Grond kirjoitti:
...heti seuraavan päivityksen yhteydessä.
Milloin voivat kansalaiset odottaa tämän tapahtuvan? Tilanne on kummallakin puolella niin tiukka, että tämähän tuppaa ihan jännittämään.
-A
No älkää nyt mitään jännittäkö, kyllä ne kaikki äänet otetaan talteen ennenkuin tuloksia kerrotaan. Mutta entäs jos johtavan tarinan omistava henkilö ei olekkaan päässy äänestämään, mihis nämä äänet sitten menevät?
Jos nyt aivan totta puhutaan, niin minua jännittää aivan julmetusti tämän kisan lopputulos/-tulokset: Taso on noussut kovasti viime vuodesta, ja osallistujiakin taitaa olla hieman enemmän. Kaiken kukkuraksi oma turinani on tainnut peräti saada kannatustakin, elleivät rähmäiset silmäni petä.
Minkähänlaisella aikataululla niitä äänestyspäivityksiä uskaltaa odottaa? Tuleeko loput kertarysäyksellä äänestysajan päätyttyä? Kannattaako sitä sivua vilkuilla (kerran kymmenessä minuutissa) ennen viikonloppua?
"Ja tarkemmin silmäillen löydykkään ei mitään naurettavaa"
Viikate kirjoitti:Minkähänlaisella aikataululla niitä äänestyspäivityksiä uskaltaa odottaa? Tuleeko loput kertarysäyksellä äänestysajan päätyttyä? Kannattaako sitä sivua vilkuilla (kerran kymmenessä minuutissa) ennen viikonloppua?
Minä varmaankin tänään (torstai siis) pinna... siis pidän luvallisen vapaapäivän opiskeluistani, joten saanen niitä laitettua nettiin. Ilmoittelen vaikkapa tässä ketjussa.
Grond kirjoitti:Minä varmaankin tänään (torstai siis) pinna... siis pidän luvallisen vapaapäivän opiskeluistani, joten saanen niitä laitettua nettiin. Ilmoittelen vaikkapa tässä ketjussa.
Modesedän päätä vadille, jos ei yhdeksältä ala näkyä päivitystä - varsinkin 40k- osastolla.
Juuh, pakko oli käydä asentamassa yksi kappale Windowseja kaikkine päivityksineen, lisäksi muutama uusi laite, eli siinä meni päivitysaika tältä päivältä. Odotelkaa vaan ihan rauhassa, enää tämän päivän aikana en ehdi.
Grond kirjoitti:Juuh, pakko oli käydä asentamassa yksi kappale Windowseja kaikkine päivityksineen, lisäksi muutama uusi laite, eli siinä meni päivitysaika tältä päivältä. Odotelkaa vaan ihan rauhassa, enää tämän päivän aikana en ehdi.
Aikamoinen antikliimaksi koko päivän kestäneen kynsienpureskelun jälkeen. Noh, pitänee käydä ostamassa jotain rauhoittavia huomista varten...
-A
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
Dalamar kirjoitti:Punaviiniä, antakaa minulle punaviiniä. Pumppu ei kestä, ja tuskanhiki kastelee selkäni. Onko tarinani saanut enemmän ääniä?
Tuskinpa ääniä aletaan tässä paljastaa, kun on yhä niitä, jotka eivät ole vielä äänestäneet (ainakin minä). Punaviini on hyvää. Terveellistä sydämelle ja taiteilijalle.
Grond kirjoitti:Juuh, pakko oli käydä asentamassa yksi kappale Windowseja kaikkine päivityksineen, lisäksi muutama uusi laite, eli siinä meni päivitysaika tältä päivältä. Odotelkaa vaan ihan rauhassa, enää tämän päivän aikana en ehdi.
Joo. Eli taas ollaan alkutilanteessa. Ei sillä päivittämisellä minun puolesta mitään kiirettä ole, mutta olisi tosiaan kiva tietää jotain aikataulua edes suunnilleen. Epätietoisuus on meinaan pahinta. Ja vesistö selän takana. Ja vihollisen tykistötuli.
"Ja tarkemmin silmäillen löydykkään ei mitään naurettavaa"
Tässä ei kyllä kestä elävä Erkkikään - kynnet on pureskeltu kynsinauhoja myöten ja näppikselläkin kirjoittaminen sujuu vaivalloisesti, kun kädet täristessään hakkaavat vääriä nappuloita.
Meininki on tosiaan kuin Kummelista tutussa Ladojen kokoontumisajoissa:
- Tää on kyllä ihan p*rseestä.
- Niin just.
- Kai sä ens vuonnakin tuut?
- Tottakai.