ja Weekkis ovat Admineita, joten he eivät kuulu joukkoon. Murheella on IRL enemmän haivenia kuin kuvassa (jollei ole viime näkemältä ajellut).
Cutter

Viesti Kirjoittaja Cutter »

*kröhöm* Millois tarinat tulevat nettiin? Vieläkö täytyy montakin tuntia odottaa? *kröhöm*

Ja huh että Murheella on partaa!
blaa blaa aargh
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Niiden piti olla jo aamupäivästä... :| Grond hei, älä pakota minua lukemaan ruotsia. Tarvitsen jotain järkevämpää tekemistä kuin ruotsin lukeminen ja Heroes of Might and Magic III.

edit\\
Yritäs nyt Grond-vanhus saada ne tarinat nettiin! Muuten sekoan ja floodaan Sotun tukkoon niin että se räjähtää valtaisana tulipallona!
Minä kanssa, nih!

edit\\ Ja tätäkö mies on tehnyt vaikka hänen olisi pitänyt jakaa meille iso kasa tekstiä? Tuo rivillinen sanoja ei riittänyt minulle.
Viimeksi muokannut Rune, Su 06.02.2005 19:12. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
Karu

Viesti Kirjoittaja Karu »

Hui! Heroes III voittaa jo Age of Empiresinkin...

Yritäs nyt Grond-vanhus saada ne tarinat nettiin! Muuten sekoan ja floodaan Sotun tukkoon niin että se räjähtää valtaisana tulipallona! ;)
Aco

Viesti Kirjoittaja Aco »

Täällähän on keskustelu yltynyt ihan huikeaksi sitten viime käyntini. Kaikki vain haukkuvat itseään vaatimattomasti paksoiksi. Hyvä niin, minullakin voisi olla jotain mahdollisuksia :D Siis huomioikaa sana VOISI.

Paljon onnea vain Grondis-sedälle 100-vuotispäivän johdosta!!! Kaikki siellä kotikoneiden ääressä tekemään aaltoja ja heittelmään vessapaperia.
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha
Hollo
Sotavasaran WHFB-tarinamestari

Viesti Kirjoittaja Hollo »

Samaa mieltä. Miekin voisin mieluummin lueskella turinoita, kuin jotain helvetin biologian kirjaa. Niin ja sitten tietysti vielä pitäisi englantiakin katsella ja terveystietoa ja ja ja ja... Mutta mitä turhia, kun ei tuolle koeviikolle lukeminen kiinnosta. Joten jos saisin koeviikolle luettavaksi ihan kunnon tekstiä, siis noita tarinoita. Kiitos.

Että pistähän sinä siloposkinen setä ne turinat nyt tänne tai jonnekin. ;)

Ai niin, perhana, jos en saa paikkaa Kuopion turneeseen. Tämmöine nvuodatus vielä tähän loppuun.
Karu

Rune kirjoitti: edit\\ Ja tätäkö mies on tehnyt vaikka hänen olisi pitänyt jakaa meille iso kasa tekstiä? Tuo rivillinen sanoja ei riittänyt minulle.
Kenties tuohon "rivilliseen sanoja" on tiivistetty kaikki tarinamme. Grond odottaa meidän olevan niin fiksuja, että huomaamme sen. Nyt kaikki lukemaan tuota tekstiä ja pohtimaan sen syvällistä merkitystä! Sitten vaan Grondille ääniä lähettelemään.

edit: Tämä unohtui: :D
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

Kappalainen kirjoitti:Yritäs nyt Grond-vanhus saada ne tarinat nettiin! Muuten sekoan ja floodaan Sotun tukkoon niin että se räjähtää valtaisana tulipallona! ;)
No hei, rajaa nyt. Niitä (=tarinoita) loppupelissä tuli kuitenkin ihan kiitettävä määrä, minua on vain yksi ja koneellekin pääsen tässä kohtuullisen satunnaisesti. Ja tunnetusti hätäilemällä tulee vain k-päisiä lapsia, joten jätän hätäilyn, tehkää te (lapsukaiset) samoin :o).

Eli suomeksi: mikäs hätä tässä valmiissa maailmassa, tarinat ovat turvallisesti perillä, stressin voivat kirjoittajat jo unohtaa, ainoa stressinpoikanen on järjestäjällä. Kyllä te huomaatte kun äänestys alkaa :o).
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Grond kirjoitti:
Kappalainen kirjoitti:Yritäs nyt Grond-vanhus saada ne tarinat nettiin! Muuten sekoan ja floodaan Sotun tukkoon niin että se räjähtää valtaisana tulipallona! ;)
No hei, rajaa nyt. Niitä (=tarinoita) loppupelissä tuli kuitenkin ihan kiitettävä määrä, minua on vain yksi ja koneellekin pääsen tässä kohtuullisen satunnaisesti. Ja tunnetusti hätäilemällä tulee vain k-päisiä lapsia, joten jätän hätäilyn, tehkää te (lapsukaiset) samoin :o).

Eli suomeksi: mikäs hätä tässä valmiissa maailmassa, tarinat ovat turvallisesti perillä, stressin voivat kirjoittajat jo unohtaa, ainoa stressinpoikanen on järjestäjällä. Kyllä te huomaatte kun äänestys alkaa :o).
*Viiltelee ranteitaan auki* Sori, nyt ei pysty. On hätä, ja kova onkin. Ei siinä nyt vain Voi mennä niin kauaa... :|

Tai sitten voi. Hemmetti. Ja paranee vaan.

edit\\ Ja kuinka monta on jo netissä?
Viimeksi muokannut Rune, Su 06.02.2005 19:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
Aco

Viesti Kirjoittaja Aco »

Meneekö vielä huomiselle tuo turinoiden lähettäminen?
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha
Karu

Äh... täytyy yrittää vakuutella itselleen että minulla on joku syy olla koneella... Matikkaa on sivukaupalla tehtävänä, ja kemiankoekin häämöttää uhkaavana horisontissa. Hätä on erittäin kova (nimittäin kakkahätä! hOOhoOo0oOo0o !!!). Mitäs sitten teet, Grond, kun kaikki osallistujat ovat viiltäneet ranteensa auki ja kuolleet verenhukkaan? (varmaankin jätät asian sikseen ja menet tekemään jotain muuta kuin lukemaan kärsimättömien kakaroiden kitinää)

:D

(Eli Grond, elä rupea itse hätäilemään. Kuten mainitsit, hätäilemällä syntyy vain k-päisiä lapsia, ja minulla ainakin kärsivällisyyttä riittänee... toistaiseksi. Kuitenkin, teethän tätä kaikkea vapaaehtoisesti ja plaaplaaplöö.)
Viikate
Sotavasaran WH40k-tarinamestari

Viesti Kirjoittaja Viikate »

Toivottavasti äänestysaikaa on runsaasti. Tänä viikonloppuna olisi ehtinyt tarinoita lueskella, mutta tästä eteenpäin on kiireistä.

ps. vika joka viiltää ranteensa on voittaja!
"Ja tarkemmin silmäillen löydykkään ei mitään naurettavaa"
Dalamar

Tehdään pojat sillä tavalla, (tai naiset, en vieläkään tiedä kumpi rune on) että uhataan kaikki viiltää ranteemme auki, jos ne ei ole huomenna puoleenpäivään mennessä. Tai no, kukin taaplaa tyylillään, olen jo hieman humalassa, lisää viskiä ja pillereitä, niin hyvä tulee.

-Nöf loordi

Kynä-ääliöt.
Karu

Leikelkää te vain ranteitanne! Mä oon sit Last Man Standing, ja ainoana elävänä osallistujana saan automaattisen voiton!
Cutter

Viesti Kirjoittaja Cutter »

Älä kuule luulekkaan! Kyllä sitä yksi henkilö aina jää pystyyn, vaikka sitten haulikolla uhaten. Minä en kirveelläkään viillä ranteitani auki! (käpy on sitten eri asia :p )
blaa blaa aargh
Dalamar

No ei sitten. Minä vain sitten kärsin krapulasta aamulla ja itken, kun en saanut joukkoitsemurhaa aikaiseksi. Toivottavasti ne tarinat kuitenkin on huomenna, että on jotain lohdutusta.

-Nöf loordi

Kynä-ääliöt.
Blackguard

Viesti Kirjoittaja Blackguard »

Minullakin kiire iskee, eli.. Ehkä sitten pääsiäisenä saan luettua ja joudun luovuttamaan varman voittoni.. ;)
"Jazz on imperialistien ideologinen ase vallankumouksellisten kansojen degeneroimiseksi." - Kim Il Sung
Lukittu

Palaa sivulle “Tarinat ja novellit”