Ja jos ei ole, niin...Jesh kirjoitti:No ei, kuten Rune jo sanoikin niin tää osasto on pysynyt suhteellisen spämmi-vapaana ja tälläisellä historiallisella hetkellä luulen, että meille sallitaan pieni heikkouden hetki. Ja sitäpaitsi Grond on luultavasti nytkin hommissa, joten korvaamme hänen vapaaehtoistyönsä, jonka hän tekee meidän iloksemme, ihanalla määrällä syytöksiä, valitusta, offia ja epämääräistä puhetta animesta. Mainitsinko jo, että me olemme kiitollisia.
Tälläkin hetkellä pyörii FMA:n OST taustalla.Mutta tosiaan, jos joku (Rune) vihjaa jostain sarjasta, niin tietystihän minä menen siinä silmät pyöreinä, hokien OMG:tä, paikalle höpisemään itsekkin. Oon laumaeläin.
Yakitate! Japan. Kertoo leivästä.Tietyt Animet = Hyvää.
Neljännen jakson paikkeilla olin jo ehdottamassa Kertulle ja Piitille, josko katsoisimme jotain muuta. Loppusarjan ajan en tiennyt oikeasti ensimmäistä kertaa elämässäni itkeäkö vai nauraa mutta lopulta piiiitkän 12tuntisen jälkeen voin sanoa että se oli taas yksi kohta elämässäni, jota en ota mistään hinnasta uudestaan, mutten olisi jättänyt kyllä välistäkään.Hail, Illpalazzo-sama!
edit\\ Anteeksi, Thelacan. Lopetamme.