"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Tarinakilpailu, äänestys jne

Onko kynä (tai näppäimistö) miekkaa mahtavampi? Tule ja todista, että näin on - muuten emme usko.
Grond

Tarinakilpailu, äänestys jne

Viesti Kirjoittaja Grond »

Tänne sitten miettiminen, pohtiminen, ja kaikki muu liittyen tarinakisan tarinoihin, äänestykseen ja muuhun
pamp-pu

Viesti Kirjoittaja pamp-pu »

Voi juma! Joku on peräti äänestänyt tarinaani! Jätän kertomatta, kuka, sillä se saattaisi paljastaa tarinani.
Thelacan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Thelacan »

Kumman perusteella voittaja päätettiinkään? Osallistuneiden vaiko käyttäjien äänien perusteella? Ja mitenkäs tuo käyttäjä-äänestys sitten toteutetaankaan, jokainen käyttäjä valitsee suosikki FB- ja 40k tarinan vaiko vain yhden tarinan molemmista osa-alueista katsottuna? Ja onko sillä merkitystä loppujen lopuksi?
- Kynä-ääliö
Jesh

Viesti Kirjoittaja Jesh »

Iso kysymys, aivan valtava. Oleellinen fyysisen -sekä mielenterveyteni kannalta. Tärkeä kilpailun jatkumisen ja yleisen mukavuuden vuoksi...
Milloin lähetät linkin tänne, jotta voin katsoa ketkä minua ovat äänestäneet ;)?
Paitsi turhaahan se tietysti on, voitti on voitto vaikka en näkisikään ketkä minua ovat äänestäneet :).
Illidan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Illidan »

Mistä Pamp-pu tiedät, että tarinaasi on äänestetty...?
Seurataksesi polkua;
katso mestariin,
seuraa mestaria,
kulje mestarin rinnalla,
näe mestarin läpi,
ole mestari.
Stenvall

Viesti Kirjoittaja Stenvall »

Jesh kirjoitti:Iso kysymys, aivan valtava. Oleellinen fyysisen -sekä mielenterveyteni kannalta. Tärkeä kilpailun jatkumisen ja yleisen mukavuuden vuoksi...
Milloin lähetät linkin tänne, jotta voin katsoa ketkä minua ovat äänestäneet ;)?
Paitsi turhaahan se tietysti on, voitti on voitto vaikka en näkisikään ketkä minua ovat äänestäneet :).
Grond kirjoitti:Kun olet äänestänyt, saat paluupostissa linkin sivulle, jossa (enemmän tai vähemmän) ajankohtaista tietoa äänestykseksen etenemisestä (eli voit seurata ja jännittää oman tarinasi tilannetta). Äänestys on siis suurelle yleisölle salainen päättymisaikaan asti, joten tuota linkkiä ei ole tarkoitus postata kaikkien nähtäville.
Tuo löytyi ohjeista.
Jesh

Chosen kirjoitti:
Jesh kirjoitti:Iso kysymys, aivan valtava. Oleellinen fyysisen -sekä mielenterveyteni kannalta. Tärkeä kilpailun jatkumisen ja yleisen mukavuuden vuoksi...
Grond kirjoitti:Kun olet äänestänyt, saat paluupostissa linkin sivulle, jossa (enemmän tai vähemmän) ajankohtaista tietoa äänestykseksen etenemisestä (eli voit seurata ja jännittää oman tarinasi tilannetta). Äänestys on siis suurelle yleisölle salainen päättymisaikaan asti, joten tuota linkkiä ei ole tarkoitus postata kaikkien nähtäville.
Tuo löytyi ohjeista.
Niin löytyikin, kun olen äänestänyt minun pitäisi saada linkki sivuille, mutta kun en ole saanut :). Kyllä sinun pitäisi Chosen tietää, että kun sanon tänne, tarkoitan omaa konettani ;).
Tiedän, tiedän, kärsivällisyys on hyve, mutta kun se on niin vaikeaa. Joten älä Grond ota nokkiisi, kun tässä valitankin jatkuvasti =).

Mutta sitten kysymyskin niille, jotka ovat lukeneet kummankin puolen tarinat, kummassa oli parempi taso mielestänne?
pamp-pu

Viesti Kirjoittaja pamp-pu »

Illidan kirjoitti:Mistä Pamp-pu tiedät, että tarinaasi on äänestetty...?
Kun on äänestänyt, Grond lähetää linkin YV:llä/maililla, josta näkee äänet ja äänestystilanteen.
Illidan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Illidan »

Njoh, enpä minä moista saanut. Äänestin nimittäin jo. Vaikka tänään vielä valittelin, että luettavaa on liikaa...
Seurataksesi polkua;
katso mestariin,
seuraa mestaria,
kulje mestarin rinnalla,
näe mestarin läpi,
ole mestari.
Dyna

Viesti Kirjoittaja Dyna »

Scifin ystävänä täytyy valitettavasti todeta, että Fantasyn tarinat olivat kauttaaltaan asteen parempia. Eivät mitenkään äärettömästi, mutta kuitenkin huomattavasti.
Advocatus Diaboli
ornatkur

Viesti Kirjoittaja ornatkur »

Olen lukenut kaikki tarinat, luen ylöskirjaamani tarinat uudelleen ja päätän sitten top kolmoset molemmista. Minusta fabassa oli korkeampi taso, mutta 40k:ssa oli yllättävän samanhenkisiä tarinoita, muutama tarina jonka skippasin ensimmäisen lauseen jälkeen, ja suurimmassa osassa oli ainakin minua häiritsevästi käytetty suomen kieltä. (tiedättehän, esim. ikuinen boltteri- juttu, englanninkielisiä sanoja sotkettu sekaisin)

Fabassa oli korkea taso, tarinat vaihtelevampia ja peli/fluffitermisiä sanoja käytetty taidokkaammin. Muutamia jäi"kaikumaan" päässä.
I'm back.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

ornatkur kirjoitti:Olen lukenut kaikki tarinat, luen ylöskirjaamani tarinat uudelleen ja päätän sitten top kolmoset molemmista. Minusta fabassa oli korkeampi taso, mutta 40k:ssa oli yllättävän samanhenkisiä tarinoita, muutama tarina jonka skippasin ensimmäisen lauseen jälkeen, ja suurimmassa osassa oli ainakin minua häiritsevästi käytetty suomen kieltä. (tiedättehän, esim. ikuinen boltteri- juttu, englanninkielisiä sanoja sotkettu sekaisin)

Fabassa oli korkea taso, tarinat vaihtelevampia ja peli/fluffitermisiä sanoja käytetty taidokkaammin. Muutamia jäi"kaikumaan" päässä.
Hyvin samoilla linjoilla. Jotenkin alkoi rasittaa kymmenennen "sankarillinen kaartilainen" -tarinan jälkeen... ei silti, että ne huonoja olisivat olleet, päinvastoin. Tietty omaperäisyyden puute vain vaivasi suurinta osaa 40K-puolella.

FB:ssä kyllä muutama tarina erottui selkeästi edukseen, sieltä kärkikolmikon poimiminen oli paljon helpompaa.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Thelacan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Thelacan »

The Captain kirjoitti: Hyvin samoilla linjoilla. Jotenkin alkoi rasittaa kymmenennen "sankarillinen kaartilainen" -tarinan jälkeen...
Samaa löytyi FB-puolelta aikas paljon, sinällään. "Olen yksinäinen veteraani ja teen nyt pimeitä töitä ja sitten petän ystäväni ja kuolen lopuksi dramaattisesti". :P
- Kynä-ääliö
Stenvall

Viesti Kirjoittaja Stenvall »

Thelacan kirjoitti:
The Captain kirjoitti: Hyvin samoilla linjoilla. Jotenkin alkoi rasittaa kymmenennen "sankarillinen kaartilainen" -tarinan jälkeen...
Samaa löytyi FB-puolelta aikas paljon, sinällään. "Olen yksinäinen veteraani ja teen nyt pimeitä töitä ja sitten petän ystäväni ja kuolen lopuksi dramaattisesti". :P
Kirjallisuus koostuu kliseistä pitkälti. Onneksi siellä oli muutama erikoisempi tapaus, jopa melkein liiankin.

40k:ssa näyttää olevan tuota perinteistä 40k:ta. Komissaari-tarinoita on yllättävän paljon. Pitää vielä katsoa, mitä äänestän. En ole vielä vasta kuin silmäillyt niitä.
Aco

Viesti Kirjoittaja Aco »

FB:ssä tiukka taisto, en tiedä saanko yhtään ääntä. Toivottavasti. Pitää vieä lueskella noita niin pääsen katsomaan :|
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha
Tapsa

Viesti Kirjoittaja Tapsa »

Koeviikko painaa päälle, niin en ole vielä kerinnyt lukemaan kuin muutaman. Mutta kyllä sitä aikaa pian riittää... Hope...

Joten valaiskaapas hieman minua. Mitkä tarinat siellä nyt ovat kärjessä?
Verba, non acta - sanoja, ei tekoja
Jesh

Tapsa kirjoitti:Koeviikko painaa päälle, niin en ole vielä kerinnyt lukemaan kuin muutaman. Mutta kyllä sitä aikaa pian riittää... Hope...

Joten valaiskaapas hieman minua. Mitkä tarinat siellä nyt ovat kärjessä?
Parempi, ainakin minusta, on, että kukaan ei postaisi mitään äänestystuloksia tänne. Epävarmat lukijat voivat helposti muutella mielipidettään sen mukaan mikä on kärjessä ja lukea sen tyyliin: ''Toi on siis kärjessä, joten ton on pakko olla hyvä.'' Hän tällöin keskittyy kaikkeen hyvään ja jättää huonot puolet pois.
Kyllä sen sitten näkee kun on äänestänyt. Ainakin minä toivoisin tätä.
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

Netti oli taas koko aamun alhaalla, joten en päässyt aamupäivästä Sotuun. Laitan eilenillalla äänestäneille viestiä kunhan saan tämänhetkiset tulokset käsiteltyä ja nettiin, odotelkaa rauhassa.
Dalamar

Viesti Kirjoittaja Dalamar »

Ei ole kiirettä, lupsakkaasti eteenpäin. Jos kiinnostaa, aion kirjoittaa tässä kohtapuolin tarinan tänne sotuun don Diego de la Talaverasta, Estalialaisesta herrasmiehestä ja upseerista. En nyt tiedä oliko tuo OT, mutta pyrin välttämään sitä. Kynä-ääliöys velvoittaa.
"Kasvatitte vihaani ja melkein tuhositte minut.
Mutta vahi teki minusta voimakkaamman!"

-Nöf loordi

Kynä-ääliöt.
Andros

Viesti Kirjoittaja Andros »

Nyt kun katson omaa tarinaani, häpeän sitä. Oikeasti. Kirjoitusvirheitä täynnä oleva surkea tarina, mestariteosten joukossa.
Ja mielestäni FB oli laadukkaampi, vaikkakin vain hitusen. 40k tarinat olivat itseääntoistavia.

OT; Minultakin on pian tulossa Tau Hack ´N´ Shlasia.
Vile kirjoitti:ANDROS KALAMIESTEN AATELIA, KAIKKIEN TAUKENRAALIEN ISÄ, KESKI-MAAN SANKARI
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tarinat ja novellit”