Tarinakilpailu, äänestys jne
Tarinakilpailu, äänestys jne
Tänne sitten miettiminen, pohtiminen, ja kaikki muu liittyen tarinakisan tarinoihin, äänestykseen ja muuhun
Kumman perusteella voittaja päätettiinkään? Osallistuneiden vaiko käyttäjien äänien perusteella? Ja mitenkäs tuo käyttäjä-äänestys sitten toteutetaankaan, jokainen käyttäjä valitsee suosikki FB- ja 40k tarinan vaiko vain yhden tarinan molemmista osa-alueista katsottuna? Ja onko sillä merkitystä loppujen lopuksi?
- Kynä-ääliö
Iso kysymys, aivan valtava. Oleellinen fyysisen -sekä mielenterveyteni kannalta. Tärkeä kilpailun jatkumisen ja yleisen mukavuuden vuoksi...
Milloin lähetät linkin tänne, jotta voin katsoa ketkä minua ovat äänestäneet
?
Paitsi turhaahan se tietysti on, voitti on voitto vaikka en näkisikään ketkä minua ovat äänestäneet
.
Milloin lähetät linkin tänne, jotta voin katsoa ketkä minua ovat äänestäneet
Paitsi turhaahan se tietysti on, voitti on voitto vaikka en näkisikään ketkä minua ovat äänestäneet
-
Stenvall
Jesh kirjoitti:Iso kysymys, aivan valtava. Oleellinen fyysisen -sekä mielenterveyteni kannalta. Tärkeä kilpailun jatkumisen ja yleisen mukavuuden vuoksi...
Milloin lähetät linkin tänne, jotta voin katsoa ketkä minua ovat äänestäneet?
Paitsi turhaahan se tietysti on, voitti on voitto vaikka en näkisikään ketkä minua ovat äänestäneet.
Tuo löytyi ohjeista.Grond kirjoitti:Kun olet äänestänyt, saat paluupostissa linkin sivulle, jossa (enemmän tai vähemmän) ajankohtaista tietoa äänestykseksen etenemisestä (eli voit seurata ja jännittää oman tarinasi tilannetta). Äänestys on siis suurelle yleisölle salainen päättymisaikaan asti, joten tuota linkkiä ei ole tarkoitus postata kaikkien nähtäville.
Niin löytyikin, kun olen äänestänyt minun pitäisi saada linkki sivuille, mutta kun en ole saanutChosen kirjoitti:Jesh kirjoitti:Iso kysymys, aivan valtava. Oleellinen fyysisen -sekä mielenterveyteni kannalta. Tärkeä kilpailun jatkumisen ja yleisen mukavuuden vuoksi...
Milloin lähetät linkin tänne, jotta voin katsoa ketkä minua ovat äänestäneet?
Paitsi turhaahan se tietysti on, voitti on voitto vaikka en näkisikään ketkä minua ovat äänestäneet.
Tuo löytyi ohjeista.Grond kirjoitti:Kun olet äänestänyt, saat paluupostissa linkin sivulle, jossa (enemmän tai vähemmän) ajankohtaista tietoa äänestykseksen etenemisestä (eli voit seurata ja jännittää oman tarinasi tilannetta). Äänestys on siis suurelle yleisölle salainen päättymisaikaan asti, joten tuota linkkiä ei ole tarkoitus postata kaikkien nähtäville.
Tiedän, tiedän, kärsivällisyys on hyve, mutta kun se on niin vaikeaa. Joten älä Grond ota nokkiisi, kun tässä valitankin jatkuvasti =).
Mutta sitten kysymyskin niille, jotka ovat lukeneet kummankin puolen tarinat, kummassa oli parempi taso mielestänne?
Olen lukenut kaikki tarinat, luen ylöskirjaamani tarinat uudelleen ja päätän sitten top kolmoset molemmista. Minusta fabassa oli korkeampi taso, mutta 40k:ssa oli yllättävän samanhenkisiä tarinoita, muutama tarina jonka skippasin ensimmäisen lauseen jälkeen, ja suurimmassa osassa oli ainakin minua häiritsevästi käytetty suomen kieltä. (tiedättehän, esim. ikuinen boltteri- juttu, englanninkielisiä sanoja sotkettu sekaisin)
Fabassa oli korkea taso, tarinat vaihtelevampia ja peli/fluffitermisiä sanoja käytetty taidokkaammin. Muutamia jäi"kaikumaan" päässä.
Fabassa oli korkea taso, tarinat vaihtelevampia ja peli/fluffitermisiä sanoja käytetty taidokkaammin. Muutamia jäi"kaikumaan" päässä.
I'm back.
- The Captain
- Valvoja
Hyvin samoilla linjoilla. Jotenkin alkoi rasittaa kymmenennen "sankarillinen kaartilainen" -tarinan jälkeen... ei silti, että ne huonoja olisivat olleet, päinvastoin. Tietty omaperäisyyden puute vain vaivasi suurinta osaa 40K-puolella.ornatkur kirjoitti:Olen lukenut kaikki tarinat, luen ylöskirjaamani tarinat uudelleen ja päätän sitten top kolmoset molemmista. Minusta fabassa oli korkeampi taso, mutta 40k:ssa oli yllättävän samanhenkisiä tarinoita, muutama tarina jonka skippasin ensimmäisen lauseen jälkeen, ja suurimmassa osassa oli ainakin minua häiritsevästi käytetty suomen kieltä. (tiedättehän, esim. ikuinen boltteri- juttu, englanninkielisiä sanoja sotkettu sekaisin)
FB:ssä kyllä muutama tarina erottui selkeästi edukseen, sieltä kärkikolmikon poimiminen oli paljon helpompaa.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Samaa löytyi FB-puolelta aikas paljon, sinällään. "Olen yksinäinen veteraani ja teen nyt pimeitä töitä ja sitten petän ystäväni ja kuolen lopuksi dramaattisesti".The Captain kirjoitti: Hyvin samoilla linjoilla. Jotenkin alkoi rasittaa kymmenennen "sankarillinen kaartilainen" -tarinan jälkeen...
- Kynä-ääliö
-
Stenvall
Kirjallisuus koostuu kliseistä pitkälti. Onneksi siellä oli muutama erikoisempi tapaus, jopa melkein liiankin.Thelacan kirjoitti:Samaa löytyi FB-puolelta aikas paljon, sinällään. "Olen yksinäinen veteraani ja teen nyt pimeitä töitä ja sitten petän ystäväni ja kuolen lopuksi dramaattisesti".The Captain kirjoitti: Hyvin samoilla linjoilla. Jotenkin alkoi rasittaa kymmenennen "sankarillinen kaartilainen" -tarinan jälkeen...
40k:ssa näyttää olevan tuota perinteistä 40k:ta. Komissaari-tarinoita on yllättävän paljon. Pitää vielä katsoa, mitä äänestän. En ole vielä vasta kuin silmäillyt niitä.
Parempi, ainakin minusta, on, että kukaan ei postaisi mitään äänestystuloksia tänne. Epävarmat lukijat voivat helposti muutella mielipidettään sen mukaan mikä on kärjessä ja lukea sen tyyliin: ''Toi on siis kärjessä, joten ton on pakko olla hyvä.'' Hän tällöin keskittyy kaikkeen hyvään ja jättää huonot puolet pois.Tapsa kirjoitti:Koeviikko painaa päälle, niin en ole vielä kerinnyt lukemaan kuin muutaman. Mutta kyllä sitä aikaa pian riittää... Hope...
Joten valaiskaapas hieman minua. Mitkä tarinat siellä nyt ovat kärjessä?
Kyllä sen sitten näkee kun on äänestänyt. Ainakin minä toivoisin tätä.
Ei ole kiirettä, lupsakkaasti eteenpäin. Jos kiinnostaa, aion kirjoittaa tässä kohtapuolin tarinan tänne sotuun don Diego de la Talaverasta, Estalialaisesta herrasmiehestä ja upseerista. En nyt tiedä oliko tuo OT, mutta pyrin välttämään sitä. Kynä-ääliöys velvoittaa.
"Kasvatitte vihaani ja melkein tuhositte minut.
Mutta vahi teki minusta voimakkaamman!"
-Nöf loordi
Kynä-ääliöt.
Mutta vahi teki minusta voimakkaamman!"
-Nöf loordi
Kynä-ääliöt.
Nyt kun katson omaa tarinaani, häpeän sitä. Oikeasti. Kirjoitusvirheitä täynnä oleva surkea tarina, mestariteosten joukossa.
Ja mielestäni FB oli laadukkaampi, vaikkakin vain hitusen. 40k tarinat olivat itseääntoistavia.
OT; Minultakin on pian tulossa Tau Hack ´N´ Shlasia.
Ja mielestäni FB oli laadukkaampi, vaikkakin vain hitusen. 40k tarinat olivat itseääntoistavia.
OT; Minultakin on pian tulossa Tau Hack ´N´ Shlasia.
Vile kirjoitti:ANDROS KALAMIESTEN AATELIA, KAIKKIEN TAUKENRAALIEN ISÄ, KESKI-MAAN SANKARI