GW:n huono laatu.
- DJ_Silverpig
-
Tohtori-SyFilis
- Viesti:
Aika ämpärissä olet kasvanut jos vain tuommoisia topicceja näät.DJ_Silverpig kirjoitti:Usein, kun joku kysyy kokemuksia GeeWeen ja muiden valmistajien liimoista ja spraysta, melkein aina vastauksena on, että GeeWeen tuotteet ovat parhaimpia!Natunen kirjoitti:No en nyt sanoisi, että sitä on hirveästi kehuttu.
Itse en ole huomannut yhtäkään topiccia missä GW:een liimat ja sprayt voittaisivat kilpailijansa.
The small boys have come to see me hang
- DJ_Silverpig
Joka tapauksessa hyvin suuri osa käyttää silti GeeWeen tuotteita, vaikka "toiselta puolelta tietä" saisi samaa tavaraa paljon halvemmalla... Esim. spray, maksaa muita enemmän ja purkki on pienempi, sama liiman kanssa, static grassia saa paljon halvemmalla hobby pointista (ainakin ne, jotka käyvät helsingissä!)... GeeWeen maalit ovat kyllä hyviä, kun laimennustuotteena toimii vesi!Tohtori-SyFilis kirjoitti:Aika ämpärissä olet kasvanut jos vain tuommoisia topicceja näät.DJ_Silverpig kirjoitti:Usein, kun joku kysyy kokemuksia GeeWeen ja muiden valmistajien liimoista ja spraysta, melkein aina vastauksena on, että GeeWeen tuotteet ovat parhaimpia!Natunen kirjoitti:No en nyt sanoisi, että sitä on hirveästi kehuttu.
Itse en ole huomannut yhtäkään topiccia missä GW:een liimat ja sprayt voittaisivat kilpailijansa.
Possu
-
Stenvall
Ainakin Mastonin ja GW:n spray-pulloissa on yhtä paljon maalia, 400ml.DJ_Silverpig kirjoitti:Joka tapauksessa hyvin suuri osa käyttää silti GeeWeen tuotteita, vaikka "toiselta puolelta tietä" saisi samaa tavaraa paljon halvemmalla... Esim. spray, maksaa muita enemmän ja purkki on pienempi, sama liiman kanssa, static grassia saa paljon halvemmalla hobby pointista (ainakin ne, jotka käyvät helsingissä!)... GeeWeen maalit ovat kyllä hyviä, kun laimennustuotteena toimii vesi!Tohtori-SyFilis kirjoitti:Aika ämpärissä olet kasvanut jos vain tuommoisia topicceja näät.DJ_Silverpig kirjoitti:Usein, kun joku kysyy kokemuksia GeeWeen ja muiden valmistajien liimoista ja spraysta, melkein aina vastauksena on, että GeeWeen tuotteet ovat parhaimpia!Natunen kirjoitti:No en nyt sanoisi, että sitä on hirveästi kehuttu.
- DJ_Silverpig
Maston on halvempaa!Chosen kirjoitti:Ainakin Mastonin ja GW:n spray-pulloissa on yhtä paljon maalia, 400ml.DJ_Silverpig kirjoitti:Joka tapauksessa hyvin suuri osa käyttää silti GeeWeen tuotteita, vaikka "toiselta puolelta tietä" saisi samaa tavaraa paljon halvemmalla... Esim. spray, maksaa muita enemmän ja purkki on pienempi, sama liiman kanssa, static grassia saa paljon halvemmalla hobby pointista (ainakin ne, jotka käyvät helsingissä!)... GeeWeen maalit ovat kyllä hyviä, kun laimennustuotteena toimii vesi!Tohtori-SyFilis kirjoitti:Aika ämpärissä olet kasvanut jos vain tuommoisia topicceja näät.DJ_Silverpig kirjoitti: Usein, kun joku kysyy kokemuksia GeeWeen ja muiden valmistajien liimoista ja spraysta, melkein aina vastauksena on, että GeeWeen tuotteet ovat parhaimpia!
Possu
-
Tohtori-SyFilis
- Viesti:
Juu joo...GW:llä on siis kalliimpaa ja he ilmeisesti myös tietävät sen koska jotkut myyjätkin sieltä käyvät ostamassa tavaraa Hobby Pointista...Mutta ei sentään jotain Grasseja koska saavat ne ilmaiseksi kai GW:ltä mutta kuitenkin...
Alkoholi on elämäntapa!
Alkoholi on minun elämäntapani!
Homer J Simpson
Alkoholi on minun elämäntapani!
Homer J Simpson
- DJ_Silverpig
Onhan se. Mutta minä en ainakaan saanut kovin kummoista maalausnautintoa edullisella mastonin sprayllä. En osaa täydellisesti selittää, mutta maalipinta tuntui kuitenkin paremalta Citael tuotteen jäljiltä. Lisäksi Mastonin spray kusi sitä väriä, eli sitä valui suhuttamisen aikana sormille ja purkille riippumatta miten sitä ravisteli. Myönnän ilman olleen viileähkö, mutta täysin samoissa olosuhteissa olen maalannut GWn spraylla. Maston tosin tuntui riittävämmältä ylimääräisestä valumisesta huolimatta.DJ_Silverpig kirjoitti:Maston on halvempaa!
En mitenkään vanno GW tai Citael tuotteiden nimeen, mutta ainakin Maston - Chaos Black spray henkilökohtaisen vertailun voitti Citael.
On tuotteita, joissa GW:n tuotteet ovat helpoiten saatavilla tai ainakin tiedostetumpia. Joissain tapauksissa ne ovat - kaiketi - kohtuullisen laadukkaitakin. Mielestäni on ihan hyvä, että tietoisuutta pidetään yllä, mutta ei mielestäni ole mikään itseisarvo olla käyttämättä GW/Citael tuotteita, jos ne täyttävät asiansa ja hinta on kohdallaan verrattuna vaihtoehtoisen tuotteen etsimiseen ja testaamiseen.
Tosin minä myönnän olevan merkkiuskollinen asiakas, sillä en kovin herkästi ole kokeilemassa uusia maaleja löydettyä ne, jotka näyttävät toimivan.
Hmm...
Liiman suhteen en ole havainnut suurta eroa Super Attackin ja GWn liiman kohdalla kuin hinnassa. Super Attack tuntuu ehkä laimentuvan helpommin.
- DJ_Silverpig
GW'n tuotteet eivät ole halpoja, mutta eivät erityisen huonojakaan, ja niitä löytyy melko kattava setti saman katon alta. Itse en jaksa juosta ympäri kaupunkia ostamassa kutakin tuotetta halvimmasta paikasta varsinkin kun säästö on loppupeleissä hyvin pientä jos laskee itselleen mitään tuntipalkkaa ja laskee pysäköintimaksut, polttoaineet ja muut välttämättömyydet. Olen siis huono kuluttaja ja ostan tuotteet kiltisti Fantsun sedältä jos hinnassa tai laadussa ei ole älyttömiä eroja. Lähinnä jos maastoa maalaan niin haen mastonin sprayta ja siveltimet tulee ostettua kilpailijoilta.
Summa summarum, laiskuus voittaa säästövietin.
Summa summarum, laiskuus voittaa säästövietin.
Is that a diver's watch, can you dive? Is that a pilot's briefcase, can you fly? Oh fuck, another three bottle lunch.
- tirehtööri
Noh, spraysta kun puhutaan niin Mastonissa ei ole mitään vikaa, mutta GW:n spraysta jää ilmeisesti hiukka parempi pinta. (not a big thing if painting army) Showcasessa kuulemma citadel jyrää, minun spray valikoiman kuitenkin sanelee se tosiasia että citadelin hintaan saa 3 mastonia.
Liima (metalli) taas haisee ja tuntuu aivan samalta kamalta kuin halppis liimatkin. En tiedä GW:n muoviliimasta tai PVC (vai mikä ihme onkaan) mutta revellin muoviliima ja erikeepperin halppisversio on minusta yhtähyvää/parempaa.
Liima (metalli) taas haisee ja tuntuu aivan samalta kamalta kuin halppis liimatkin. En tiedä GW:n muoviliimasta tai PVC (vai mikä ihme onkaan) mutta revellin muoviliima ja erikeepperin halppisversio on minusta yhtähyvää/parempaa.
tuon made in UK voitaisiin laittaa siihen vaikka ne pelkästään pakattaisiin Englannissa. Luulen silti että ainoastaan raakamateriaali tuotetaan muualla ja valaminen tapahtuu Siellä UK:ssa.
Mielestäni GW osa tuotteista on suht koht hyvä laatuisia mutta selvästi kalliimpia. Sprayssa olen löytänyt merkin nimeltä Hobby-Spray joka on noin 4 euroa per tölkki eikä mitenkään huono laatu. Mastoniakin tulee käytettyä mutta siinä ei ole aivan yhtä paljon kehumista.
Mielestäni GW osa tuotteista on suht koht hyvä laatuisia mutta selvästi kalliimpia. Sprayssa olen löytänyt merkin nimeltä Hobby-Spray joka on noin 4 euroa per tölkki eikä mitenkään huono laatu. Mastoniakin tulee käytettyä mutta siinä ei ole aivan yhtä paljon kehumista.
niin... tänäänkin...
-
Stenvall
Ei luultavasti. Tosin sehän ei olisi mitenkään uutta. Kaikki muotivaatteet, vaikka niissä lukisikin "Made in France/Italy/jne." tehdään Kaukoidässä. Ainoastaan suunnittelu tapahtuu "Made in:ssä".JMM kirjoitti:Tehdäänkö GW:n figutkin lapsityövoimalla jossain Kiinassa? Kyllä niissä lukee "Made in UK", mutta ei sitä tiedä...
on totta että GW on hirvittävä hinta syöppö ja tiedostaa että suurin osa ostajistaan on "Bob 11v" ja voi näin uskoa heidän vannovan GW:n nimissä ja ostavan 10€ maksavan mitan vaikka läheinen marketti myy tuumamittansa 0.50€ hintaan.
itse olen pyrkinyt välttämään kaikkea muuta tilpetööriä joka on GW:n nimissä, GS.ssänkin olen vaihtamassa milliputtiin.
silti voin sanoa jotain GE:n nimiin, nimittäin maalit, maksavat todellakin 2.50 mutta ovat vesiliukoisia, eivät haise, kuivuvat (ainakin itselläni) parissa minuutissa eikä seuraavan maalipinnan maalamista tarvitse odottaa.
itse olen pyrkinyt välttämään kaikkea muuta tilpetööriä joka on GW:n nimissä, GS.ssänkin olen vaihtamassa milliputtiin.
silti voin sanoa jotain GE:n nimiin, nimittäin maalit, maksavat todellakin 2.50 mutta ovat vesiliukoisia, eivät haise, kuivuvat (ainakin itselläni) parissa minuutissa eikä seuraavan maalipinnan maalamista tarvitse odottaa.