No hyvä! Sittenhän Longbeardeja alkaa olla jo rykmentti kasassa! Myöhäisiä onnitteluja vaan sinnekkin.The Captain kirjoitti:Että mitä? Minun synttärini olivat jo joulukuussa.Dalamar kirjoitti:Onnittelen sotavasaran Longbeardia.
Tarinakilpailu 2005, keskustelu
"Kasvatitte vihaani ja melkein tuhositte minut.
Mutta vahi teki minusta voimakkaamman!"
-Nöf loordi
Kynä-ääliöt.
-Nöf loordi
Kynä-ääliöt.
-
Stenvall
Niiden piti olla jo aamupäivästä...
Grond hei, älä pakota minua lukemaan ruotsia. Tarvitsen jotain järkevämpää tekemistä kuin ruotsin lukeminen ja Heroes of Might and Magic III.
edit\\
edit\\ Ja tätäkö mies on tehnyt vaikka hänen olisi pitänyt jakaa meille iso kasa tekstiä? Tuo rivillinen sanoja ei riittänyt minulle.
edit\\
Minä kanssa, nih!Yritäs nyt Grond-vanhus saada ne tarinat nettiin! Muuten sekoan ja floodaan Sotun tukkoon niin että se räjähtää valtaisana tulipallona!
edit\\ Ja tätäkö mies on tehnyt vaikka hänen olisi pitänyt jakaa meille iso kasa tekstiä? Tuo rivillinen sanoja ei riittänyt minulle.
Viimeksi muokannut Rune, Su 06.02.2005 19:12. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Täällähän on keskustelu yltynyt ihan huikeaksi sitten viime käyntini. Kaikki vain haukkuvat itseään vaatimattomasti paksoiksi. Hyvä niin, minullakin voisi olla jotain mahdollisuksia
Siis huomioikaa sana VOISI.
Paljon onnea vain Grondis-sedälle 100-vuotispäivän johdosta!!! Kaikki siellä kotikoneiden ääressä tekemään aaltoja ja heittelmään vessapaperia.
Paljon onnea vain Grondis-sedälle 100-vuotispäivän johdosta!!! Kaikki siellä kotikoneiden ääressä tekemään aaltoja ja heittelmään vessapaperia.
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha
-
Hollo
- Sotavasaran WHFB-tarinamestari
Samaa mieltä. Miekin voisin mieluummin lueskella turinoita, kuin jotain helvetin biologian kirjaa. Niin ja sitten tietysti vielä pitäisi englantiakin katsella ja terveystietoa ja ja ja ja... Mutta mitä turhia, kun ei tuolle koeviikolle lukeminen kiinnosta. Joten jos saisin koeviikolle luettavaksi ihan kunnon tekstiä, siis noita tarinoita. Kiitos.
Että pistähän sinä siloposkinen setä ne turinat nyt tänne tai jonnekin.
Ai niin, perhana, jos en saa paikkaa Kuopion turneeseen. Tämmöine nvuodatus vielä tähän loppuun.
Että pistähän sinä siloposkinen setä ne turinat nyt tänne tai jonnekin.
Ai niin, perhana, jos en saa paikkaa Kuopion turneeseen. Tämmöine nvuodatus vielä tähän loppuun.
Kenties tuohon "rivilliseen sanoja" on tiivistetty kaikki tarinamme. Grond odottaa meidän olevan niin fiksuja, että huomaamme sen. Nyt kaikki lukemaan tuota tekstiä ja pohtimaan sen syvällistä merkitystä! Sitten vaan Grondille ääniä lähettelemään.Rune kirjoitti: edit\\ Ja tätäkö mies on tehnyt vaikka hänen olisi pitänyt jakaa meille iso kasa tekstiä? Tuo rivillinen sanoja ei riittänyt minulle.
edit: Tämä unohtui:
No hei, rajaa nyt. Niitä (=tarinoita) loppupelissä tuli kuitenkin ihan kiitettävä määrä, minua on vain yksi ja koneellekin pääsen tässä kohtuullisen satunnaisesti. Ja tunnetusti hätäilemällä tulee vain k-päisiä lapsia, joten jätän hätäilyn, tehkää te (lapsukaiset) samoin :o).Kappalainen kirjoitti:Yritäs nyt Grond-vanhus saada ne tarinat nettiin! Muuten sekoan ja floodaan Sotun tukkoon niin että se räjähtää valtaisana tulipallona! ;)
Eli suomeksi: mikäs hätä tässä valmiissa maailmassa, tarinat ovat turvallisesti perillä, stressin voivat kirjoittajat jo unohtaa, ainoa stressinpoikanen on järjestäjällä. Kyllä te huomaatte kun äänestys alkaa :o).
*Viiltelee ranteitaan auki* Sori, nyt ei pysty. On hätä, ja kova onkin. Ei siinä nyt vain Voi mennä niin kauaa...Grond kirjoitti:No hei, rajaa nyt. Niitä (=tarinoita) loppupelissä tuli kuitenkin ihan kiitettävä määrä, minua on vain yksi ja koneellekin pääsen tässä kohtuullisen satunnaisesti. Ja tunnetusti hätäilemällä tulee vain k-päisiä lapsia, joten jätän hätäilyn, tehkää te (lapsukaiset) samoin :o).Kappalainen kirjoitti:Yritäs nyt Grond-vanhus saada ne tarinat nettiin! Muuten sekoan ja floodaan Sotun tukkoon niin että se räjähtää valtaisana tulipallona!
Eli suomeksi: mikäs hätä tässä valmiissa maailmassa, tarinat ovat turvallisesti perillä, stressin voivat kirjoittajat jo unohtaa, ainoa stressinpoikanen on järjestäjällä. Kyllä te huomaatte kun äänestys alkaa :o).
Tai sitten voi. Hemmetti. Ja paranee vaan.
edit\\ Ja kuinka monta on jo netissä?
Viimeksi muokannut Rune, Su 06.02.2005 19:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Äh... täytyy yrittää vakuutella itselleen että minulla on joku syy olla koneella... Matikkaa on sivukaupalla tehtävänä, ja kemiankoekin häämöttää uhkaavana horisontissa. Hätä on erittäin kova (nimittäin kakkahätä! hOOhoOo0oOo0o !!!). Mitäs sitten teet, Grond, kun kaikki osallistujat ovat viiltäneet ranteensa auki ja kuolleet verenhukkaan? (varmaankin jätät asian sikseen ja menet tekemään jotain muuta kuin lukemaan kärsimättömien kakaroiden kitinää)

(Eli Grond, elä rupea itse hätäilemään. Kuten mainitsit, hätäilemällä syntyy vain k-päisiä lapsia, ja minulla ainakin kärsivällisyyttä riittänee... toistaiseksi. Kuitenkin, teethän tätä kaikkea vapaaehtoisesti ja plaaplaaplöö.)
(Eli Grond, elä rupea itse hätäilemään. Kuten mainitsit, hätäilemällä syntyy vain k-päisiä lapsia, ja minulla ainakin kärsivällisyyttä riittänee... toistaiseksi. Kuitenkin, teethän tätä kaikkea vapaaehtoisesti ja plaaplaaplöö.)
Tehdään pojat sillä tavalla, (tai naiset, en vieläkään tiedä kumpi rune on) että uhataan kaikki viiltää ranteemme auki, jos ne ei ole huomenna puoleenpäivään mennessä. Tai no, kukin taaplaa tyylillään, olen jo hieman humalassa, lisää viskiä ja pillereitä, niin hyvä tulee.
"Kasvatitte vihaani ja melkein tuhositte minut.
-Nöf loordi
Kynä-ääliöt.
-Nöf loordi
Kynä-ääliöt.
- Blackguard