"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Tarinakilpailu 2005, keskustelu

Onko kynä (tai näppäimistö) miekkaa mahtavampi? Tule ja todista, että näin on - muuten emme usko.
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Jesh kirjoitti:No ei, kuten Rune jo sanoikin niin tää osasto on pysynyt suhteellisen spämmi-vapaana ja tälläisellä historiallisella hetkellä luulen, että meille sallitaan pieni heikkouden hetki. Ja sitäpaitsi Grond on luultavasti nytkin hommissa, joten korvaamme hänen vapaaehtoistyönsä, jonka hän tekee meidän iloksemme, ihanalla määrällä syytöksiä, valitusta, offia ja epämääräistä puhetta animesta. Mainitsinko jo, että me olemme kiitollisia.
Ja jos ei ole, niin... ;)
Mutta tosiaan, jos joku (Rune) vihjaa jostain sarjasta, niin tietystihän minä menen siinä silmät pyöreinä, hokien OMG:tä, paikalle höpisemään itsekkin. Oon laumaeläin.
Tälläkin hetkellä pyörii FMA:n OST taustalla. ;) Fourth opening, Rewrite.
Tietyt Animet = Hyvää.
Yakitate! Japan. Kertoo leivästä.
Hail, Illpalazzo-sama!
Neljännen jakson paikkeilla olin jo ehdottamassa Kertulle ja Piitille, josko katsoisimme jotain muuta. Loppusarjan ajan en tiennyt oikeasti ensimmäistä kertaa elämässäni itkeäkö vai nauraa mutta lopulta piiiitkän 12tuntisen jälkeen voin sanoa että se oli taas yksi kohta elämässäni, jota en ota mistään hinnasta uudestaan, mutten olisi jättänyt kyllä välistäkään. :D Visually appealing type tosiaan. ;)

edit\\ Anteeksi, Thelacan. Lopetamme.
Viimeksi muokannut Rune, Su 06.02.2005 22:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
Thelacan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Thelacan »

Okei, tuo anime-off-topik nyt vähän häiritsee :/. Ei minulla mitään sitä vastaan ole mutta kun kaikki höpöttävät siitä joka puolella ja melkein tyrkyttävät sitä. En minä ole sitä kieltämässä tai julistamassa kerettiläiseksi mutta ei kai siitä tarvi aina höpistä?
- Kynä-ääliö
VD

Viesti Kirjoittaja VD »

Jesh kirjoitti:

No ei, kuten Rune jo sanoikin niin tää osasto on pysynyt suhteellisen spämmi-vapaana ja tälläisellä historiallisella hetkellä luulen, että meille sallitaan PIENI heikkouden hetki. Ja sitäpaitsi Grond on luultavasti nytkin hommissa,
Niinhän me luulemme, Grond kuitenkin para-aikaa vetelee viivoja kaikkien OT:ta puhuvien nickien päälle ja poistaa tarinoita kisasta ;)
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

Enköhän nuo saa tämän vuorokauden aikana nettiin. Tosin, olen ainakin klo 14.00 asti opiskelemassa, joten kaikki ovatkin varmaan jo siihen mennessä teho-osastolla viilleltyine ranteineen, joten ei minun tarvitse turhaa kiirehtiä :o).

Muutama immeinen on unohtanut tarinastaan nimen, lähettelen viestiä heille. Laitan kaikki, joissa ei otsikkoa ole nimellä "Nimetön" jollen saa vastausta.

Ja miksi ihmeessä noin 30% oli lähetetty mainitsematta kumpaan kategoriaan se kuuluu - muutamasta sai ihan oikeasti miettiä :o). Toivottavasti arvasin oikein.
pamp-pu

Viesti Kirjoittaja pamp-pu »

Grond kirjoitti:Muutama immeinen on unohtanut tarinastaan nimen, lähettelen viestiä heille. Laitan kaikki, joissa ei otsikkoa ole nimellä "Nimetön" jollen saa vastausta.
*läps*

Pitihän siitä jotain unohtua. Viestiä odotellaan...
Blackguard

Viesti Kirjoittaja Blackguard »

Ei tietoa unohduksista. Viesti tulee jos tulee. Grond, kai sait päivitetyn versioni?

Eikös näistä kynä-ääliöistä voisi tehda järjestön? Runesta jokin kiltamestari :P
"Jazz on imperialistien ideologinen ase vallankumouksellisten kansojen degeneroimiseksi." - Kim Il Sung
Karu

Viesti Kirjoittaja Karu »

Kiltamestarit vaihtuvat vuosittain. 40k-kynä-ääliöiden ja Fb-kynä-ääliöiden kiltamestarit ovat kisan voittaneet kynäilevät ääliöt. :D

Taisi minultakin nimi unohtua tarinasta (vai meinaatkos Grond tarinan nimeä?). Viestiä (ehkä) odotetaan...

edit: juu, otsikotontahan siinä meinattiinkin.
Tapsa

Viesti Kirjoittaja Tapsa »

Tämähän on nerokasta, tätä topicia ei voida sulkea koska se on tärkeä tarinakilpailun kannalta, ja niinpä me voimme suoltaa tänne rajattoman määrän vaikka mitä typeryyttä koskien kaikkea maan ja taivaan välillä kirjoitusvirheistä, nimettömistä töistä ja kynä-ääliöistä aina paahtoleipäanimeen, joukkoitsemurhiin TETissä ja iltamestareihin. ;) Ja Grondin pitää niellä kaikki. (Tosin ehkä tämäkin ketju siivotaan ennen pitkää... Jos modeilta tai käyttäjiltä ei lopu järki ensin.)

Ja missäs ne tarinat nyt oikein viipyvät?! Olisi ihan kiva joskus vaikka nähdä, ovatko ne muut stoorit surkeita vai loistavia, niin tietäisi että onko minulla voittomahdollisuuksia vai ei...

*kuvittelee Runen ilman titteliään*

Eee-eehei... Ei näin. Ei näin...

*menee lukemaan Wolfensteinen kronikkoja* ;)
Verba, non acta - sanoja, ei tekoja
Grond

Tapsa kirjoitti:Tämähän on nerokasta, tätä topicia ei voida sulkea koska se on tärkeä tarinakilpailun kannalta
Milläs tavalla tämä välttämätön on? Voisin ilmoittaa, mistä säännöt löytyvät, ja pitää tämän lukittuna ketjuna jonne laitan itse tiedotukset :o).

Mutta menköön nyt vähän OT:tä kerran vuoteen :o). Etenkään, kun kukaan muu kuin minä ja Kapteeni ylläpidon puolelta ei tätä lue kuitenkaan, ja kaikki tähän kirjoittavat kuitenkin ovat porukkaa joka ei eksy vahingossa katselemaan mitä roskaan tänne suolletaan kaikkien kynä-ääliöiden toimesta ;o).

Mutta, niin siis se vitsi (Kummelia taas liikaa). Olen tuossa ohimennen saanut jo jotain aikaiseksikin, eli näillä näkymin tarinat saadaan nettiin 17.3.2005 vähän klo 21 jälkeen...

... hähää, menitte lankaan. Kyllä oikea aikan on tuntia varhaisempi.

Jep, takaisin vielä joksikin aikaa opiskelujen pariin. FaBan tarinoista iso osa on html-muodossa, ja ilmestynevät nettiin kohtuullisella aikataululla. FB-tarinoiden yhteismääräksi saatiin 23, kun hirvittävässä itsekritiikin puutteen puuskassa päätin kuitenkin laittaa mukaan myös omani, jonka lauantaina päätin jättää pois jälkipolvien silmiltä. Valitettavasti en ehtinyt tuota poistaa kiintolevyltä, nyt se sitten on siellä muiden riesana :o).

40k:n puoli on vuorossa sitten kun saan FaBan kuntoon. Yritän senkin tämän päivän aikana, parhaani mukaan. Kuulette varmaankin minusta vielä jossakin välissä :o).
Dalamar

Viesti Kirjoittaja Dalamar »

Hyvältä vaikuttaa, illalla pääsee toivottavasti sitten lukemaan. Täällä sairaalassa onkin tosi mukavaa näpytellä konbeella, kun ranteet on paketissa ja sormia on vähän vaikea käyttää, kun jänteet on poikki...
"Kasvatitte vihaani ja melkein tuhositte minut.
Mutta vahi teki minusta voimakkaamman!"

-Nöf loordi

Kynä-ääliöt.
Rune
Peliporukkavalvoja

Tahdotko Dalamar apua sen veitsen käsittelyssä? ;)

Voisitkin varmaan FaBa työt pistää jo kunhan valmistuvat. Jokainen kuitenkin nekin joutuu lukemaan, joten ennen 40k-stooreja voisitkin ne laittaa.

Eikö?!
#Ostium

Grond

FaBa tulee nettiin samantien, kun viimeinen html-tagi on paikoillaan. 40k-kirjoittajat saavat kypsyä omassa liemessään hetken kauemmin :o).
pamp-pu

Mitenkäs se äänestys menikään? Molemmissa sarjoissa vai pelkästään siinä, mihin itse osallistui (jos molempiin, niin sitten molemmissa)?
Ja samanlaiset pisteytykset vissiinkin - 1, 2, ja 3 pistettä oman maun mukaan.
Grond

pamp-pu kirjoitti:Mitenkäs se äänestys menikään? Molemmissa sarjoissa vai pelkästään siinä, mihin itse osallistui (jos molempiin, niin sitten molemmissa)?
Ööh, niin, minun kai se pitäisi sekin päättää :o). Noita on yhteensä nelisenkymmentä. Haluatteko lukea kaikki (no, ne jotka osallistuivat molempiin joutuvat siihen urakkaan joka tapauksessa)?

Katsotaan nyt kun saan nuo ensin luettavaan muotoon. Yksi asia kerrallaan.
Hollo
Sotavasaran WHFB-tarinamestari

Viesti Kirjoittaja Hollo »

Hän ei saa, hän ei voi! Nyt ymmärrän! Hän on aina halunnut työni ja hän ei lopeta ennen, kuin me kaikki kuolemme.

ELi joo, pistähän ne turinat tulemaan. ;)
Rune
Peliporukkavalvoja

pamp-pu kirjoitti:Mitenkäs se äänestys menikään? Molemmissa sarjoissa vai pelkästään siinä, mihin itse osallistui (jos molempiin, niin sitten molemmissa)?
Mitä!? Jotain oikeaa asiaakin!? Huippua! :D

Juju, luetaan vaan kaikki. Kyllä sen verta on aikaa. Etkös Grond joskus sanonutkin että kaikki luetaan, kun ei luokkaansa riittänyt osaanottajia jaettuun äänestykseen? Tai jotain, sanavalinnat ovat suolesta mutta tajusitte.
#Ostium

pamp-pu

Rune kirjoitti:Juju, luetaan vaan kaikki. Kyllä sen verta on aikaa.
Kenellä on, kenellä ei. Itsellä painaa tetviikko päälle, joten itse en millään ehtisi moninaisten projektien lomasta lukemaan molempien sarjojen stooreja. Eli ehdotan että vain omasta sarjasta.
Rune
Peliporukkavalvoja

pamp-pu kirjoitti:
Rune kirjoitti:Juju, luetaan vaan kaikki. Kyllä sen verta on aikaa.
Kenellä on, kenellä ei. Itsellä painaa tetviikko päälle, joten itse en millään ehtisi moninaisten projektien lomasta lukemaan molempien sarjojen stooreja. Eli ehdotan että vain omasta sarjasta.
Kuukausi Pamp-pu, kuukausi. Ei sinulla kestä TeT kuin viikon, ja siinä on aikaa lueskella iltaisin vaikka mitä kun ei tarvitse huijata itseään vakuuttelemalla tekevänsä läksyjä.
#Ostium

pamp-pu

Rune kirjoitti:Kuukausi Pamp-pu, kuukausi
Mitä? Ei kiitos, olen anti-vegaani.
Rune kirjoitti:Ei sinulla kestä TeT kuin viikon, ja siinä on aikaa lueskella iltaisin vaikka mitä kun ei tarvitse huijata itseään vakuuttelemalla tekevänsä läksyjä.
No jaa, minähän olen viimeiset 1,5 vuotta tehnyt läksyt koulubussissa... Että semmoista :roll:.
Dalamar

Viesti Kirjoittaja Dalamar »

Rune kirjoitti:Tahdotko Dalamar apua sen veitsen käsittelyssä? ;)

Voisitkin varmaan FaBa työt pistää jo kunhan valmistuvat. Jokainen kuitenkin nekin joutuu lukemaan, joten ennen 40k-stooreja voisitkin ne laittaa.

Eikö?!
Jos mitenkään viitsit, kun enää itse voi viillellä. Liian syvään vedin, jänteet meni poikki, ja nyt sitä vasta onkin masennusta, ja tarvetta masokismiin. Kannatan että äänestetään kumpaakin sarjaa, vaikka minä tietenkin jokatapauksessa äänestän, koska minulla on tarina kummassakin.
"Kasvatitte vihaani ja melkein tuhositte minut.
Mutta vahi teki minusta voimakkaamman!"

-Nöf loordi

Kynä-ääliöt.
Lukittu

Palaa sivulle “Tarinat ja novellit”